Gå til innhold

Flaskerullingen funka delvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rullet en flaske under beggebeina i en god time lørdag kveld, og på søndag formiddag gikk slimproppen! Ja, ja det var da i allefall noe... Har faktisk hatt mye murringer i korsryggen etter dette, men venter fortsatt i spenning.

Skal på ul i morgen (sjekke størrelsen), og til jordmor på torsdag. Da har hun lovet å strippe meg hvis ikke noe har skjedd før det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det å rulle en flaske under beina hjelpe på fortgangen???

Aldri hørt om.... Under fotbladene da?

Er desperat på å prøve alt nå... he he....

Skrevet

dytt.. fortell mere om dette!

Desperat nå ja...

Skrevet

Jeg vet - det høres sprøtt ut!

Jeg leste om det her inne. En som hadde gjort det, og fødte dagen etter. Håpe, håpe:) Du fyller en halvliters flaske med vann og ruller den hardt under fotbladene (feks mens du ser på Greys i kveld...). Det skal hjelpe for å få fortgang på fødsel ved at det stimulerer forskjellige punkter under føttene.

Helt ufarlig, og verdt et besøk!

Jeg er klar i kveld:)

Skrevet

Skal prøve flaskerullinga i kveld når jeg ser Grey's :)

Prøvde jo tidligere å massere på det punktet, fikk litt kynnere, men ikke noe større. Kan jo være det er mer modent for det nå da.

Var hos jordmor forrige mandag, hadde da 1 cm åpning, og ble strippet. Skal tilbake igjen i morgen (1 uke over termin), er spent på om det er noe forandring, og om strippinga kanskje vil virke denne gangen....

Skrevet

Jeg brukte bare en flaske, og bytta på hvilken fot jeg masserte. Du blir ganke støl under bena etterhvert, så det kan være godt med den lille pausen det gir.

Lykke til!

Hvor lenge har du igjen? Jeg har 13 dager, men er absolutt klar...

Skrevet

Har 13 dager jeg også!!! Førstemann... he he...

Veldig klar jeg også!!!

Hilsen anonym, som ikke er anonym lenger... :)

Skrevet

Funnet fram flaska jeg nå og en kopp nr.3 med bringebærte!!! :)

Men gulvet er litt glatt her,så flaska bare sklir vekk... Får finne noe å legge under.....

Skrevet

Ja, det er greit med noe under. Det føles litt merkelig i begynnelsen, men etterhvert kom jeg inn i en god rytme. Det skal bli morsomt å se om noen av oss får resultater i løpet av morgendagen, da..:)

Jeg skal spise mcdonalds idag - det gjorde jeg nemlig samme dag jeg fødte sist gang... Neida, har ingen tro på sammenheng der - er bare gal etter litt junk om dagen!

Lykke til i kveld, jenter! Vi får holde hverandre oppdatert:)

Skrevet

Rulling og Greys i kveld da ja :-)

( Jeg vil ikke føde ennå, 16 dager til termin,men det kan godt begynne å modnes litt)

Skrevet

Du får rulle forsiktig du, da!

Skrevet

Flere som blir med på rullings i kveld??? :)

Skrevet

tror jommen meg det blir rullings på meg og gitt:) er 4 dager på overtid, så jeg er DESPERAT nå!!!

Skrevet

Jeg er med på rullings i kveld!

Blir spennende dette her:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

tror jeg må rulle jeg også. har 14 dager igjen. er så heldig at jeg har en fotrulle liggende, en sånn for å øke blodsirkulasjonen i bena. den må jo være ypperlig?!

I tillegg føler jeg meg kvalm og magen klager. leste om ei her om dagen som som kastet opp og var på do hele tiden, til riene startet noen timer senere...

kanskje det er noe på gang med meg også...lov å håpe.

lykke til, rullende jenter!

Skrevet

Så bra - da blir vi jo en hel gjeng!

Kanskje vi møtes på føden, da:) Noen av dere som skal føde i Tønsberg?

Lykke til ikveld (...og natt) - oppdatering utover dagen i morgen!

Skrevet

Har prøvd litt no i kveld...Brukte den "fot-masasje"saken ...som en har vann i.

Fekk hvertfall en urolig beibis etterpå...enten pga. at det var godt eller ubehagelig for den lille...;0)

Skrevet

har prøvd i 10 min:) men det var slitsomt:) hehe...

merket også stor aktivitet mens jeg holdt på, mulig det var tilfeldig??

Skrevet

Ja, man skal visst holde på en stund - og rulle ganske hardt... Jeg fikk litt vondt under føttene etterhvert, samtidig som det var deilig.

Skrevet

Det er lettere hvis man sitter ved et litt høyt bord (spisestue- eller kjøkkenbord..). Da kan man lene seg på det mens man ruller. Jeg satt og løste kryssord og spilte kort med kjæresten mens jeg holdt på...

Skrevet

Rullings til Greys i kveld jah!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...