Gå til innhold

vitytes.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er der en gang hver 2mnd så ikke du blir slettet som medlem.Er enig med anonyme.Du har ikke grunnlag for å uttale deg.

Skrevet

Du tar så feil at du vet ikke det en gang. hehehe

Skrevet

Hva er det som feiler hodet ditt egentlig?Når var du der inne sist?Skjerp deg.

Skrevet

Hva er det som feiler ditt??

Skrevet

Det er ikke jeg som påstår ting som er løyn.Du er regga der å skriver et innlegg der en gang i månen.Du har virkelig noe gale i nøtten din.

Skrevet

Hva har jeg påstått egentlig?

Skrevet

Anonym er iallefall en bergenser, ser jeg ;-)

Skrevet

Er ikke Bergenser.Man skal finne ut hvem jeg er på skrivemåten,så jeg skriver ikke slik jeg gjør til vanlig.

Skrevet

Bergensere bruker ikke a endinger. Og denne anonyme kan umulig være vanskelig å kjenne igjen med nick. Altså, hvor mange er det egentlig som ikke klarer å skrive "måned"?

Skrevet

Takk foresten anonym. Nå har jeg karret meg over og gjort min plikt på Tyten for en måned elelr to. Kanskje jeg blir der litt å, hehehehe

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe. Det er for gale. Du trenger hjelp for a skive innlegg i tytes. Idiotskap!

Skrevet

..og du trenger seriøs hjelp til å gå videre og la ting ligge..

Skrevet

Er det nødvendig å pushe enhver tråd om de jævla tytehuene fram i dagen når de endelig hadde dødd sakte hen i skyggene?

Skrevet

*Pusher tytetråder*

• 4 år senere...
Skrevet

Tyten er ett kjempefint sted å være. Der snakker vi om alt og ingenting, mest ingenting, men det er jo det som er gøy!

Og vet dere hva? Vi kan la ungene våre spise mat fra glass, vi kan til og med la de spise på McDonalds en gang i blandt uten å bli halshugget her for det.

Trives godt på tyten jeg.

Skrevet

Lillebror spiste faktisk 2 glass med barnemat til middag iag, for han hadde så lyst på det. Herlig!

Skrevet

Er du gal! *sjokkert* Hvor er barnevernet når man trenger de. Stakkars lillebror.

*knegg*

Skrevet

Ja, tenk!

Også på tyten, så drikker vi alkohyler midt i uken! Til og med på en Mandag! *skål*

Skrevet

Skåler i pepsi-max jeg da. Skål! (Det er jo farlig det også)

Skrevet

Svært så mange anonyme som vet jævlig mye som de ikke tør å stå ved. Stakkars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...