Gå til innhold

vitytes.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et slemt sted tydeligvis. Siden det så ofte er diskutert.

Skrevet

Syklubb for grinebitter og for stor fritidsproblem slik som oss. Bare å melde deg inn. ;)

Skrevet

slemt sted? kan noen forklare hva det er da? et nettsted er det, men hvem står bak og hva er det?noe alla dib eller?

Skrevet

siden jeg tror du er registrert der selv, så forstår jeg ikke hvorfor du spør her?

Skrevet

Jeg lurer bare, Ingen grunn til panikk bare fordi noen lurer på hva det er .

Skrevet

Vitytes er ettt forum som drives av tre stykker.De er bestevenner med noen av de som er registrert der.Disse bestevennene deres er fredet der inne.Dekan gjøre som dem vil.Hvis noen klager på oppførslene,så blir man utestengt eller utestengt fra underforumene.Man bør bare følge strømmen så man ikke blir sett på som en urokråka og utestengt fra hele forumet totalt.Skikkelig fod moral kan man si.*rulle med øynene*

Skrevet

Høres mindre koselig ut da. Bra jeg ikke har rotet meg inn hos dem da. Ikke helt min stil .

Skrevet

Trives man på krangle, vil man ikke trives på tyten..så enkelt er det.

Skrevet

Ikke min heller,men jeg eier ikke moral,så jeg blir der for underholdningsverdien av det hele.

Skrevet

og fortsatt gidder du å være medlem?

Skrevet

Som sagt.Underholdningsverdien er høy.Mange skruller der inne som man kan le seg skakk av.

Skrevet

Så skrullinger er underholdningsverdi for deg? Herregud

Skrevet

For deg også tydeligvis siden du er her.Snakk om å drite sæ ut.

Skrevet

Ja er jo en haug med tråder om denne tytesiden så er jo ikke akkurat til å unngå.

Skrevet

Det er opplagt at flere av dere er medlemmer på vitytes. Hvorfor uttrykker dere ikke deres misnøye der inne, slik at den kan bli tatt til følge og gjort noe med?

Dere er åpenbart redd mistrivselen deres skal bli tatt på alvor, slik at dere mister klagegrunnlaget deres. For det er jo kjipt å ha det for bra, egentlig. Og det er klart man føler seg litt ovenpå når kan snike seg til sladder fra et annet forum om tidligere kranglere. En del av brukerne på vitytes stammer jo herfra.

Synd dere er så lite reale. Dette forumet her var faktisk ganske bra før. Ærlig og herlig. Nå trekker slike folk som dere ned stemninga og gjør stedet bare ubehagelig. I tillegg til at dere snakker dritt om et annet forum.

Synes ikke innsatsen deres er så mye å skryte av.

Skrevet

Et gjespehøl med navlebeskuende og angstbiterske snurpfitter. Sterkt egna til å framkalle brekninger og/eller epilepsi.

Skrevet

Jeg er ikke i øyeblikket, har ikke vært på en stund heller, men har vært innom fra tid til annen under forskjellige nick for å sjekke at jeg fremdeles har belegg for å disse tyten ved enhver anledning.

Skrevet

Flere ganger, gitt. Med forskjellige nick og greier. Det er jo litt av en innsats du legger i dette. Til at det skal bety så lite for deg, mener jeg.

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke er der lengre er fordi man kommer ingen vei med og klage.Er man imot en av "bestisene" til en admin der inne,så blir man bare bedd om å slette seg selv.Uansett om det er "bestisen" som har feil eller ikke.Da er det umulig og trives.

Skrevet

synes det er et flott sted jeg...blitt godt tatt imot...

Skrevet

har ingenting imot tyten jeg heller. Har til og med ytret mine meninger like sterkt der inne som jeg kan gjøre her uten å vært i nærheten av å bli kastet ut.

Skrevet

På pm da?Du er jo aldri der.Du vet jo ikke noe.Du bare må stikke nesen din fram over alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...