Gjest Skrevet 10. september 2007 #26 Skrevet 10. september 2007 Ok, helt syk tanke, men tenk om leiebilen har blitt brukt av eventuelle kidnappere? Dette stedet i Portugal er sansynligvis ganske lite, og sikkert ikke så mange bilutleiere der. Det kan jo være en sjanse for at bilen ble brukt under en kidnapping 5 uker tidligere? En kidnapper ville jo kanskje bruke en leiebil for å ikke kunne spores? Er det en mulighet for at McCann-foreldrene har maksimal uflaks? Jada, er litt trøtt nå...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 10. september 2007 #27 Skrevet 10. september 2007 Jeg har også tenkt tanken. Ville det ikke vært naturlig å sjekke om noen hadde leid den bilen i perioden maddie ble borte.
snowstorm73 Skrevet 10. september 2007 #28 Skrevet 10. september 2007 jeg vet ikke hva jeg skal syns om hele saken. men noe jeg syns ER merkelig at de ga sovemedisin til alle barna. hvorfor i all verden gir 2 utdannede leger sovemedisin til sine 3 friske småbarn? hva er forklaringen? jeg kan ikke skjønne det. og så drikke flere flasker vin?
! ! ! Skrevet 10. september 2007 #29 Skrevet 10. september 2007 Har dere set dette? Fant det på danske politiken. http://politiken.dk/udland/article377143.ece En jente forsvant i 2004 nesten fra samme sted. Moren soner i dag en straff på 16 år. Hun har hele tiden hevdet hun er uskyldig dømt. Det er den samme politioffiser som ledet denne etterforskning som i madeleine-saken!!! Uff.
Hannahs-mor06 Skrevet 11. september 2007 #30 Skrevet 11. september 2007 OI! skremmende grier! men nå avviser portugisisk politi at det var Madeleines DNA som ble funnet i bilen..
Gjest Skrevet 11. september 2007 #31 Skrevet 11. september 2007 Vel..nå er det slik at i de fleste drapssaker så er det nære pårørende som også er gjernings kvinne/mann...desverre. Uten at jeg skal "dømme" dem..det er opp til rettsvesenet..og dømt blir de ikke hvis det ikke er nok bevis for det..og finner de nok bevis så er de nok skyldige. Tragisk sak...men ikke den første av sitt slag i så fall..og neppe den siste. Vanskelig for de fleste å forestille seg at man man ta livet av sitt eget barn..og derfor har vi også vanskelig for å tro at foreldre som roper om hjelp i slike saker selv kan stå bak det...siden det er så "naturstridig" å ta livet av eget avkom. Jeg håper jo de tar feil ( for tvillingenes del), men hvis de skulle være skyldige så håper jeg de tilstår til slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå