Gå til innhold

Madeleine-saken


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, helt syk tanke, men tenk om leiebilen har blitt brukt av eventuelle kidnappere? Dette stedet i Portugal er sansynligvis ganske lite, og sikkert ikke så mange bilutleiere der. Det kan jo være en sjanse for at bilen ble brukt under en kidnapping 5 uker tidligere? En kidnapper ville jo kanskje bruke en leiebil for å ikke kunne spores? Er det en mulighet for at McCann-foreldrene har maksimal uflaks? Jada, er litt trøtt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt tanken. Ville det ikke vært naturlig å sjekke om noen hadde leid den bilen i perioden maddie ble borte.

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal syns om hele saken.

 

men noe jeg syns ER merkelig at de ga sovemedisin til alle barna. hvorfor i all verden gir 2 utdannede leger sovemedisin til sine 3 friske småbarn? hva er forklaringen? jeg kan ikke skjønne det. og så drikke flere flasker vin?

Skrevet

Har dere set dette? Fant det på danske politiken.

 

http://politiken.dk/udland/article377143.ece

 

En jente forsvant i 2004 nesten fra samme sted. Moren soner i dag en straff på 16 år. Hun har hele tiden hevdet hun er uskyldig dømt.

Det er den samme politioffiser som ledet denne etterforskning som i madeleine-saken!!!

 

Uff.

 

 

Skrevet

OI! skremmende grier!

men nå avviser portugisisk politi at det var Madeleines DNA som ble funnet i bilen..

Skrevet

Vel..nå er det slik at i de fleste drapssaker så er det nære pårørende som også er gjernings kvinne/mann...desverre. Uten at jeg skal "dømme" dem..det er opp til rettsvesenet..og dømt blir de ikke hvis det ikke er nok bevis for det..og finner de nok bevis så er de nok skyldige. Tragisk sak...men ikke den første av sitt slag i så fall..og neppe den siste.

 

Vanskelig for de fleste å forestille seg at man man ta livet av sitt eget barn..og derfor har vi også vanskelig for å tro at foreldre som roper om hjelp i slike saker selv kan stå bak det...siden det er så "naturstridig" å ta livet av eget avkom.

 

Jeg håper jo de tar feil ( for tvillingenes del), men hvis de skulle være skyldige så håper jeg de tilstår til slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...