mamma-til-2-jenter Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Huff, for en forferdelig utvikling. Det er full DNA-match med Madeleine i blodspor funnet i bilen til foreldrene... Tenker på de stakkars tvillingene også jeg nå. Dette er rett og slett en tragisk sak=(
RosaPåBall Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 det er rett og slett for jævli...jeg har hele tiden fast bestemt at de er uskyldige, men dette ser jo ikke bra ut....
d",)~^~^~ Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Det stod i vg igår at teoretisk så kan det ha vært blod fra f.eks dyr i den bilen. Så kan de ha hatt en bag som har hatt noe celler eller hår fr a madeliene som har blandet seg med dette. Eller at madeleine kan ha kuttet seg og tatt på bagen, at det har vært noe fuktighet/vannsøl i bilen som har gjort at blodet fra bagen har løst seg opp og blitt liggende i bilen. Så det er flere muligheter på hvordan og hvorfor det er DNA spor fra henne i bilen.
Hiv o'hoi Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 sorry, men skal man si det i alle drapsetterforskninger da.. Om en er mistenkt for drap på en person, så blir det funnet dna i bilen hans, skal man da si "nei, det var pga en koffert, eller pga rotete etterforskere, e.l."..
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 uff ja.... helt syyyyyyyykt spørr du meg.... klarer ikke å skjønne at de kan ha vært sååå på det med å finne henne, når de har ordna hele greia selv.. grusomt hele greia..
Iselilja Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 80% match står det i Daily Mail. Ikke usannsynlig at familiens bagasje har DNA fra Madeleine på seg fra før hun forsvant heller...
mamma-til-2-jenter Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 Men dette var vel i blodsporene som var funnet i bilen? Var det et hårstrå er det jo noe annet.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Klarer uansett IKKE å forestille meg hvordan de skal ha klart å gjemme liket i 5 uker i varmen - tanken på det er alt for grotesk!
mamma-til-2-jenter Skrevet 10. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2007 Nei det kan du si... Og at på til sin egen datter...! Isåfall må de være passe syke i hodet. Får vel tviholde på tanken om at de er uskyldige.
Hannahs-mor06 Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Ja, leste det nettopp på tekst-TV..fikk elt gåsehud, dette er tragisk uansett..Jeg klarer fortsatt ikke å tro de står bak..og om de står bak dette, vil ikke det si at det var hensikten å skade sin datter i utgangspunktet.. Hvis de står bak forsvinningen så er det uansett en tragedie, en tragedie også for foreldrene som har kommet opp i en situasjon der det har svartnet helt for de, og de ikke har klart å tenke klart.. Men når jeg ser på de, ser jeg bare sorg..Jeg klarer ikke å dømme de uansett, dette er bare en forferdelig tragedie..
mamma til 3 Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Kan jo også være noen i politiet som ser det som en enorm prestisje å oppklare nettopp denne saken siden den har fått så stor medieoppmerksomhet... De har i hvert fall hatt muligheten til å lage de sporene de ikke kunne finne...
mammatiltulla Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Hele saken er syk! Klarer fortsatt ikke å forestille meg at de har drept henne.. At INGEN har sett noen ting, er jo litt rart. Og dersom det var en ulykke, hvorfor skal de prøve å dekke over det da? Synes synd på de stakkars 2-åringene. Tenk dere hvor kaos det er for de små.. Huff, håper virkelig de finner ut av dette snart!
Hannahs-mor06 Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Ja, det står noe om den teorien i VG i dag.. Moren uttaler at det portugisiske politiet forsøkte å få henne til å ta på seg skylden, slik at Portugal får "renvasket" seg som turiststed..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Ikkesant! Og portugisisk politi er visstnok ganske korrupt også. Skremmende! Nekter å tro foreldrene har gjort det og syntes forferdelig synd på dem!
nickoline og supermann Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Har ikke sett noen nyheter....., men regnet med at det skjedde noe i løpet av morgendagen. Så tragisk! Stakkars små barn. Tror ikke de har drept med vilje. Har nok vært et uhell. så har de fått panikk.
EnUndreneMor Skrevet 10. september 2007 #18 Skrevet 10. september 2007 men om de hadde gitt barna sine noe beroligende som jeg leste lenger ned her, hvor kommer blodet fra?? det syns jeg er sykt.. ante eg egentlig at hvertfall mora var med på det, for øynenen henne sa det helt fra starte, var liksom ikke lei seg på den måten man skulle tro... at noen kan gjøre barna sine noe så grusomt fatter jeg ikke:( kunne ladri ha gjort barnet mitt noe annet en godt.. tenk på alle osm prøver å få barn som kommer til å bli verdens beste foreldre men ikke får det ''til'' så kan gud og hver man få unger som kanskje ikke skulle hatt det er det ikke ironisk:(??
Gjest Skrevet 10. september 2007 #19 Skrevet 10. september 2007 Har ikke moren innrømt at alle barna fikk sovemedisin den kvelden M forsvant?
Maisie Skrevet 10. september 2007 #20 Skrevet 10. september 2007 Leste nettopp på VGnett og på Nettavisen om DNA-sporene (bekreftet at det med over 90% sannsynlighet er Maddies DNA) som er funnet i bilen deres. Er jo merkelig at foreldrene fikk fortsette å kjøre rundt i bilen, hvis den var bevis da. Sto også at det ikke var mulighet for at det kunne være overført, men at et lik hadde vært i bilen. Sporene var funnet i bagasjerommet, under et teppe. Og så leste jeg om alt det som politiet anså som mistenkelig, og det var i grunnen mange mistenkelige punkter der. Som bl.a. at foreldrene nektet å svare på en del spørsmål om f.eks. hva som skjedde i timene før Maddie ble borte, hvorfor de ringte media før de ringte politiet, osv. Hvis det skulle vise seg at de drepte Maddie ved et uhell, så fatter jeg ikke at de handlet som de gjorde. De må jo da ha skjult liket (i fem uker!) og løyet til alle og enhver. Tenk på de to andre barna deres, hva skjer med dem? Synes det hele er en tragedie. Skulle ønske de fant henne snart.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 10. september 2007 #21 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror ikke Gerry og Kate har drept lille Maddie, jeg tror ikke hun er drept heller.. Er overbevist om at hun lever, uten at jeg kan forklare hvordan.. Har de forsøkt løgndetektor-test på foreldrene da? Men et spm jeg stiller meg selv, HVIS det hadde vært slik at Kate drepte henne ved et uhell(overdose slik jeg da har forstått det), får panikk og velger å gjemme liket, hvorfor er det blod der da? Og er det blod fra en person som var i live, eller var det blod fra en død person? Uff, nei, dette er en grusom sak, som jeg aldri kommer til å glemme.. Jeg støtter oppunder foreldrene 110%...
mamma-til-2-jenter Skrevet 10. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 10. september 2007 Men ÆRLIG TALT.... Hvis hun drepte henne ved et uhell: Det går vel ikke an å få så panikk at man gjemmer liket i fem uker, for så å "dumpe det" et eller annet sted? SIN EGEN DATTER? Nei det FATTER jeg ikke ! Hvordan har de isåfall tenkt at de skal kunne leve med det?
mamma-til-2-jenter Skrevet 10. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 10. september 2007 Ja, jeg håper også at hun lever. Har fulgt denne saken helt fra starten, og tror jeg skulle gråte av glede dersom de plutselig fant henne levende.
Hannahs-mor06 Skrevet 10. september 2007 #24 Skrevet 10. september 2007 Seriøst altså - om man klarer å drepe sin datter ved et uhell..da har jeg liten tro på at man er istand til å klekke ut en plan om hvordan bli kvitt liket! da er man i sjokk og sorg, og tenker da ikke på "å redde sitt eget skinn", nei..disse foreldrene er det synd på, de er uskyldige, det er jeg sikker på!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 10. september 2007 #25 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror at når denne saken begynner å ta en slutt, så kommer portugisisk politi til å oppleve lynsjestemning. Jeg synes denne saken har blitt behandlet sinnsykt rotete. Se på hun natasha kampush eller hva hun nå heter. Se hvor lenge kidnapperen klarte å skjule henne. Der fikk jo også moren skylden. Nei. Alt dette lukter skikkelig svidd. Hvis du dreper datteren din, så kobler du ikke inn media. Det eneste jeg tror de foreldrene er skyldige i, er å opptre uansvarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå