Gå til innhold

Hva jobber dere med`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Befrakter i ett transportfirma - er kontorjobb så jeg håper å jobbe til 16 desember :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er pedagogisk leder i barnehage,3-6 årsavdeling. ;)

Skrevet

Blomsterdekoratør!!! Står nesten 8 timer hver dag, men sniker rumpa mi nedpå en stol når bena og hoftene verker formye. Blir for mye løfting, bering og løping i trapper.

Håper jeg greier å jobbe til etter jul. Har ikke termin før 4 mars.

Skrevet

Jobber som juridisk rådgiver i en mellomstor bedrift. Stort sett stillesittende arbeid, men til tider mye stress. Lite gunstig med tanke på at jeg i utgangspunktet har for høyt blodtrykk og ikke bør stresse...

Skrevet

Student. Er veldig greit når man er gravid, da kan man styre dagene litt selv. Hadde tenkt til å jobbe, men pga bekkenløsning og ikke fast jobb (bare vikar) tok jeg ikke sjansen på det. Er gøy å gå på skolen, men kjenner at det blir for mye sitting, så vi får se hvor lenge jeg holder ut. Klarer ikke se for meg at jeg skal ligge hjemme i 5 mnder til heller:/

Skrevet

Jeg er frisør, så mye gåing og ståing. Det går så lenge det går! :)

Skrevet

dekoratør......mye strekking og bøying....men er frisk og rask...

Skrevet

Jeg jobber som fotterapeut :-)

Skrevet

Jeg jobber i butikk. annen hver uke så jobber jeg tidlig/sent. Den uka hvor jeg jobber tidlig så er det 3 dager som vi har varer som kommer inn og da er det veldig mye tunge løft, noe jeg IKKE liker...

Ellers så er det mye ståing og gåing...=o) Ikke godt for ryggen og magen min kjenner jeg, men enkelte dager går det kjempe bra...

Håper å jobbe lengst mulig men har tenkt å ta det med ro i dette svangerskapet. Sist gikk det nesten veldig galt...

Er "bare" 15+0 uker på vei..=oD...Tiden flyr fort nå=o)

Skrevet

Jobber på barneskole/SFO i 50% stilling.

Skrevet

hjelpepleier å jobber på aldershjem... aktiv sykemeldt pga ikke muligheter for tilrettelegging!!! TUNGE løft å stress.

Skrevet

Jeg jobber som Kundeansvarlig i Telenor Kundeservice.

Har rolige dager, sitter foran pc. Går litt innimellom til pauser og sann, og kan også stå og heve bordet om jeg skulle ønske det.

Skrevet

Jobber som prosjektleder, kundeansvarlig og oppdragskoordinator i et stort IT-firma. Noe reising, og fryktelig travelt... men gøy! :) Satser på å holde ut til permisjonen starter, bare hodepinen gir seg nå snart...

Skrevet

Flyvertinne. I svangerskapspermisjon fra dag en... Litt kjedelig, men deilig å kunne kose seg med magen og ta ting i mitt tempo.

Skrevet

Jobbe som barnevernkurator, men måtte sykemeldt meg pga bekkenløsning:( Skikkelig kjedelig....

Skrevet

jobber på flyplass, tar avganger og sitter på innsjekk. Er sykemeldt, og har vært det ei god stund

Skrevet

Jeg jobet som bussjåfør, men pga ryggproblemer kan jeg ikke det lenger, så nå går jeg hjemme å nyter graviditeten :)

Skrevet

resepsjonist på hotell. kan heldigvis sitte på jobben, men er slitsomt åæ bytte mellom formiddag og ettermiddag.

Skrevet

er utdannet hjelpepleier jobber i hjemmesykepleien....det er veldig tungt,med tunge løft & mye kjøring med bil,masse stress...jobber 50%...

Skrevet

Elektriker. Har jobbet 50% i noen uker nå, men tror jeg går ut i 100% sykemelding fra i morgen av. Pga tungt arbeid og høyrt tempo for å holde kundene fornøyde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...