Gå til innhold

Hva jobber dere med`?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn til daglig :)

 

Jeg er resepsjonist/sekretær på et sykehus.

 

Så jobber innen for Helse , og trives veldig her. Har en jobb hvor jeg kan sitte , og ha en rolig hverdag , perfekt for den gravide , siden jeg har mulighet til ut å gå innimellom :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber som hjelpepleier på ett sykehjem. ikke akkurat perfekt for gravide, masse stress og masse tunge løft:)

Skrevet

Er Omsorgsarbeider og arbeider i Hjemmesykepleien på kveld.

Skrevet

Er regnskapssjef i et firma med 20 ansatte. Sitter heldigvis på rompa hele dagen.

Håper på å jobbe lengst mulig.

Er redd det blir et langt svangerskap om jeg blir liggende hjemme på sofaen.

Skrevet

Jeg er norskinstruktør, kjører fra sted til sted, og sitter på mange rare stoler. Jobber både morgen og kveld. Merker jeg er sliten nå det blir kvelder... Hådde planer om å jobbe frem til to uker før termin, men må revurdere etterhvert tror jeg...

MASSE kynnere også..

Skrevet

Barne og ungdomsarbeider, jobber på små barns avd.

Skrevet

Førskolelærer, jobber i bhg 0-6 år.

Skrevet

Jobber på butikk.

Veksler mellom å jobbe i kjøtt og bolledisk, og det å sitte i kassen.

Er mest i kjøtt avdeling der me går på glatte flis gulv. Ikkje bra!

Pga ryggproblem bør eg ikkje sitte i kassen når eg er der, så det blir mest ståing. Ikkje så bra i graviditeten det heller.

Men ser positivt på det:)

Det går så lenge det går:)

Skrevet

Jeg er konsulent i en stor bedrift, så det kan bli mye å gjøre i løpet av en dag, men sitter på rumpa foran pcen, så det er mest nakken og skuldrene som det går utover. Og i dag har jeg også veldig vondt i rumpa kjenner jeg! Hehe

Skrevet

jobber normalt i barnehage, men er sykemeldt på grunn av rygg og nakke.

Skrevet

Er sosionom, jobber som sosialkonsulent ved et sosialkontor!

Skrevet

Jobber som pedagogisk leder på en 2-6 års avd i barnehage. Er for tiden sykemeldt pga bekkenløsning, men skal prøve meg på 50% f.o.m torsdag :)

Skrevet

Jobber i barnehage 0-6 år. Trives veldig godt :) Driver så smått på med studier ved siden av. Tar litt fag bare for å øke poengsummen min, så blir det førskolelærer-studier deltid, etter endt permisjon.

Skrevet

Metteflette, jeg håper du vet at tre av permisjonsukene kan bare taes ut før fødselen, så hvis du føder på termin mister du en ukes permisjon på å begynne permisjonen en uke senere. Men hvis du tror at du kommer til å gå en uke over termin, lønner det seg selvsagt å begynne permisjonen senere...

Skrevet

Lærer. Sykemeldt en liten periode nå pga høyt blodtrykk.Håper å få det litt ned i gjen:-)

Skrevet

Er faglaborant.

Siden det er en jobb der jeg står og går veldig mye, kan det være tungt til tider :)

Skrevet

Sitter på dokumentkontrollen i et større oljefirma.. mye pc, men nok av muligheter til tilrettelegging samt flexitid :)

Skrevet

student og jobber med mennesker med ervervet hjerneskade så noen tunge løft til tider, men går nå bra...

Skrevet

Jobber som ingeniør i et stort totaletrepenør-firma i Oslo. Jobber mest foran PC-en, men får meg en tur ut på byggeplassen i ny og ne:) Min arbeidsgiver har spesial-bestillt gunstige kontor-møbler for meg så jeg kan stille skrivebordet opp og ned, samt en ergostol. Det funker fint!

Skrevet

72-73% lærerstilling + 100 % student..

Skrevet

sykepleier i hjemmetjenesten!kjempekjekt, men veldig tungt og travelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...