Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Sånn til daglig Jeg er resepsjonist/sekretær på et sykehus. Så jobber innen for Helse , og trives veldig her. Har en jobb hvor jeg kan sitte , og ha en rolig hverdag , perfekt for den gravide , siden jeg har mulighet til ut å gå innimellom
Meg og gutten min Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 jeg jobber som hjelpepleier på ett sykehjem. ikke akkurat perfekt for gravide, masse stress og masse tunge løft:)
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Er Omsorgsarbeider og arbeider i Hjemmesykepleien på kveld.
lotta72 har fått Anders Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Er regnskapssjef i et firma med 20 ansatte. Sitter heldigvis på rompa hele dagen. Håper på å jobbe lengst mulig. Er redd det blir et langt svangerskap om jeg blir liggende hjemme på sofaen.
metteflette Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg er norskinstruktør, kjører fra sted til sted, og sitter på mange rare stoler. Jobber både morgen og kveld. Merker jeg er sliten nå det blir kvelder... Hådde planer om å jobbe frem til to uker før termin, men må revurdere etterhvert tror jeg... MASSE kynnere også..
twoboys & a girl Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Barne og ungdomsarbeider, jobber på små barns avd.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Førskolelærer, jobber i bhg 0-6 år.
teso6 Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Jobber på butikk. Veksler mellom å jobbe i kjøtt og bolledisk, og det å sitte i kassen. Er mest i kjøtt avdeling der me går på glatte flis gulv. Ikkje bra! Pga ryggproblem bør eg ikkje sitte i kassen når eg er der, så det blir mest ståing. Ikkje så bra i graviditeten det heller. Men ser positivt på det:) Det går så lenge det går:)
mammasilla Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Jeg er konsulent i en stor bedrift, så det kan bli mye å gjøre i løpet av en dag, men sitter på rumpa foran pcen, så det er mest nakken og skuldrene som det går utover. Og i dag har jeg også veldig vondt i rumpa kjenner jeg! Hehe
mor.monsen Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 jobber normalt i barnehage, men er sykemeldt på grunn av rygg og nakke.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Er sosionom, jobber som sosialkonsulent ved et sosialkontor!
Gjest Lenchen Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Jobber som pedagogisk leder på en 2-6 års avd i barnehage. Er for tiden sykemeldt pga bekkenløsning, men skal prøve meg på 50% f.o.m torsdag
Gjest Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Jobber i barnehage 0-6 år. Trives veldig godt Driver så smått på med studier ved siden av. Tar litt fag bare for å øke poengsummen min, så blir det førskolelærer-studier deltid, etter endt permisjon.
elimor Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Metteflette, jeg håper du vet at tre av permisjonsukene kan bare taes ut før fødselen, så hvis du føder på termin mister du en ukes permisjon på å begynne permisjonen en uke senere. Men hvis du tror at du kommer til å gå en uke over termin, lønner det seg selvsagt å begynne permisjonen senere...
Maigullet Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Er sykepleier og jobber på et sykehjem.
marik* Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Lærer. Sykemeldt en liten periode nå pga høyt blodtrykk.Håper å få det litt ned i gjen:-)
ailska Skrevet 10. september 2007 #18 Skrevet 10. september 2007 Er faglaborant. Siden det er en jobb der jeg står og går veldig mye, kan det være tungt til tider
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. september 2007 #19 Skrevet 10. september 2007 Sitter på dokumentkontrollen i et større oljefirma.. mye pc, men nok av muligheter til tilrettelegging samt flexitid
-Loppa- Skrevet 10. september 2007 #20 Skrevet 10. september 2007 Jobber i barnehage, småbarnsavdeling
Emo girl Skrevet 10. september 2007 #21 Skrevet 10. september 2007 student og jobber med mennesker med ervervet hjerneskade så noen tunge løft til tider, men går nå bra...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #22 Skrevet 10. september 2007 Jobber som ingeniør i et stort totaletrepenør-firma i Oslo. Jobber mest foran PC-en, men får meg en tur ut på byggeplassen i ny og ne:) Min arbeidsgiver har spesial-bestillt gunstige kontor-møbler for meg så jeg kan stille skrivebordet opp og ned, samt en ergostol. Det funker fint!
Galskapens overhode Skrevet 10. september 2007 #23 Skrevet 10. september 2007 72-73% lærerstilling + 100 % student..
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 10. september 2007 #24 Skrevet 10. september 2007 sykepleier i hjemmetjenesten!kjempekjekt, men veldig tungt og travelt.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #25 Skrevet 10. september 2007 Lønn og personalmedarbeider. trives veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå