Gjest Skrevet 10. september 2007 #26 Skrevet 10. september 2007 Folk må da jaggu få stemme det de vil uten at noen skal komme å snakke om de som dårlige mennesker. Her ble det AP, rett og slett fordi hun som sitter som ordfører i kommunen har fått igjennom masse bra. Og kjemper for stedet vi bor på. Er enig i det meste av det de har å si, men er 1\2 SP også..
Willy Wonka Skrevet 10. september 2007 #27 Skrevet 10. september 2007 Herregud...skal vi ikke ha repsekt for hverandre fordi noen velger Frp, andre Høyre, Venstre, AP osv osv.....Er det ikke derfor vi har valgfrihet her til lands? Og til deg anonym som ikke har respekt for Kozy lenger fordi hun stemmer Frp. Skal folk liksom ikke ha respekt for deg, da...for det du stemmer? Enig med hun litt lenger opp? Det er finnes MANGE valgsaker en kan brenne for..IKKE bare småbarnssaker.....verden består av mye annet viktig også!! For min del, innvandringspolitikk og krimininalpolitikk...jeg velger parti etter det!! Livet handler om mer enn bare bleier og småbarnsrettigheter!!
ScaryMama Skrevet 17. september 2007 #29 Skrevet 17. september 2007 Hei anonym, hyggelig at du har syns at jeg har gitt greie svar tidligere, og synd at du sier at du mister all respekt for meg basert på det jeg stemmer. Jeg stemmer frp, og gjør det til tross for mange negative reaksjoner i mitt miljø, spesielt på universitetet. Jeg er åpen og ærlig om dette, og har mine grunner til å stemme dette partiet. Jeg antar at du syns at frp er et fordomsfullt parti, men nå er det du som har fordommer pga. at du ikke kan respektere de som velger et annet politisk ståsted.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #31 Skrevet 17. september 2007 Jeg har enda mer respekt for kozy som er villig til og si hva hun stemmer med nick!
juddellihuddelli Skrevet 17. september 2007 #32 Skrevet 17. september 2007 Stemte høyre siden det er lokal valg...grusomt med alle disse frp-erne...helt enig med anonym over her, dersom en ikke har millioner på konto så er det hårreisende at man stemmer frp, det er vel desverre blitt en trend. Men det verste med det hele er at man skjeller hverandre ut som anonym. Hvis man er tøff nok til å slenge med leppa ang sine meninger, bør man være tøff nok å stå frem med nick.For det er jo en stor del av det politikken handler om, å stå for sine meninger...bra gjort kozy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå