Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Skal/har dere stemme? Og hva skal dere stemme?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Klart Frp,mangen fordeler for småbarnsfamilier;)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 trist at så mange mennesker stemmer frp, er vel ingen som tror de får gjennomført de urealistiske målene sine.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Dere som har barn, og ikke har noen millioner på konto, og stemmer FRP: LES PARTI PROGRAMMET!!! Hverdagen vår som småbarnforeldre blir vedlig mye vanskeligere og dyrere med FRP ved roret...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. september 2007 #18 Skrevet 10. september 2007 HØYRE så klart =)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #20 Skrevet 10. september 2007 Hadde det vore stortingsvalg,så hadde det helt klart vore frp.......... men siden det er lokal,så blir dem uavhengie,for jeg stemmer ikke frp lokalt pga av personene som står på listen.Det heter seg at det ikke skal vere personligt når det gjelder politikk,men erfaringsmessig så er det nok det. Og dem som står på frp si liste her i kommunen,har jeg ikke nok respekt for til å stemme på........
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #21 Skrevet 10. september 2007 har lenge hatt respekt for deg og meningene dine kozy og må innrømme at jeg fikk litt sjokk nå. desverre må jeg også si at all min respekt for deg også er borte nå. folk som stemmer frp er egoistiske mennesker som bare tenker på seg selv og sine, det er min mening iallefall.
FrøkenKnallkul Skrevet 10. september 2007 #22 Skrevet 10. september 2007 Som vanlig blir det AP, står selv på lista i år
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #23 Skrevet 10. september 2007 Mener du virkelig at du ikke respektere de som stemmer Frp? Skal ikke vi respektere deg heller da for at du har en annen mening?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå