Gå til innhold

Mage ?


Mamma mø har snart 2 ♡

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i 10+1 og har termin 13.04 i følge bim. 12.04 i følge lege og babyverden. Kan bli litt forvirra av dette ja. Jeg begynner å få litt mage syns jeg. Det buler ihvertfall bra utover her å jeg merker at folk stirrer litt på magen min når de står å prater med meg noen ganger. Nå håper jeg bare jeg klarer å holde det skjult i to uker til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må først ønske dere alle Lykke til :D og Gratulerer sååå masse :D..

er nå i 10 uken å 4 dager og i følgende *barnimagen* termin kalkylaton så skal æ har termin dn 10 april og samme si fastlegen min .. men skal nå til jordmor dn 19 okt så vi får nå så ka ho blir å si.. hehe..

 

æ har ivartfall fått en liten klum i magen min <3 tihiii...

 

ellers korsen er dåkker i formen..? kvalm å slik ting?

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nurk i magen :)

Hei 16.april-08:

 

Folk spør selvfølgelig om jeg er gravid, men jeg svarer aldri ordentlig.. Svarer med: nja, eller så er jeg bare lat.. og flirer det bort. Har ett lite problem der, for jeg vil ikke at så mange skal vite det før det har gått tre mnd, men har heller ikke lyst til å lyge for folk. Dermed må jeg flire det bort eller noe. Tungvint! Gleder meg skikkelig til det har gått tre mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20. april og har heller ikke fått mage enda. Men tror det er like normalt som dem som har lagt på seg masse; individuelle forskjeller! Kan jo være greit å gå med sine gamle klær så lenge som mulig også da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det er så in med joggebukse synes jeg det er deilig å være joggebuksegravid jeg ;) Pleier alltid å gå i jeans, så det er egentlig litt godt å ha en god unnskyldning for å bruke behagelige klær for en gangs skyld. Går med litt stramme topper da så jeg ikke ser helt sekk ut ;)

 

Var så dårlig i begynnelsen så jeg gikk litt ned, men nå har jeg gått opp to kg over det jeg pleier å veie. Har begynt å få en liten kul nederst på magen - ikke så ille om morgenen, men på kvelden ser den kjempesvær ut..! Begynner også å se det litt på siden av magen. Er 12 uker nå, termin 2. april.

 

Gleder meg til å få stor babymage jeg. Dette er en av de få gangene i livet jeg kan slippe ut magen min og være stolt av den. Så det har jeg tenkt å nyte til fulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+6,termin 3. april. Har kke noe mage enda, men den kommer vel alltids:)... Har veldig dårlig matlyst, og har gått ned 5 kg... Var på kontroll i dag, og fikk høre fosterlyden;) Det var kjempe gøy!!:-D Greit å få en skikkelig "bekreftelse" på at det virkelig er noe der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...