Gå til innhold

Mage ?


Mamma mø har snart 2 ♡

Anbefalte innlegg

Hei, er gravid for første gang. termin ca 1.april... noen som har fått mage nå, som er ca like langt på veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann, eg har termin rndt 1-4april og eg har beynt å få litt sånn gravid form på magen ja.... det er deillig å se at det skjer.... vet liksom at det er noe der da...

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 2.april, og ca. ingen bukser passer lengre. Men livmora mi var nok en del utvidet fra før, så da kommer den jo raskere. Både og det, synes jeg. Men da er det bare ut og handle nye klær. Har ingen overdeler som sitter bra heller. I tillegg la jeg på meg veldig mye i starten, og det gjøre det jo ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har termin ca 4 april og har fått stor mage. Det er flere uker siden jeg har kunnet bruke noen av mine gamle bukser. Jeg har ikke lagt på meg noe, heller gått ned 1/2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grt så masse til dæ..

er nå i 10 uken å har fått litt klum i magen min.. magen min er hard når du først ta på dn.. godt følelser :D

 

har termin ca dn 10 april.. min første ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lite nurk i magen :)

Jeg har fått mage. Man kan lett se på meg at jeg er gravid, enda jeg ikke har termin før 18.april. Men har lagt på meg ca ti kilo, enda jeg spiser riktig. Jeg passer kun joggebukser og ett par overdeler.. Ikke lett dette.. Men det er så koselig å kjenne at magen er blitt hard og begynner å ta form =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Er det mulig?? Jeg har ikke lyst til å legge på meg mer enn 12 kg under hele graviditeten... Syns du ikke det er litt kjipt? Sorry..er bare liiivredd for å bli sånn "joggebukse" gravid... Jeg føler meg litt oppblåst på en måte,men det er ingen som har sjans til å se det på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nurk i magen :)

Nja.. Vil ikke kalle det kjipt akkurat..Man kan jo pynte seg osv selv om man ikke har dongeribukse.. Det finnes jo masse forskjellige fine mamma bukser, så man slipper å bli joggebukse gravid. Litt rart å bli rund og få store pupper så fort, men det går helt greit altså.. Går tur hver dag og spiser sunt. Jeg håper jeg ikke legger på meg så ufattelig mye mer, siden jeg er så lav.. Da blir det fort veldig tungt å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. det er bra! Jeg gleder meg litt til folk kan se det på meg egentlig,men håper bare ikke det blir enda. Har ikke fortalt det til noen (bortsett fra min kjære såklart), og hadde tenkt å vente litt. Det er liksom offentlig for din del da? Jeg er heller ikke så stor, derfor jeg håper jeg ikke legger på meg så mye... Men,men..det kan vi jo egentlig ikke styre;) Gla jeg har masse jeans med lavt liv i alle fall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har termin 2 april.. Har gått opp ca 4-5 kilo.. Men syntes ikke jeg har fått noen særlig gravid mage enda.. gleder meg veldig til det kommer. Men jeg har litt mage fra før, ikke veldig mye men litt er det der.. så tar vel ekstra tid det også tenker jeg...

Gruer meg til å legge på meg masse og er kjempe redd for det. MEn gleder meg veldig til å få baby og tenker at det er det verdt altså.. Når den er her kan jeg bare trene og kose meg i vei som jeg har gjort, bare med en nydelig liten følgesvenn i vogn eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 1.april og det er lenge siden jeg gikk over til mammabukser. Ser fasongen på magen har forandret seg litt de siste ukene og den har blitt mer hard:) Spennede!

Har merket at jeg klør litt mer på magen nå, så tror nok dette er pga at magen vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at jeg blir litt engstelig når jeg leser dette.

Jeg ligger helt likt vektmessig og har ikke mage i det hele tatt. Har termin 15. april. Burde jeg ha hatt mage allerede? Er ganske høy (175)?

Synes denne perioden er vanskelig, da det liksom ikke er noe bevis for at alt er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange får ikke mage før etter uke 20. Kommer an på om du har født før eller ikke, og hvordan barnet ligger, mye eller lite fostervann, morkaka, et.c. Siden dette er nr.3 hos meg, så var livmora utvidet en del fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt godt å høre... Jeg har ingen mage nå (eller..kanskje jeg kan se BITTEGRANNE ssenl,hvis jeg ser skikkelig godt etter). Er jo egentlig bare gla til-har jo ikke fortalt det til noen enda,en ble litt stressa når jeg så det var så mange her som hadde.. Har faktisk gått opp fra 50 til 52 kg, så noe begynner vel å skje med kroppen..? Skjønner bare ikke hvor de har lagt seg...sikkert på baken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har fått mage jeg også,er 12 uker har termin 2 April.

Jeg har måtte begynne med mammabukser for de buksene jeg har er rett og slett ikke behaglig å ha på seg.Det er mitt 4 svangerskap og jeg har hatt 2 SA i uke 10 og 11.Har en frisk og fin sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har ikke mage i det hele tatt, men det er kanskje litt tidlig uansett, termin 21april. Synes heller den går litt innover på et punkt der nede, litt rar fasong.. (!)

Har ikke gått opp noe, heller ned et kilo.

Tror alt er normalt og veldig individuelt når ting skjer.

Kos dere med magene deres, store eller små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mage på meg heller. Jeg har fra tidligere en gutt på 2,5 år, så magen er ikke like "stram" som den engang var uansett... Men noe babykul har ikke dukket opp ennå.

Håper egentlig at det kommer litt mage snart, slik at jeg kan se at noe vokser der inne...

Nå er det bare andre symptomer som forteller at det er noe på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 12 uker på vei og har termin 3. april. Syns at jeg ser magen godt selv, men det er ikke så mange som er enig med meg i det! Mannen min sier at han ser det mer i sympati enn fordi den faktisk har vokst. Sist gang kunne man ikke se det før jeg var 4 mnd på vei. Er veldig sikker på at det vil synes før nå, jeg ser det ihvertfall alt. Sist graviditet gikk jeg opp 9 kilo, og har en følelse av at det blir mer nå. Har ikke veid meg enda, men syns jeg kjenner at buksene er trangere i livet, så da har jeg sikkert gått opp litt alt. Merker det faktisk best på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske stor forskjell på alle sammen..

Det kommer nok veldig an på mye.. Jeg fikk beskjed om at livmora mi lå veldig langt inn og bak, så det er vel sikkert en grunn til at jeg ikke har sett noe som helst enda..

 

Men gleder meg jeg også.. da skal jeg gå rundt og være så stolt som bare det av den fine magen min:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11uker på vei idag, å synest jeg begynner å antyde en mage.. litt hardere vertfall! håper på å ikke gå opp så veeldig mye, er liten å har tungt arbeid:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen godt å lese alt dette assa...hehe...jeg var på første lege besk i går og hadde lagt på meg 4 kg!!! oyoy tenkte jeg..er i uke 11 og har termin 13 april...akkurat der ble jeg litt forvirret...syntes mange har forskjellig uke men termin i samme uke??

jaja...jeg har ikke fått baby mage enda...er bare hoven og ømm og får ikke buksene mine på meg..eller det er så ubehagelig med bukser med lavt liv så jeg kjøpte meg to mamma bukser....dette er min andre og sist så brukte jeg mine egene bukser til 5 mnd....men nå har jeg litt mer på beinet enn sist:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...