Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #26 Skrevet 10. september 2007 Hvis du ser skrotten trenger du vel ikke å tro, da VET du jo!
Venter på bitteliten Skrevet 10. september 2007 #27 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror ikke på gud og gud tror sikkert ikke på meg heller…
Gjest Skrevet 10. september 2007 #28 Skrevet 10. september 2007 Ja, jeg tror at det finnes en Gud, men ikke akkurat den typiske i bibelen. Er vel en slags trygghet idet. At en kommer en plass når man dør. TROR PÅ ET LIV ETTER DØDEN Å JEG DA :-))
ragna Skrevet 11. september 2007 #29 Skrevet 11. september 2007 vanskelig, men utrolig godt spørsmål. når man ser alt det vakre som omgir oss, alle mirakler som skjer hver eneste dag, så er det lett å si at man er troende. men når man tenker på paralellen til alt det vakre; barn som sulter, krig som aldri tar slutt, barn som vokser opp i miserable forhold, mennesker som tæres bort av sykdom, urettferdighet..da blir jeg tatt av tvilen igjen. tror på det gode i oss selv, at gud bor inni oss selv. blir for dumt å skylde alt det onde på en gud i mine øyne, for de fleste tragedier er menneskeskapte. hmm, jeg tror på naturen og jeg tror på oss mennesker rett og slett....hva i all verden tror jeg egentlig på da??
Himmelblå Skrevet 11. september 2007 #32 Skrevet 11. september 2007 Jeg tror naturligvis på Gud. Hvorfor? For jeg får det bekreftet gang på gang.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #33 Skrevet 11. september 2007 Nei det gjør jeg ikke. At en gud finnes er for meg like sansynlig som at julenissen eller påskeharen finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå