Gå til innhold

hallo!:)

tuppa prøvd lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adressa dit er http://tybber.bilddagboken.se

Han er ikke blitt såå engasjert enda men! *hihi*

Vil vente til UL, så vi vet hva det blir, før vi gjør noe som helst!

Kjeeeeedelig spør du meg! =P

Ja, guttenavn er KJEMPE vanskelig, så han orker ikke begynne å tenke ut det enda, tilfelle det blir jente!

Jentenavn blir enten Elise eller Louise, oppkalling fra både hans og min side! :o)

Jeg så det, at charten din stiger! Spennende a!!

Skal følge med hver dag nå ja! ;o)

*BabyCakes*: Blir nok ikke noe UL før den ordinære! =P

Sett bildet ditt, var kjempe herlig vettu!! :o)

Du er i form eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*tybber*: Ååå så søt mage! Man ser det jo godt da, at det er en liten kul nederst:) Må være herlig å se magen vokse.

Skjønner at det er kjedelig at dere ikke skal gjøre noe før dere har vært på UL. Er jo koselig å diskutere navn, og kanskje kjøpe noe søtt tøy:) Jeg synes både Elise og Louise var kjempefine navn.

Så gøy at du følger med på charten min, håper jeg kan sette inn at jeg har fått positiv test om ca. 5 dager!

*BabyCakes*: Så gøy at du har en god følelse. Håper du har rett! Begynner å bli så spennende nå, denne uka kommer til å gå sååå sakte. Har akkurat funnet ut at foreldrene til sambo brukte 7 år på å få han, mens mine foreldre brukte 4 år på meg. Så vi har ikke genene på vår side akkurat...

Skrevet

Ja, man ser jo en liiiten kul! *hihi*

Jeg kommer nok til å kjøpe noe før UL jah! Klarer ikke vente såå lenge! =P

5 dager til testing.. Åhh, krysser fingra for deg altså!

Litt kjedelig å få den beskjeden da, at både foreldra dine og svigers slet! :o( Håper dere slipper det!! Nå er det jo snart utredning òg!

Bare 1 mnd igjen! ;o)

Skrevet

Hihi, skjønner at du ikke klarer å vente såå lenge;P

Takk for at du krysser fingrene for meg! Håper det har klaffet nå:) Kjedelig å høre at de sleit så færlt ja, får håpe det går raskere for oss. Vet ikke helt hva som skjer med den utredningen enda. Må snakke mer med sambo, han er ikke så positiv til å øke sjansene for å bli gravid med f.eks. pergo, så vet ikke hvor mye vits det er å gå til utredning da:(

Skrevet

Hvorfor vil han ikke at du skal bruke pergo?

Er han kanskje på det stadiet der "Skjer det så skjer det"?

Så kjedelig det var da! :o(

Men jeg håper at det har klaffa den mnd her jeg, så slipper dere å tenke noe mer på det! *hihi*

Skrevet

Det håper jeg og!! Hihi:)

Kjedelig at han ikke vil det. Han er på det "skjer det så skjer det" stadiet ja... Jeg klarer nok helt fint å overtale han, men tror jeg lar det ligge litt og ser om han foreslår det selv. Da blir vi litt mer sammen om det;)

Hvordan er formen din? Hvordan har den vært?

Skrevet

Skjønner. Du er tålmodig du! ;o)

Formen er fin vettu. Bare trøtt, sulten og veeeeldig ømme pupper! =P

Så jeg har vært heldig! :o)

Skrevet

Hehe, er jo symptomer til å leve med det;) Bra at formen er bra!

Hadde du noen symptomer før IKM? Jeg har begynt å lete etter symptomer *teit*. Synes at charten ser litt lovende ut da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...