Gå til innhold

hallo!:)

tuppa prøvd lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit ikke om det fortsatt er noen her inne som jeg skrev litt med før jeg?

jeg husker jo selfølgelig ikke noen navn men kanskje det er noen som kjenner meg igjen?:)hehe

jeg er jo egentlig på snart klar men det er jo så lite folk der atte så jeg tenkte jeg kunne høre om det var mer liv her:)hehe

er det noen har som veit når de skal begynne prøvingen el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :o)

Jeg husker deg!! =P

Hadde nicket Tanta til Celine (& Marcus) da jeg var her.

Nå er jeg gravid i min 10. uke! ;o)

Høres ut som det går bra med deg da, siden du egentlig hører til snart klar. Når begynner dere prøvingen da?

Skrevet

heihei!:) jeg har leita etter deg da! du og babycakes var de eneste jeg huska!:) ja jeg har fått med meg at du var blitt gravid på ferie!stemmer ikke det? men da hadde du det andre nicket så jeg har liksom ikke funnet deg igjen:)hehe

gratulerer så mye da heldiggrisen!:) håper jeg kommer snart etter:) jeg skal muligens begynne på folat i oktober å begynne prøvingen i januar!:)er jo ikke så lenge til det og det kan jo hende det skjer noe før også!veit liksom ikke helt med sambo lenger for han blir stadig mer og mer klar:)hadde det ikke vært for at jeg hadde så lang læretid igjen så hadde jeg vel vært gravid nå:)hehe

han er fast bestemt på at jeg skal klare å gå ferdig utdannelsen min først.så blir jeg gravid på første forsøk i januar så er jeg syv måneder på vei når utdannelsen er ferdig så får håpe da at det ikke skjer noe som gjør meg sykemeldt:)hehe

du da? fortell hvordan dette gikk til da?:)minns du sa at mannen din ville vente til du fikk deg fast jobb?har du fått det?:)

uff da...ble langt dette gitt:)hehe

Skrevet

*hihi* Her er jeg vettu! =P

Joda, ble gravid på ferie jah! Vi visste begge at jeg ikke hadde hatt EL, men tok sjansen forde, fullt klar over at det KUNNE resultere i en baby.

Jeg har ikke fått 100% fast nei, så det er litt dritt!

Vi trodde liksom ikke det skulle "klaffe" når vi ikke prøvde ordentlig! =P

Jeg jobber 40%, pluss at jeg er tilkallingsvikar ved siden av, så jeg håper det ordner seg forde. Vi klarer oss fint økonomisk, så blir ikke noe krise selvom jeg får mye mindre enn beregnet i permisjonspenger.

Så spennende da! Oktober er jo ikke lenge til, og så er det snart jul, så tiden går bare enda fortere! Og plutselig er det januar! *hihi*

"Gjør" jo kanskje ikke noe om det ikke klaffer på første forsøk da, selvom det hadde vært kjekt! ;o)

Er helt uvirkelig at jeg sitter her gravid! Skjønner det fortsatt ikke jeg! =P

Skrevet

så morro!:) det ordner seg med jobb skal du se!

ja jeg håper jo at det klaffer med en gang men samtidig så er det jo tryggere jo lenger ut på året vi kommer!så lenge jeg har statusen prøver så er jeg fornøyd jeg!:)hehe

ikke hvis eg skal holde på over et halv år da:)har ikke så lyst til det..er en smule redd for det så jeg blir mer og mer nervøs jo nærmere prøvinga jeg kommer..vi skal mest sansynlig på ferie i midten av desember så kanskje det havner en spire i min mage på ferie også!:)hehe

hvor er det du mest holder til inne på bim nå da?1 tri? er du her mye eller?

Skrevet

Nei, skjønner at du ikke vil at det skal ta altfor lang tid!

Så lenge man er prøver, så er jo det koooos det òg da! ;o)

Hadde gleda meg til det jeg, men det ble ikke noe "prøvetid" på oss nei.

Hadde jo vært koselig med ferie-spire da! Er jo litt artig å tenke på at babyen vår ble lagd i Hellas liksom! =P

Hvor skal dere kanskje dra da?

Jeg er mest på skravlesiden. Litt innom 1. tri og aprilklubben! ;o)

Er ikke her såå mye, "henger" inne på DinBaby òg jeg se! =P

Skrevet

vi skal kanskje til kanariøyene!:) kanskje det blir en liten kanarispire!:)hihi

det verste er jo at jeg håper det litt også vettu:)hehe men men...

du får komme å hilse litt på meg da!:)har vurdert å "henge" litt der jeg også men jeg er foreløpig bare innom å titter litt:)hehe

du må iallefall komme innom for å komme med litt oppdateringer da!:)

jeg henger litt her og litt der her inne!men kommer med mine egne oppdateringer på snart klar!:)ettersom det er så stille der så har jeg liksom ikke noe annet sted å være så jeg er litt her og der:)skal si ifra jeg hvis det blir en kanarispire på meg!er det liv på skravle da?kanske jeg skal være der istedet for?

Skrevet

En kanarispire hadde vært kult! *hihi*

Jeg titter innom her så og si hver dag jeg da, for å se hvordan det går med alle. Fikk nesten dårlig samvittighet jeg, da jeg ble gravid!

Syns så synd på de som måtte "bli igjen" her! =P

Ja, er masse liv på skravlesiden. Men jeg skriver SVÆRT sjeldent da, bare leser, og svarer på ett og annet spørsmål!

Skrevet

ja kanskje jeg skal begynne å "henge" inne på skravle da!:) er jo ikke mye liv her og heller ikke på snart klar:) men må vel skrive oppdateringer der da:)er lissom litt pliktet til det:)hehehe

nei du må ikke ha dårlig samvittighet!du skal være glad for at du var en av de få heldige som ble det så fort!:) men skjer det meg også så skal jeg ærlig innrømme at jeg vil nok få litt dårlig samvittighet jeg også:)

Skrevet

Gjør det du! ;o)

Mye artigere på skravle! *hihi*

Joda, er sant det. Men tenker ille på *dreamer* da.

Stakkar, ho er i 9. pp, og både jeg og *BabyCakes* ble gravid før ho, på første forsøk liksom! :o(

Håper ho blir gravid snart altså!

Skrevet

ja jeg har tenkt på dreamer også!hu husker eg også! er jo flere navn jeg husker men jeg huskker ikke om det var i forbindelse men mannen ikke klar eller et annet sted!:) og babycakes da?? hva skjer med hu?

hu var her inne hver ENESTE dag og skrev innlegg og greier men etter at hu ble gravid så har jeg ikke sett snurten av hu...jaja...

men du er i allefall inne å titter litt da!:)hehe

ja jeg tenker litt på dreamer og disse andre damene her inne...håper virkelig jeg slipper å drive på så lenge! og lioevr...føler så med den jenta...det er best for henne at hu har flytta ut når jeg kommer!:)hehe er på tide at både dreamer og lioevr kommer seg over til 1 tri og BLIR der!:) det gjelder selfølgelig alle de andre som har drevet på lenge:)

Skrevet

Jeg har ikke sett noe til BabyCakes jeg heller. Ihvertfall lenge siden! =P

Er nok litt opptatt med jobb og sønnen hjemme tenker jeg! ;o)

Jeg håper *dreamer* blir gravid fort som svint!

Ikke fulgt så mye med lioevr, men fått med meg litt!

Stakkar altså! :o(

Skrevet

ja jeg håper det jeg også!:) jeg syns det er så trist at noen må slite sånn....

Skrevet

Hallo=o)

her er jeg...=o)...Håper dere har det bra=o)

Hatt kveldsvakt denne uken og orker så vidt å komme innom=o)

Og nå vet jeg at du også er her *tybber* ...trodde du forsvant etter at du ble gravid...fant deg jo ikke...hehe...=o)

Er bare å sende en PM til meg så kommer jeg vet du..:det er noe jeg alltid må se. Om jeg har fått post...hehe...

Masse klemmer

Skrevet

der var du jo!:)har ikke sett deg inne på her så jeg lurte på hvor du var hen!her er alt bra hos oss!:) håper det går bra med deg i svangerskapet?:)

Skrevet

Hei:) Sniker litt innpå er jeg og, hehe. Så utrolig snille dere er som tenker på meg!!! Nå ble jeg såååå glad!!!:)

Er ikke noe morsomt å ha prøvd så lenge, men når det finnes så snille jenter som dere, så blir alt mye lettere;) Skal til utredning i neste mnd, så får håpe det gjør susen!

Hvordan går det med deg da *tybber*? Koser du deg med den lille i magen? Har ikke fått med meg at du har skiftet nick jeg;) Har prøvd å se etter deg skjønner du.

Så koselig å høre at dere skal begynne å prøve i januar hønemor 85! Håper det klaffer raskt for dere:) Du må holde oss oppdatert da!

Klemmer

Skrevet

heihei!klart vi tenker på dere da vettu!;) når vi som har ventet på mannen sååå lenge å endelig kan begynne å prøve da skal det klaffe med en gang!:)hehe

neida... jeg syns det skal klaffe for alle med en gang jeg:) gruer meg egentlig litt til å prøve for jeg er så redd jeg vil slite for jeg tror ikke jeg kommer til å takle det så godt...men jeg er her for å bli jeg, iallefall til jeg har født så jeg skal nok klare å oppdatere dere!:)hehe

og ja, jeg gleder meg veldig til januar!:)så sant alt det vi føler ligger til rette for det så blir det nok prøving da:)og det er best for deg at du er på 1 tri da altså!:)hehe eller ennå bedre 2tri:)

får håpe du får noen skikkelig gode svar hos utredningen da!

skal krysse det som kan krysses for deg jeg!:)du får holde oss opptdatert også da!:)

Skrevet

Det går fint med meg vettu, *dreamer*

Koser meg med magen ja! *hihi*

Håper bare den kommer snart! =P

Noen av de som vet at jeg er gravid, sier "Nei, NÅ syns jeg at jeg ser det".

Men jeg tviler litt. Eller JEG ser det da! =P

Hvordan ligger du ann i syklusen da? Har pleid å titte på charten din, men lenge siden nå! *hihi*

Må finne adressa! =P

Håååper du blir gravid denne mnd altså!!

Skrevet

Hønemor 85: Tusen takk!:) Ja det burde vært sånn at når man har ventet på mannen burde det ha klaffet med en gang. Livet er ikke alltid rettferdig nei;) Jeg håper det klaffer for deg med en gang! Og det gjør det sikket og, de fleste klarer det jo veldig fort:) Hvis det tar tid er jeg helt sikker på at du takler det fint. Det var mitt store mareritt og, men det går helt greit egentlig. Blir veldig lei meg når tanta kommer, men ellers så tenker jeg at en vakker dag så skjer det, så det er bare å fortsette å prøve. Håper jeg er på en av trimesterne når du begynner og prøve, så håper jeg at du kommer rett etter. Skal holde dere oppdatert vettu.

*tybber*: Tusen takk, det håper jeg og! Så bra at det går fint! Siden du og de som vet det ser det, så synes nok magen litt;) Blir gøy når den begynner å vokse skikkelig. Håper du legger ut noen magebilder etterhvert:) Hvor langt er du på vei nå? Blir spennende når du skal på ul etterhvert da. Vil dere vite kjønnet?

Nå er jeg 4 dpo. Fikk EL tidligere enn vanlig denne mnd, så håper at det gjør at en spire vil feste seg. Adressa til charten min er http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5. Koselig at du titter litt;)

Skrevet

Jeg har lagt ut magebilder på dagboka mi, men kan legge ut det siste jeg tok her òg. Det er tatt på onsdag, da var jeg 10+1!

Er i dag 10+3! ;o)

Jaaa, vi vil vite kjønnet! *hihi*

Sambo vil jo ikke snakke om guttenavn i det hele tatt, før vi har vært på UL og sett hva det blir.

Får ikke "lov" å kjøpe inn noe heller, før vi vet kjønnet! *haha*

Titta på charten din. Håper den fortsetter å stige sånn da!! ;o)

Skal følge meg jeg, og krysse fingrene! :o)

Skrevet

nei livet er IKKE alltid rettferdig nei...men som du sa så klaffer det for de fleste ganske kjapt så jeg håper det skjer meg også:)men det er jo som du også sier, at hvis man begynner å slite litt så venner man seg vel på en måte til det også...utrolig hva vi takler når vi står midt oppi det:)men du blir nok gravid snart skal du se!jeg velger å tro på det!:)

krysser alt jeg kan for deg og de andre damene på bli gravid!:)

Skrevet

hønemor: Har blitt bedre nå...Har slitet litt men går bedre=o) Er 15+4 uker på vei=o) Så tiden går fort...

*tybber*:

Har du kommet så langt alt...hihi...ARTIG...=o) Blir spennende når UL kommer..=o) noen følelse på hva det blir eller??

Føler selv at det blir nok en liten kjekk gutt på meg=o) Men blitt spådd jente 4 ganger da og gutt en gang..Blir spennende på UL...=o)

*dreamer* Like spennende med deg, hver mnd nå=o)...

Masse klemmer

Skrevet

Ja, tiden flyr! =P

Aner ikke hva det blir jeg altså, men begge fødselskarta sier jente, og siden vi hadde sex før EL, så skal jo det liksom bety jente det òg!

Så vi får se! ;o)

Har du fått time til UL eller? En gutt til hadde jo vært kjekt da! *hihi*

Skrevet

*tybber*: Fant ikke bildene jeg. Kan du skrive ned linken? Så spennende at dere vil vite kjønnet! Du må fortelle hva det blir da. Virker som samboern din er såå engasjert, herlig da:) Er det vanskelig med guttenavn siden han ikke vil snakke om det før dere har vært på UL? Har dere jentenavn da? Charten min fortsetter å stige, så får håpe den holder seg så høy eller blir enda høyere:)

hønemor 85: Tusen takk for at du krysser fingrene! Velger å tro at det blir min tur snart jeg og:) Det går sikkert raskt for dere vettu, krysser fingrene for det.

*BabyCakes*: Er så koselig at du følger med på meg hver mnd. Er så deilig å ha noen å snakke med:) Spennende hver mnd ja, håper det har klaffet denne gangen!

Skrevet

*tybber*:

Artig da...=o) Blir spennende fremover...Foreslår en liten UL kontroll i uke 12...Da blir ting litt mer virkelig=o)...Du kan gå inn på nicket mitt og inn på mine bilder, så ser du Knærten vår i uke 12...=o) I 3D..Det var rått det..hehe...

Skal til Ordinær UL i min 19 uker. Er da ca 18+3 tror jeg..Vel den 3 oktober blir det...Spent på om jeg blir flyttet mye på...=o)

*dreamer*:

Snupp...Er jo bare gøy da... Og dele gleder og sorger...Prøver i alle fall...=oD...hehe

Følelse på at DENNE er mnd deres=o)

*spent*

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...