Lillegull og spiren Skrevet 10. september 2007 #26 Skrevet 10. september 2007 ja jeg kan vell si at jeg er veldig livlig..he.he alltid posetiv og godt humør. er ikke sportsintresert,men jeg har spilt håndaball tidligere. hmmmmm,,,faregen rød..jeg har gått med ød jakke i hele dag..he.he jeg er født 08.04.84. får du opp noe ang jobben?
Lillegull og spiren Skrevet 10. september 2007 #27 Skrevet 10. september 2007 kommer tilbake etter på..ser på 71 grader nord.he.he
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 10. september 2007 føler veldig stor usikkerhet om du skal velge veien til høgre eller venstre.. ser deg i pene klær...(stresskoffert opplegg) fargen rød kan ikke vere noe skade eller noe?tegn på blod liksom?? hva jobber du med??
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #29 Skrevet 10. september 2007 den er grei.. jeg blir også borte nå!!!
Lillegull og spiren Skrevet 10. september 2007 #30 Skrevet 10. september 2007 hmmm faregen rød...jeg har en ryggsykdom,men er ikke skada på noen måter. Jeg er nok ingen stresskoffert dame,for jeg jobber med psykisk utviklingshemmede,,,lurer på om jeg får fast stilling etter jul?
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #31 Skrevet 10. september 2007 hmm..klarer ikke helt å konsentrere meg i dag som i går...har dessuten hodepine... men kan prøve å se på det i morgen:)
Lillegull og spiren Skrevet 11. september 2007 #32 Skrevet 11. september 2007 dytter denne opp i dag jeg:) hvordan er det med deg i dag da? jeg har fri fra jobben,og det er sååååååå godt..sov altfor lenge i dag.he.he. snakkes:)
Lillegull og spiren Skrevet 12. september 2007 #33 Skrevet 12. september 2007 dytter denne opp igjen jeg stratosen:) går det bra med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå