stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Du forsvant så fort i sted fra spå sidene.... ville gjerne snakke med deg....
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hei du:) ja nå er jeg her..hatt så mye å gjøre i dag,så jeg rakk ikke å være her inne lenger. alt bra med deg?
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 ja alt bra.. men ble så fascinert av alt du skrev om meg i sted.. kan du se om du ser noe mer???? jeg svarte på at jeg så deg gravid i nov... men klarte ikke se kjønn...desverre...
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 he..he er bra jeg fikk rett da:) har virkelig på følesen at du får en spire snart,,,får opp sen høst og litt kaldt drag i vinden,,,dette blir spennende:) hadde vært gøy om vi blir gravide sammen da:) hmmmm....skal se om jeg får inn noe mere her... ¤ får inn noe med en bil eller førerkort?sier det deg noe. ¤får også inn faregn blå ofte får jeg bare inn stikk ord,som jeg ikke skjønner så mye om,men som ofte har stor betydning for dem jeg får dem opp hos..men ikke alltid lett å skjønne de stikkordene,da det noen ganger kan hende at det skjer i nær fremtid. skjønte du hva jeg mente?
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 hmm...bilen min er blå da.. ja spennende om vi ble gravide samtidig... jeg håper på oktober da:) men hvordan gjør du det når du spår?? jeg får bare opp ting men lurer på hvordan du klarte å bli bedre i det...du er jo skikkelig god!!!! det med jobben min og alt...jeg lurer jo litt på det...hva jeg skal gjøre fremover.. kan du se noen om forholdet vårt??? evt økonomi?? så spennende Baas...har du msn forresten??hadde vært gøy å "snakka" sammen der:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 og den blå bilen med er litt skranglete for tide...mulig jeg burde sjekka det opp litt... jeg er så fascinert av dette her....vil lære så mye mer...føler du at jeg har evner til å motta beskjeder, se ting liksom??
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 ja da er det bilen din jeg får opp,siden jeg fikk opp bilen din først også fargen,men ikke alltid like lett å se samenhengen. Jeg vet ikke om jeg er den rette til å "lære" deg opp,for jeg er såpass ny,men en ting som ofte stemmer er at hvis du er veldig inntresert i dette og selv føler at du kan se,føle,osv så er det ofte rett..så ikke gi opp,men lytt til deg selv om du får opp ting,se om ting du ser,føler stemmer senere,og på den måten vet du hva du kan ta til deg eller sortere bort. Jeg får opp bilder,ikke sterke,men jeg kan på en måte se ting..som når jeg fikk opp jobb/utanning på deg..da ser jeg jobb på den ene siden også ser jeg udanning på den andre siden også en pil imellom..da tolker jeg det som om at du er veldig usikker eller at du tenker mye på hvem retning du skal gå og at du er usikker på hvorda valg du skal ta. jeg får også ofte inn stikkord,,,dem kommer ofte så fort at jeg ikke rekker å "se" hva de betyr,og derfor må jeg stille litt spørsmål for å finne mere ut av det,, Og når du da sa at ja jeg har en blå bil og at den er litt skranglette,så får jeg på en måte en bekreftelse på at jeg tolket bildene iktig.. synes det er litt vannskelig å forklare men skjønner du hva jeg mener? Jeg pleier ikke å legge til noen på nette på msn min,ikke noe personlig,men jeg vil ikke blir for offentlig..men vi kan snakke sammen her vettu:) det har jeg veldig lyst til:) Om du vil,så kan du få øve deg på meg.. Da vil jeg at du skal lukke øynene,trekke pusten og abre la tankene fly gjenno hode ditt noen ganger,og alt spm dukker opp på meg kan du enten skrive opp eller huske,også kan du stille me spørsmål om det du fikk opp..ingen ting er for dumt eller for rart,,her er det viktig at du åpner deghelt,så du kan utvilkle deg. venter spent....
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 dytter denne opp så du ser den:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2007 jeg har sittet i tlf...men skal prøve nå!!!klar?
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2007 jeg fikk opp en leilighet og en katt????eller et annet husdyr...
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Ja det stemmer:) Vi leier en leillighet og vi har hatt katt,men den måtte vi avlive pga av den ble mobba av andre katter.
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 og foresten,så passer jeg katten til svigermoren min og må dra bort til deres hus for å mate den vær dag..he.he kansje det også du fikk opp?
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2007 så et trist uttrykk i blikket til katten... men du...kan vi ta igjen dette i morgen...Jeg vil GJERNE prøve mer.. men jeg kjenner at jeg har tenkt mye og prøvd mye i dag... så tror ikke jeg får opp så mange flere bilder... helt ok at du ikke vil inn på msn...jeg respekterer d...
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 ja den katten er nok litt trist,for den må være ute mens de er på ferie..men jeg passer godt på den. ja dytt denne tråden opp i moregn du,så skal jeg se etter den når jeg kommer hjem fra jobb:) får inn kake på deg jeg;)??
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. september 2007 mannen min har bursdag...så jeg må vel bake kake en dag:) jeg har fri i hele morgen da.....så vi kan fortsette i morgen kveld:) jeg kan vere her da:) så spennende:) jeg kribler etter å prøve mer men må nok si stopp for i dag.... godnattklem:)
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 js er viktig at du stopper når du blir sliten eller merker at du ikke får inn mere,for ellers blir det du får opp feil. Ja dette er gøy,så hvil deg til i moregnså får du tenke på meg av og til å se om det dukker opp noe:) sov godt og drøm søt:)
Lillegull og spiren Skrevet 10. september 2007 #18 Skrevet 10. september 2007 hei:) spent på hva du får opp i dag statosen:) dytter denne opp så du ser den:)
TinkaLill Skrevet 10. september 2007 #19 Skrevet 10. september 2007 hei! kan du spå? har du mulighet til å se noe hos meg?
Lillegull og spiren Skrevet 10. september 2007 #20 Skrevet 10. september 2007 hei.. da må du gå inn på spå siden,for jeg ser ikke på folk her inne..bare på stratosen da hun har noen evner som hun vil bli bedre i. gå inn på spå/horoskop.
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 10. september 2007 jeg må nok komme inn litt senere...skal spise middag og så trene...men hva med i sju-åtte-tiden??? gleder meg:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 10. september 2007 nå er jeg her da... har fortsatt ikke fått den katten ut av hode... men når det skal sies så er jeg veldig glad i katter da så er du her??
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 10. september 2007 dytter denne litt opp så du ser jeg..
Lillegull og spiren Skrevet 10. september 2007 #24 Skrevet 10. september 2007 he.he kan i alle fall si at katten har det bra:) ja jeg er her nå
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 10. september 2007 jeg fikk opp ordet livlig... og sportsinteressert...(handball?) også dukka fargen rød opp? sier det deg noe.. og forrsten hadde vært greit å hatt fødselsdatoen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå