Gå til innhold

Dere som har født 2 eller flere ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye lettere, ja:-)

Første gang 14 timer, andre gang 5 timer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3,5 time med førstemann.

2 timer med andre"frøken"

Syns ikke det var noe lettere andre gangen, men da vet du jo hva du går til.....Nå har jo jeg vært velsignet med to meget raske fødsler oxo....Men da er smerten mer intens, sies det.......

Skrevet

De var like raske, uten om at vannet gikk endel timer før på første da.

Første fødel endte med vakum, mens andre gikk normalt.

Skulle jeg valgt nå hadde jeg valgt nr1 igjen. Selv om det var en hardt fødsel, så "likte" jeg igrunn den bedre. Følte smertene var greiere å takle da, enn ved siste. Siste var ikke ille slik sett, vet igrunn ikke helt hvorfor jeg syns 1 var bedre.

Brukte 12 timer på begge.

Skrevet

jepp, var inne på sykehuset i 1 time før fødsel, hatt rier i 3 timer før det. Med førstemann hadde jeg riere en hel kveld, og var på sykehuset i 4 timer før fødsel.

Skrevet

Fødsel 2 var tøffest, ble satt i gang da.... varte 4 timer

fødsel 1 varte i 3,5 time

fødsel 3 varte i 3 timer.....

Så alle var kjappe men nr 2 ble veldig intens siden den ble startet...

Skrevet

Fødsel to var veldig kjapp og grei..altså fortere enn nr 1..mens fødsel 3 var treigere enn fødsel 2, mens kjappere en fødsel 1..hehe...

Altså 2

3

og 1

Kappeste rekkefølge....:)

Skrevet

Ja, helt klart! men nå har alle mine fødsler gått raskere for hver gang. Fødte nr.4 i juli og han kom på under halvannen time etter første rie=)

Skrevet

fødsel nr to gikk på halve tida og mye mindre å sy etterpå.

Skrevet

Fødsel nr 1 var kjempefin... Fødsel nr 2 var et helvete, så jeg syns ikke fødsel nr 2 var noe bedre. Gikk heller ikke fortere..(men nå har begge mine fødsler gått ganske kjapt..)

Skrevet

Lettere og fortere ;)

Nr 1: 3 1/2 time fra vannet gikk til han kom ut.

Nr 2: Under 1 time fra første svake ri til han var ute-styrtfødsel.

Vet ikke om nr 1 var styrtfødsel da.. Hadde svake rier i bare 1 1/2 time før han kom ut..

Skrevet

Jepp! Første gang lå jeg med rier i 18 timer uten å få mer enn 3 cm åpning - ble da ks til slutt...

Denne gangen tok det 4 timer fra vi kom inn på føden, men 3 cm, til hun var ute. Vondt var det jo, og mer intesn enn første gangen - men ville heller gjort det om igjen enn sånn det ble første gangen.

Lykke til med fødselen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...