Gjest Skrevet 9. september 2007 #26 Skrevet 9. september 2007 hihihihih, hun er jo kjempe moro jo... haha.' sånn hadde jeg ALDRI trodd hun var... hun ser joalltid så sur ut på bilder(ikke så rart da), og de domumentarene jeg har sett med henne før, så har jeg ikke oppfattet henne sånn. sitter å ler for meg selv her jeg altså
Gjest Skrevet 9. september 2007 #27 Skrevet 9. september 2007 Lo godt når hun sa det med Lionel richie jeg
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. september 2007 #28 Skrevet 9. september 2007 jeg har ikke likt henne tidligere, for hun har alltid virket så trist og/eller streng, alvorlig. men nå som jeg har sett henne "leve", dvs. filmet og ikke bare bilder, så liker jeg henne bedre. hun var jo tidig og søt da, og ikke bare sur hele tiden som jeg har fått inntrykk av før. og hun ser faktisk like søt ut med sminke, som uten. det er ikke alle stjernene som ser ut uten sminke
snirkeline Skrevet 9. september 2007 #30 Skrevet 9. september 2007 Jeg er nok heller ikke en av de skarpeste knivene i skuffen nei,er nok mange som er skarpere enn meg:-) Men det er vel en måte å si at jeg syns de har noen litt mindre lure svar iblant.Syns jeg da. Men jeg syns ikke hun er stygg,overhodet ikke.Syns bare ikke hun er sååå pen som mange vil ha det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå