OsloMor Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Skulle akkurat skrive innlegg selv,he-he. Hun er jo både veldig dum og stygg.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Synes hun er litt morsom jeg da og stygg er hun jo ikke!
Gullet-Mitt alt! Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Ser ikke på, men David er ikke særlig smart han heller.Har sett noen intrvjuer med han og det er MYE svada som kommer derfra. De passer godt sammen da tydeligvis. Hehe!! Victoria er overdrevent pr-kåt!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 syns også hun er ganske morsom.hahaha og hun er faktisk nydelig.. kanskje ikke fult så nydelig uten all den sminken men... og jeg ELSKER den dialekten hennes..skikkelig engelsk!!!
OsloMor Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Morsom ja, hun er både komisk og latterlig.
snirkeline Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Hun eller David er vel ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen... Skjønner heller ikke at hun skal være så pen jeg da..men smaken er jo heldigvis forskjellig:-)
Kosel Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 prog. om david på tv2 nå...syntes nå han virket ganske så sympatisk i forhold til hvilket inntrykk jeg har hatt tidligere... victoria syntes jeg fortsatt virker som et nek..
Gjest Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Synes ikke hun er smellvakker jeg heller, men å kalle henne stygg synes jeg er helt snodig. Da må man omgi seg med kun supermodeller da eller? At de ikke er så glupe betyr jo ikke at de ikke kan være søte og hyggelige mennesker
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Synes ikke hun er så verst jeg.....men for guds skyld; gi henne litt mat!!! :-))
solstråle69 Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Hvorfor er det alltid noen som må snakke stygt om andre her inne? Mennesker dere ikke engang kjenner? Går dere under betegnelsen "den skarpeste kniven i skuffen"?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 snakker vi stygt da ?? herregud,vi snakker jo om at hun er pen og morsom???
solstråle69 Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Javel? Har du lest alle innleggene?
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 Det er en som har svart: "Hun er jo både veldig dum og stygg." Ikke så veldig pent sagt, syns jeg..... Selv syns jeg forøvrig at hun er veldig pen, og hun har en knallfin dialekt, digger det!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Om ikke de har verdens høyeste iq, er det mange ulike måter å være smart på. De hadde ikke vært så mye i medias søkelys hvis de ikke hadde vært smarte;-p Er tross alt det de lever av...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. september 2007 #23 Skrevet 9. september 2007 Ha-ha, hun er jo kjempesøt:) Har alltid likt henne jeg da, syntes hun nesten er søtere uten sminke faktisk:)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #24 Skrevet 9. september 2007 men gu så slitsomt å gå å være så dolla opp til enhver tid.. *slitsoooooomt* (kommer fra en som eeeeelsker joggings)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #25 Skrevet 9. september 2007 " I really thought one of my silicons was going to fly out of my armpit"!!! AHAHAHAHHA genialt :DD "can you seeeee my nickers" ?? *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå