Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #26 Skrevet 9. september 2007 de tror de vet så ufattelig mye. jeg kommer vertfall ikke til å gi meg denne gangen. Pga de så måtte jeg nesten fø ut ett dødt barn rundt termin, jeg tror det hadde bikka over for meg da. men nå får jeg gå gjøre noe fornuftig. hyggelig å snakke med deg. Gi en lyd da når du har tatt en test i morgen. Hvis du gjør det, skriver du her da eller melding på mobilen min??
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #27 Skrevet 9. september 2007 tar på tirsdag... sender deg ein meld på moben eg, litt meir diskre da... ja får bli litt sosial eg nå... stefan e lei av at eg sitte her på dataen.. hehe.. kosli å snakke me deg også... gøy å få kontakt igjen...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 9. september 2007 den er grei. da krysser jeg fingrene for deg. mannen min er lei han også nå, vil at jeg skal komme meg vekk her fra. kjekkt å snakke med deg også. God natt
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #29 Skrevet 9. september 2007 helsa te han.. god natt.. snakkes
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. september 2007 #30 Skrevet 9. september 2007 blander meg litt inn her jeg.... men Tryne,har du hatt 2 sa`er? hatt en nå nylig da? er ikke helt oppdatert her...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #31 Skrevet 9. september 2007 hehe, siste SA var i juni, så jeg har 3pp etter det for å si det sånn. Nå har jeg nettopp funnet ut at jeg kanskje har mistet begge to pga stoffskiftet mitt. jeg har hatt lavt stoffskifte noe som kan føre til hjerneskade på fosteret eller at det dør. Legen min hadde tydligvis ikke peiling på dette. jeg burde egentlig godt på medisiner. Nå har jeg begynnt med utrening for lavtstoffskiftet i håp om at de kan hjelpe meg. Nå gjenstår det berre å bli gravid igjen, av erfaringer så vet jeg jo at det kan ta lang tid, så får vel berre smøre meg med tolmodighet, Hvordan går det med deg da, hva bestemmte du deg for?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. september 2007 #32 Skrevet 10. september 2007 ok,er ikke så mye her inne lenger,så husker ikke alt... spennende å se om de klarer å finne ut av noe da! heier på deg hvertfall!! vi,eller jeg, har bestemt oss for å vente med forsøk til jeg får svar fra politihøys. kommer jeg inn må vi vente 3-4 år....... men nå er ryggen hærpa,så kommer sikkert ikke inn uansett. bruker ikke noe prev,så alt kan jo i utgangspunktet skje... gubben klamrer seg fast til håpet hver mnd,mens jeg er veldig avslappet,noe som er veldig deilig!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 Forfatter #33 Skrevet 10. september 2007 Så bra at du heier på oss:D jeg tror du har godt av å slappe litt av, samtidig som man vet jo at det hadde vert utrolig kjekkt å få barn. Jeg håper at dere snart lykkes med prøvingen deres, er slitsomt å vente år etter år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå