Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Eg skreiv te deg at me jento mi så blødde eg for da mesta brunt. Da kom spesielt dagen ette sex. Så eg lurte på om du begynnte å blø ette dåke hadde sex.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2007 Dei gongane eg møsta foresten, då fekk eg vondt ca nåken tima før eg begynnte å styrt blø, då møsta eg. Å da va da mørkt rødt blod me masse klompa, å så kom da vetla fostere ut
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 eg har hatt ein sa før og da e ikkje sånn.. ikkje føles da ut som mensen helle.. mulig da skjedde litt etter sex
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 for å sei da sånn. Første gongen hadde vi sex på kevlden, da var jeg 5+0, dagen etter begynnte jeg å blø, dette fortsatte hele veien for min del. Høres ut som om du er gravid.når skal du ta en ny test?
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 skal ta på tirsdag trur eg.. blir jo litt forvirra siden eg ikkje blødde nåke me alexandra.. men puppene svir så sjukt
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Ta heller å kjøp deg ein test i måro, ein CB digital, då får du svare me ein gong. trur ikkje du treng venta lenger, for dei kan du ta 4 daga før IKM
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 skal kjøpa i måro, men vil ta den til morgenurinen... her har de faktisk berre QR... håper egentli eg e gravid då, blir passe bra mellomrom mellom ungene då
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 Prøvde dåke?? Sko ønsk eg åg va da, e kjipt, sko hatt termin på nyttårssafto denna gongen åg, å så sko eg ha termin i februar, men møsta ein gong te.
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 nei prøvde egentli ikkje.. men viss eg ikkje e da så begynne me å prøva.. for nå har eg lyst på.. håpe da klaffe for dåke.. og håpe min test bli positiv..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2007 Blri vel litt sånn ja. Du må komme inn her etter at du har tatt testen da, så får vi se hva den viser. Håper at jeg blir gravid snart, men har ikke så store forhåpninger. Er noe galt med stoffskiftet mitt også nå som gjør den berre enda vanskeligere for meg å bli gravid, som om det ikke var vanskjelig nok fra før av. I tillegg har jeg ekstra stor kjangs for å miste
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 uff ikkje nåke kjekt... føle me deg.. men eg blir nok ein prøver viss testen blir negativ.. føler jo fortsatt at eg e gravid, så eg aner ikkje ka da e viss ikkje.. skal til gynekolog på fredag så viss testen blir negativ så får eg nok fortelle koss eg har hatt da så de kan finne ut av da.. men skjønne ikkje heller koffor puppene blir vondare og vondare viss ikkje... men men.. skal krysse fingrene for at dåke får da te snart
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. september 2007 hørres ut som du er gravid ja. tror det er vanskelig for noen å sette seg inn i hvordan det er å miste 2 ganger når det å i det hele tatt å bli gravid er vanskelig. kan ikke akkurat si at de 2 årene vi prøvde på første mann var noen dans på rose, men ser desverre ut som om det skjal gjennta seg. Hadde håpet å slippe å gå på hormoner denne gangen, men jeg får se.
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 nei da e ikkje lett å setta seg inn i.. eg har hatt 1 sa, for nåken år siden, men da visste eg ikkje at eg var gravid pluss at eg var 16 så eg var altfor ung... kjenner ei så også har gått på hormoner.. trur ho hadde 2 kurer, så hadde de gitt opp og bestemt seg for å vente til etter bryllupet sitt, men så klaffa da jammen meg.. håpe dåke får te ein te iallfall... da e derfor da e bra å få unge tidlig syns eg, for då har ein iallfall litt tid, sjøl om da e utrolig trist.. har dåke forresten flytta heim igjen eller?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2007 D sukal være glad du ikke har hatt en SA når du visste du var gravid og var sammen med typen din, for da er det virkelig sårt. Kankjse like greit at den første din endt med SA, men tanke på at den sikkert ikke var så veldig planlagt. Vi skulle begynne med prøverør, men jeg ble gravid før første samtalen vi skulle ha, så da slapp vi heldigvis å bruke penge på det. Har bestemmt oss for å prøva i 4 mnd te, klaffa da ikkje då så vil jeg ha henvisning til gynekolog igjen for å få hjelp til å bli det, hvis jeg i det hele tatt blir det. Vi har ikke flyttet hjem nei, men skal til sommeren, da er jeg ferdig utdannet
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 ja da skjønne eg så klart... håpe alt for at dåke ska få da te uten hjelp... og at dåke så klart blir da uansett... eg er utrolig gla for at eg slepper å sette meg inn i den situasjonen, men blir lei meg på grunn av deres vegne... syns da e så fælt at nåken ikkje har lyst på unger men er veldi fruktbare og får barn de egentli ikkje ville ha, mens nåken har lyst på barn meir enn nåken ting i verden og har problemer med å få...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. september 2007 Ja, livet er ikke alltid en dans på rose, men vi håper jo at det skal ordne seg tilslutt for oss også. Får svar på 25 blodprøver om ca 1,5 uke, da får vi vite litt mer, er lei av å gå inn ig ut til disse ligene og gynekologene. Hvordan går det med keisersnittet ditt, har det grod??
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 25 ja, ikkje akkurat lite da nei.. håpe dåke får et svar.. da hjelpe å veta litt... ja keisersnittet grodde skikkeli for snart 6 mnd siden, heldigvis.. håpe eg sleppe keisersnitt neste gang.. har lyst å oppleva da å fø, sjøl om da sikkert gjere ganske så vondt, men har lyst å jobbe litt.. hehe.. keisersnitt e ikkje akkurat smertefritt da heller nei...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. september 2007 det er en del det ja. Nå må jeg berre smørre med med tolmodighet (som om jeg ikke har gjort det før). Hvordan en fødsel blir fra person til person varierer jo veldig mye. Du kan jo vær veldig heldig da selvfølgelig. jeg for min del kunne tenkt meg keisersnitt. Etter alle komplikasjonene jeg hadde under fødselen så har jeg rett og slett fått fødselsangst. dersom jenta hadde vert større så er det ikke sikkert hun hadde vert i live i dag
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 nei da e nok ein risiko, egentli me begge deler... hadde eg fødd normalt så hadde da nok gått gale me mi jenta ja.. de vågde ikkje å prøve ein gang for ho var så stor, de rekna me at da då kom te å enda i hastesnitt uansett.. heldigvis for meg sendte de meg te haugesund, hadde de ikkje gjort da så vett eg ikkje.. da gjer meg ingenting å ta keisersnitt igjen, men føle eg har gått glipp av nåke også.. men skjønner at de som har hatt ein vanskeli fødsel ønsker keisersnitt
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. september 2007 det er nok fordeler og ulemper med alt. hadde fødselen gått som den skulle (som en normal fødsel), så hadde jeg nok ville prøvd igjen. Men slik som det er nå er jeg berre livredd. men jeg får ta det nrå det kommer, først må jeg jo i det hele tatt bli gravid.
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 ja får nå håpe du blir da... om du fortsatt er redd når den tid kommer så e da jo ingenting i veien for at du får keisersnitt... e iallfall gla eg fekk ver våken me keisersnittet... hadde vert fint å få opplevd begge deler, eg veit jo ikkje koss da e å føde så eg har lyst te da.. ;o)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 9. september 2007 man kan ikke velge om man vil ha keisersnitt eller ikke, er berre noen leger som synes det er greit. Jeg vet jeg kommer til å være redd da også, er ingen tvil om det, men så var jo abselutt alt underfødselen u ormalt da. Sjønner at du har lyst til å prøve det. Vet du om du kommer til å få en stor onge til??
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #23 Skrevet 9. september 2007 nei vett ikkje.. men alle har lovd meg at de skal kontrollere bedre og følge meir me neste gang, så eg håper at neste blir litt mindre.. var jo pga svangerskapsdiabetesen, og at de konstanterte at eg hadde da, men sendte meg ikkje vidare og fulgte meg ikkje opp at alexandra blei så stor.. då var jo eg uvitande også, men denne/neste gang skal eg nok sette foten ned å ha kontrollen sjøl litt ja
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 9. september 2007 Samm her, bortsett fr aat jeg hadde det motsatte problemet. legen sa til meg etter at hun var født at jeg var heldig som i det hele tatt fikk se henen i live. Fra uke 28 til uke 38 hadde hun berr vekst 900 gram. jeg sa jo hele tiden at jeg mistenkte at hun ikke fikk nok næring, men ingen hørte på meg. Nå er jeg lovet ekstra oppfølging med ultralyd og sjekking av blodgjennomstrømmingen av morkaken hver mnd fra uke 24. Så nå får vi se, dersom netse(hvis det blir noen neste) heller ikke får næring, så må vi får han/henne ut før tiden
2prinsesserogbim Skrevet 9. september 2007 #25 Skrevet 9. september 2007 nei de hørre ikkje på oss som liksom ikkje vett nåke. men da e ingen så kjenne kroppen vår så godt som me sjøl... var 1 gang innlagt i uke 35 for de trudde fødselen var i gang, men blei sendt heim dagen etterpå.. etter det så gjekk eg me skikkelige rier av og på, av og på.. uke 38 var eg på kontroll hos jordmor, mens eg var på vei til ho så fekk eg rier igjen, denne gangen virkeli sterke rier me 3 min mellomrom.. jordmor undersøkte meg og sa at nå var fødselen i gang, ho ringte sjukehuset og me for der til utpå ettermiddagen. da stoppa riene opp igjen og blei sendt heim, seinare på kvelden var da på an igjen, låg der over natta og blei sendt heim.. sånn holdt da på heile veien i 7 veker. eg sa ho måtte ha hjelp til å komma seg ut, men eg hadde jo liksom ikkje peiling. men kin hadde rett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå