En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #26 Skrevet 9. september 2007 Ok, min fransk er ikke oppe og går akkurat nå....er det noe sted på den siden hvor jeg kan få det på engelsk?????????? :-)
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #28 Skrevet 9. september 2007 Men du skjønner det du da eller??? Fy søren, såååå flink? He, he. Jeg får vel bare bruke fantasien litt da..... Veldig fine klær i hvertfall. Har du best derfra?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #29 Skrevet 9. september 2007 Niks, ikke bestilt, vet ikke egentlig om det går an, men skjønner litt pga spansken min, er elendig i fransk, hehe..! Men ser jo på bildene da, bilde av en t-skjorte betyr som regel topp, bilde av en bukse betyr gjerne underdel osv thihi..!
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #30 Skrevet 9. september 2007 Hi, hi.........uansett var det myyye fint. Kjøper du det andre steder da eller?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #31 Skrevet 9. september 2007 Kjøper det i butikk i Oslo når vi er hjemme hos familien ;-)
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #32 Skrevet 9. september 2007 Ja, ja så må jeg jo spørre da; (selv om min kjære ville satt pris på om jeg ikke spurte) hvilken butikk? ;-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #33 Skrevet 9. september 2007 Hehe, butikken heter bare Okaidi/Obaibi, ligger på Oslo City, i tredje etasje..! :-D Har alt for mye fint, tror det er en grunn til at sambo sjelden vil reise på besøk til foreldrene våre! Hehe..! :-D
Gjest Skrevet 9. september 2007 #34 Skrevet 9. september 2007 Det er vel ikke mye av kolleksjonen som er "gardinmønster fra 70 tallet".. Jeg handler mye på pop.. og har ingen gardinmønsterete greier.. har noen stripete bodyer.. også det base greine.. også har de mange fine bukser.. gensere.. jakker! Elsker pop jeg da!
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #35 Skrevet 9. september 2007 Ok, tusen takk for hjelpen!!!! Ikke sett min mann i kontakt med din hi, hi. De kunne komme til å finne ut hva vi driver med:-)) Takk igjen!!!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #36 Skrevet 9. september 2007 Elsker du virkelig den siste kolleksjonen også? Jeg synes kvaliteten er super, men ungene mine skal slippe å vise seg offentlig i denne syre kolleksjonen her - ser ut som det er Pete Dorethy som har designet den. Jeg vil egentlig kle ungene mine i Appaman fra topp til tå jeg da LOTP!!!! ;-) Kanskje til våren da?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #37 Skrevet 9. september 2007 he he! Jeg vil også ha genser med hund - både til J og L! U fix!!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå