Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Flere enn meg som synes at den er skrekkelig stygg? Ser ut som de som har designet den har gått på syre! Og jeg som er så glad i kvaliteten på de klærne... :-( Ikke et eneste plagg der jeg kunne tenke meg å kjøpe.
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 hmm... kikka på sida dems nå.. jammen litt merkelige farger og mønstre ja.. får holde seg til den stripete kolleksjonen da.. de har jo alltid det også..
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ja, de fleste mønstrene i høstkolleksjonen var litt vel gardinstoff fra tidlig 70 tall, men de har da en del fint basis tøy enda + noe som ikke er stripete, men heller ikke med så voldsomt mønster. Finner alltid noe jeg liker jeg :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Ha aldri helt skjønt poenget med p.o.p jeg da :-S Synes ikke de har noe fint i det hele tatt. De tightsene og langermede t-skjortene ser jo ut som superundertøy..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Er ikke så super glad i de stripene jeg, men da slipper jeg å bruke penger hos P.O.P i høst da - aldri så galt at det ikke er godt for noe! Lurer på om det er bare meg, eller om de kommer til å merke en nedgang på omsetningen - var ikke måte på med mønster og farger på denne kolleksjonen!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 De har et par ting utenom tights og langermede t skjorter da. Kvaliteten er utrolig god, og genserne og buksene holder både farge og fasong i evigheter.
Carnivale Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Syns de har mye fint jeg, men smaken er som baken Mye flotte basisplagg, i skarpe, fine farger. Heldigvis ikke alle som vil ha lyserosa cardigansett til småttisene sine, haha...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg er drittlei lyserosa etter 6,5 år med en sukkertøyrosa prinsesse. Så klærne til Polarn o pyret er midt i blinken for meg og lillesøster.
Carnivale Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Jeg har et forsøk på gang, med å la være å pode minsteungen min med rosa...for å sjekke om det faktisk ER sånn at "alle" jenter blir rosaprinsesser, eller om det er foreldrene som gjør de slik... Så her fins ikke rosa klær.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Samme som jeg prøver på det. Men hun har noe i rosa som hun har fått i gave da.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 En ting er å bruke andre farger enn rosa,, men i denne kolleksjonen så ser det jo ut som om regnbuen har kastet opp på klærne :-S Godt vi er forskjellige
Carnivale Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 ...syns ikke det jeg da. var jo noe med endel mønster på, men mesteparten var jo ensfarget og stripete? Men igjen, godt vi er forskjellige Noen vil ha prinsesser med rysjekant, andre ikke, hehe.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. september 2007 Var ikke det at jeg ikke fant rosa prinsesseklær der som var problemet altså. P.O.P har aldri hatt rosa prinsesseklær - og jeg har alltid kjøpt store deler av kolleksjonen tidligere, men i år ble jeg skuffet. Smaken er som baken - jeg syntes fargene og mønstrene var grusomme. Har aldri likt hippie stil og sånne grelle farger og mønster. Dersom noen har et annet merke å anbefale, som egner seg for barnehage bruk så blir jeg glad (ikke H&M, Cubus etc).
Gjest Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Enig, kjedelig..! Men synes en del av de mørk lilla klærne var fine, de har en del basic bukser og topper som er fine :-) Men synes også sommerkolleksjonen i år var fæl jeg da..! Men til storebror på 4 år er det mye fint :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Anbefaler deg å sjekke ut Katvig sine klær, veldig bra kvalitet, og mye fint i den nye kolleksjonen..! Velurklærne er utrolig gode, men begynner å bli lei av stripene nå, så kjøper ensfarget :-) Ellers er vi VELDIG glade i Benetton, Ralph Lauren (kjøper fra ebay, like billig som H&M derfra, hehe..!) og Okaidi/Obaibi her :-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 okaidi/obaibi er min favorittbutikk:)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 Jepp, de har sååå mye fint! Og ikke så ille priser heller ;-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. september 2007 Er det slitesterke klær? Skal jammen sjekke ut Ralph Lauren på ebay - liker det merket veldig godt. Og i Usa er jo det billig. Benetton glemmer jeg, de har også mye fint ja.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 Ralph Lauren er knallbra hvertfall! Skikkelig bra, slitesterke klær, har masse bomullsgensere og t-skjorter derfra, i tillegg til noen joggedresser som er helt fantastiske :-) Okaidi/Obaibi er kjempegode klær ja, litt i samme duren som Polarn O. Pyret og Benetton egentlig, basisklær i god kvalitet som holder bra i vask..! Og så glemmer jeg Monsoon - masse lekkert der også, og holder bra i vask også :-)
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 Åh, endelig noen som sier det samme som meg!!!! Alle mine venninner synes de er såååå fine. Ok, gutteklærne er kanskje til å overleve, men jenteklærne??? Himmel og hav!!!! Rødt, brunt og lilla....for det meste på samme plagg!!!! Hjelp.. Hi, hi......vi får vente på vårkolleksjonen:-)
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Her er det myyye Benetton ja! Der er det mye fint. Hva er obabi/okabi eller hvafornoe??? Link? :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 Fransk merke, med nydelige, klassiske barneklær fra prematur til 14 år :-) http://www.okaidi.com/
Gjest Skrevet 9. september 2007 #24 Skrevet 9. september 2007 Ikke nettbutikk, men du kan se klærne ;-) www.polarnopyret.no
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #25 Skrevet 9. september 2007 Takk, nå må jeg sjekke dette. Skylder på deg hvis det blir dyrt for meg hi, hi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå