Gå til innhold

Hufsemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan man ellers kan snu det?

Ved å være langt mer konstruktiv og saklig. Å skille sak og person er også en god ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei, det ser du ikke selv nei. Hvem skal vokse opp? Hm, jeg hadde hvertfall vett i skallen nok til å si at jeg tok den for langt med det andre jeg skrev, men det gjelder tydeligvis ikke deg;-)

Pust ut og ro deg ned. Slå av pc'en og les deg en god bok. Når du er klar i hodet igjen, så foreslår jeg at du leser hva du har skrevet en gang til. Kanskje du da kan se hvordan du har overreagert. Hvis ikke, nei da er det ikke håp for deg;-)

Skrevet

okey. Jeg bryr meg ikke så mye om hva du mener om meg. Men du klarer ikke svare meg på hva det er du tror du er, som kan rakke ned sånn på andre...? Du kaller en stor del av norges befolkning hjernedøde. Med hvilken rett?

Jeg kan ha vett nok i skallen til å trekke tilbake at du er en hurpe. Men alt annet står jeg ved.

Skrevet

HVA jeg tror jeg er, eller HVEM jeg tror jeg er?

Jeg vet jeg er en som følger littegranne med og ja, selvfølgelig, alle løftene til FrP høres så flotte ut og jeg skjønner godt at folk tenker at "Hey, det der, det kunne jeg tenkt meg". Men, når ingen går bak løftene og ser hvor usannsynlig det er, eller hvordan løftene skal innfris på bekostning av andre goder, etc, da kaller jeg folk for hjernedøde som ikke gidder å tenke lengre enn nesetippen sin.

Men så klart, at man kan være hjernedøde på akkurat det, betyr jo ikke at man ikke er likanes for det om;-)

Skal vi møtes igjen i morgen for å gå gjenom fordommene mine mot folk som ikke leser bøker? Der har jeg mye bra guffe på hjertet som du kan velte deg i, vri om og slenge tilbake igjen, hehe.

Nå er lillegutten min våknet og jeg, som den gode mor jeg er, vil så klart bruke tiden på gutten enn på deg.

Ha en god dag! ;-)

Skrevet

Ok da skal jeg prøve å vær saklig. Du er sikkert ei likandes dame/mann Hi ,men jeg kan ikke ens med min beste vilje skjønne hvordan noen ikke klarer å se igjennom luftslotten til Frp og lar seg lure til å stemme på de. Det er jo en skremmede stor andel som gør det og tviler på at alle er hjernedøde eller mindre begåvede.

Jeg har en svåger som stemmer Frp. Verdens greieste fyr på alle vis, og når vi kommer til dette med politikk, da skjær det seg. Han stemmer Frp og jeg synes fortsatt det er vanvidd, men jeg har da ikke noe med hva han stemmer. Men at jeg synes den delen av hjernen hans som går for de er hjernedød, det vet han uten å ta seg noe som helst nær av den grunn.

Når andre mennesker gjør noe vi ikke kan forstå med beste vilje, da er det ikke så rart vi ser på den egenskapen med litt fordømmende øyne. Mao man ser ikke fordømmende på personen ,men den politiske åsikten. Nå har jeg den gleden av å vite irl hvem Hufsemor er, og hun er langt ifra den fordømmende Hurpa du vil fremstille henne som.Og ikke fremstår hun som mer fordømmende en det du selv gjør i denne tråden.

Skrevet

Du syns ikke du er selvgod selv, anonym?

Maser om at du har dyrere hus, lengre utdannelse bla bla bla. Og RAKKER NED på de som jobber i butikk og kjører trailer.

Hadde ingen kjørt trailer, hadde det ikke f.eks. vært mat i butikkene.

Og hadde ingen jobbet i butikk, hadde ikke du fått handlet mat.

Så skjerp deg!

Skal man utdanne seg til noe man egentlig ikke ønsker, bare fordi man MÅ utdanne seg for å være god nok (i følge deg.) Er det ikke da bedre å jobbe frem til man finner ut hva man faktisk vil jobbe med resten av livet?

Og det er ihvertfall HELT tydelig at du ikke kjenner Hufsemor IRL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...