Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hvorfor så nedlatende mot de som stemmer FRP? Partiet for de hjernedøde skriver du. Og i innlegget under der tipper du at HI utdanner seg til barne og ungdomsarbeider eller noe sånt noe.. Vel Hufsemor, du jobber i en BUTIKK!! Man trenger jo ikke akkurat master for å jobbe i en butikk....!! Jekk deg et par hakk ned, jævla inbildske sjølvgode hurpe, som er gift med en TRAILERSJÅFØR!! E det mulig? Hva tror du at du er egentlig?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg kan ikke annet enn å si ENIG!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 å ellers da? har anonym det bra i dag?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Å, gid, noen som føler seg truffet? ;-) Nja, jeg hadde jo rett i antakelsen min, hadde jeg ikke? Og du, jeg er hvertfall en "jævla inbildske sjølvgode hurpe" som står frem med nick, du er bare en feig liten dritt som ikke tør vise meg hvem du er engang når du slenger med leppa til meg. Pingle;-)
Lilly 79 Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Språkbruket til anonym her var vel noe på kanten, men helt ærlig synes jeg selv at Hufsemor er noget dømmende i sine uttalelser i dag.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 hvorfor spør du om det da mortilgunnar?? Det er hufsemor som rakker ned på andre, og begynner med titler og utdanning i sammenheng med og frp og iq....
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Nei, anonym har det alldeles ikke bra i dag. Anonym lider sikkert av pms og mumser sjokolade for harde livet og prøver å trøkke ut av seg all dritten og feiger ut i det innlegget skal lagres. Signere med nick? Uff, skummelt, da vet jo alle hvem jeg er... sikkert en prippen skravledame som ikke vil tilgrise nicket sitt;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 det virket ut som om du ikke hadde det så bra, du virket rett og slett litt sint, det er ikke bra for blodtrykket vet de. derfor lurte jeg. det med at frp og iq tok hun fra en undersøkelse som var blitt gjort for en tid tilbake. så det har nok noe i seg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 ikke kast stein i glasshus hufsemor. Verken du eller din mann er så veldig lure som ikke har noen bedre jobber enn de dere har. Og for å føle seg bedre så må du være frekk i kjeften mot andre. Nei, føler meg overhode ikke truffet av lille deg, jeg har større og dyrer hus enn deg (du la jo det dere kjøpe fram her..) og bedre jobb og mer enn 4 år på høyskole. Og er det greit å være som du er så lenge man står frem med nick? Har det noe å si liksom? Det det går i her er jo at du MÅ rakke ned på alle som stemmer Frp. Jeg spør deg, hva tror du at du er? Er jo for pokker anonym-knapp på denne siden, jeg er så lur at jeg bruker den.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 mortilgunnar: voks opp. Hvor står det at denne tråden er til deg? Hufsemor klarer å svare for seg selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 jeg trenger da aldeles ikke tilatelse fra deg for og legge inn ett innlegg der jeg måtte ønske
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 ....og jeg skriver hva jeg vil til hufsemor uten at du trenger legge trynet ditt oppi det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 da får du sende henne det på PM ellers så må du regne med at jeg legger trynet mitt oppi det om jeg ønsker
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 hva er det med deg? Er du hufsemors mamma?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 nei vi er hemlige elskere. men ikke si det til noen
Gjest Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Så du ser ned på alle de som ikke har 4 år på høyskole, dyrere biler (hva faen vet vel du om hvilke biler vi har) og dyrere hus enn deg? Da er du jo ikke et hakk bedre enn meg som har "litt" fordommer mot FrP-velgere. Så hvem faen tror du at du er som kan sitte deg til doms over andre? Kom deg ut av glasshuset ditt du;-) Og angående hvor lur jeg er, er ikke alle som vet hva de vil bli når de blir store, jeg jobber heller med det jeg liker fremfor å sulle bort masse tid og penger på universitetet. Den dagen åpnebaringen angående yrkesvalget treffer meg, så er det rett på skolebenken igjen. Og ja, såklart vil jeg vite hvem du er, tenk om du er en av dem jeg kjenner på denne siden? Men å gi meg nicket ditt på pm, det gjør du nok ikke, for det er du for "lur til". For feig til, tror jeg at vi sier;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #18 Skrevet 9. september 2007 jepp, hun er nemlig min kusine også..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 nei, jeg ser ikke ned på alle som ikke har dyrt hus eller fin jobb, jeg ser ned på deg på grunn av din selvgodhet og din trang til å være frekk i kjeften og rakke ned på andre. Folk kan bo i telt for meg og samle flasker, så lenge de respekterer andre mennesker, noe du IKKE gjør. Så jo, jeg er mange mange hakk bedre enn deg. Det var DU som begynte å mase om omsorgsarbeider bla bla i forrige innlegget ditt, i sammenheng med Frp. Og er da butikk så J mye bedre? eller trailersjåfår? Om jeg er en av de du kjenner, so what? Og en av de du kjenner som stemmer Frp? eller vil du ikke kjenne noen som stemmer frp? Du er vel for god for det, er du ikke? Hufsemor, voks opp. Er du så sikker på dagen for yrkesvalg kommer til deg? Man må bli voksen mentalt også, ikke bare i alder.
KaMa Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 Det er skremmende umulig å ikke være nedlatende mot de som proklamerer at de skal stemme det "gode" partiet, Frp. Hva i all verden venter man seg, når man legger ut en sånn tråd? Uansett om hufsemor er dasstømmer og gift med en vaskehjelp så går hun vedkommende en høy gang, for hun har tydeligvis vett nok i hode til ikke å stemme Frp, og gjort seg opp tanker om hvorfor ikke. For øvrig, med sin beskjedne utdannelse så klarer hun faktisk å skjelle ut folk med riktig bruk av grammatikken. Hun kan trygt konkludere at hun er vesentlig mye bedre enn HI på denne tråden.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Nå ler jeg godt her altså. For alt det du skriver viser at du virkelig ikke kjenner meg i det hele tatt, bare bitchen inni meg som hopper ut av og til på kranglesiden;-) Omtrent den samme bitchen som hoppet ut av deg nå, med mindre du går rundt og er slik til vanlig? For det tror jeg virkelig ikke. Joda, jeg kjenner FrP-velgere, jeg kjenner omsorgarbeidere og har andre venner med mange år på skolebenken bak seg (mer enn dine 4 år på høyskolen). Jeg ser ikke ned på noen av dem, som du tror. I den andre tråden ble det bare så gøy å pushe på når hun begynte å forsvare seg (og det har jeg beklagd til henne) og dette er krangle, siden man kan være usaklig og teit på, omtrent som du har vist deg i dette innlegget. Voks opp selv, for det er da måte på hvordan man skal overreagere?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 Fordommene mine mot FrP står jeg for, men vet jo selv at det var drøyt av meg å pushe på med alt annet, det for en liten djevel eller fem gjennom meg;-)
KaMa Skrevet 9. september 2007 #23 Skrevet 9. september 2007 Idiotiske utsagn får frem djevelen i meg også, til tider. Og han sparer liksom ikke på kruttet. Uansett syns jeg det er sunt med et slikt engasjement, i sånne saker. Hvordan ellers ellers snu en saueflokk?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #24 Skrevet 9. september 2007 You can't win them all, og det ble nok bevist nå *ler* Men kanskje noen tenker seg littegranne om? ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #25 Skrevet 9. september 2007 Jeg har da aldri påstått at jeg kjenner deg? Kan ikke fatte at du kan ha noen frp-venner når du kaller dem hjernedøde? Om du ikke ser ned på frp-vennene dine, hvorfor ser du ned på andre som stemmer frp? Hvorfor sier du at alle er hjernedøde? Om jeg skrev en tråd at jeg skulle stemme på det gode parti, AP, hva hadde su svart da? Amen? Hvordan har jeg overreagert mener du? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå