Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. september 2007 #26 Skrevet 8. september 2007 Fortest mulig hjem pga masse spetakkel på barsel...såååå mye folk og barneskrik...fikk ikke sove ett minutt de 2 døgnene jeg var der:( Så fort jeg var sikker på at jeg klarte ammingen så dro jeg hjem...deilig!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. september 2007 #27 Skrevet 8. september 2007 Jeg fødte på riksen. Tulla hadde en hard start så jeg syntes det var godt med de 4 dagene vi fikk der. Fikk familierom de 3 første dagene så vi hadde det bra. Siste dag var i dobbeltrom ikke like gøy. Får se litt ann om ca 5 uker når vi igjen skal tilbake dit=0) planlegger ingenting da jeg ikke aner hvordan det går =0)
Lille søtnos Skrevet 8. september 2007 #28 Skrevet 8. september 2007 Var der to døgn, og det var akkurat passe.
Turid Laila Skrevet 8. september 2007 #29 Skrevet 8. september 2007 Ville hjem så fort som mulig. Sover ikke noe godt uten samboern. Det og at "alle" andre babyene gråt hele tiden, mens min bare sov
newdawn Skrevet 8. september 2007 #30 Skrevet 8. september 2007 Synes det var godt å hvile førjeg kom hjem, særlig med to hjemme fra før. Deilig å slippe å tenke på noe annet enn babyen.Så jeg var der 4-5 dager
~sjiraff~ Skrevet 8. september 2007 #31 Skrevet 8. september 2007 Ville fortest mulig hjem... Håpløst å slappe av og komme til hektene på et firemannsrom.. Ble like sliten av det som av selve fødselen. Deilig å komme hjem var det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå