Gå til innhold

Da er endelig valget tatt.. ang vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke å skrike kamomille;-p

Ser at det ikke bare er jeg som har denne erfaringen, mitt barn er heller ikke spesielt lang. Hvis barnet mitt er 10-20 cm lenger i ryggen en ditt barn, må barnet mitt være reneste freak show'et;-p

Dessuten er det ikke sikkert at vi har samme definisjon på passelig dress. Dressen skal kunne draes opp over ørene og fremdeles ikke være trang i skrittet. De skal også kunne sitte på huk uten at det strammer. Barnet mitt har Trolldress, kjøpte også Reflex. Reflexdressen ble kjøpt i str 92 og var for liten i oktober i fjor (kjøpte den i august) Trolldressen ble kjøpt i str 86, som fremdeles kan brukes en mnd eller to til, nettopp pga at den er lang i ryggen.

Prøvde bare å hjelpe HI. Dersom hun ikke hadde prøvd dressen på, er det kjipt hvis hun river av lappene og deretter finner ut at den er for liten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er kun 4 knapper på den.. men jeg har jo uansett en strikket ulldress til lille. så da kan de jo ta på den om de ønsker.mente bare at det var praktisk med en slik dress.iallefall hjemme c";) for jeg har goood tid!c",)

Skrevet

ja skjønner. mente ikke og kverulere. Var bare ment som et tips:-)

Skrevet

Er det løse foret glatt?

Vet noen dresser har fleecefor og bevernylonfor inni. De er så ekle å få på, for det blir en slags borrelåseffekt i forholdt til tøyet de har under, så klærne henger seg fast i foret.

I tillegg har for en lei tendens til å komme ut nede ved foten o.l., og det er vanskelig for barna å ordne opp med selv.

Skrevet

nei, det er ikke så glatt.. det er som tykk ull som er tovet.. bare tynnere liksom.. litt vanskelig å forklare..men litt grovt liksom

Skrevet

Godt du har bestemt deg ang vinterdress, da er over halve jobben gjort.

Snuppa på 3 skal ha lik dress som i fjor, Leketøy fra Stormberg. Den fungerte utmerket for vårt bruk. Nå passer fjorårets dress enda, så vi trenger ikke ny dress før til jul tenker jeg.

Skrevet

Ja, de er glatte.

Men nå regner jeg med at jeg får inn en del Reflex-dresser til vinteren i barnehagen, og da skal jeg følge litt ekstra med, hehe

Håper du blir fornøyd med dressen.

Har Reflex høst/vårdress til tuppa mi, har vært megafornøyd med den.

Skrevet

Har bare prøvd reima. Er storfornøyd og kommer nok til å holde oss til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...