Tingelingelate med to tomater Skrevet 8. september 2007 #28 Skrevet 8. september 2007 Elias og Mathea heter mine gull:-)
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #30 Skrevet 8. september 2007 Alicja Victoria
oktoberspire09 Skrevet 9. september 2007 #31 Skrevet 9. september 2007 Snuppa mi heter Vanessa, og vi er så fornøyd med navnevalget! :0)
jennifer Skrevet 9. september 2007 #38 Skrevet 9. september 2007 Så mange flotte navn Våre heter Mille og Mats
snart4barnsmamma Skrevet 9. september 2007 #41 Skrevet 9. september 2007 victoria og sander heiter mine:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #42 Skrevet 9. september 2007 Kåre Jonny. Ronny Tore Og Arne-Bjarne
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #47 Skrevet 20. september 2007 Jentene mine heter Vanessa og Elise
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 20. september 2007 #48 Skrevet 20. september 2007 lillegutten vår heter Leander.......
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 20. september 2007 #49 Skrevet 20. september 2007 Prinsen min heter Leon Alexander <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå