Gå til innhold

Hva heter barna deres da? :-)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hemmelig:) Det er såpass uvanlig at jeg ikke vil risikere at noen googler det og finner ut hvem jeg er her inne...

Skrevet

Ikke hemmelig her nei.

 

Martin Felipe :)

Skrevet

Magnus, Mathias , Maria, Marthe

Skrevet

Ja her var det jammen mye M`er ute å gå...

Min heter Alwin

Skrevet

Cathrine,Stine,Kristoffer og Silje..:-)

Skrevet

Nicket mitt sier alt.....vidunderet vårt heter Ina;)

Skrevet

mine to gutter heter Bård Inge og Thor Willhelm :)

Skrevet

mine heter Kasper og Andrea som nicke sier.

Skrevet

Hva heter barnet ditt da, hovedinnlegger? eller er det hemmelig, hehe;)

Skrevet

Leiken var jo kjempefint! morsomt med skjeldne navn! min heter vetle. Ikke så skjeldent, men han er skjeldent fin da;)

Skrevet

min prins hete Oskar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...