Gå til innhold

Tror dere mamman til Madeleine er uskyldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir egentlig faen. En liten unge er borte og kommer aldri mer tilbake, det hjelper ikke om de finner ut hvem som drepte henne.

Det er bare forjævlig.

All verdens rettssaker og fengselsstraff kan ikke få den lille jenta tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo ikke bare og gi faen. Synes det er viktig og få tatt morderen(e) jeg. Gi dem den straffen de fortjener, og for og sikkre oss at den eller de ikke går fri til og gjøre dette igjen. Og ikke minst, få tatt morderen(e) for Maddie`s skyld, selvsagt.

Skrevet

Tror også at hun er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Har nok mye å gjøre med at man selv er mor, og får helt grøsninger av å tenke på at noen kan skade barna sine. Og så fremstår de jo som et lykkelig ektepar som er på ferie med barna sine (før dette skjedde). Hadde det vært en alenefar, tror jeg ikke han hadde fått sånn sympati.

De har nå funnet blodspor, hår og fibre som stammer fra Madeleine i den leiebilen som de leide 25 dager etter at hun forsvant. Det, pluss at foreldrene og vennene deres har gitt sprikende forklaringer på hva som skjedde den kvelden, tror jeg har gjort at hun nå er mistenkt. Bl.a. har de gitt forskjellige tidspunkter de var og så til barna.

Leste også at likhunder har markert både i den bilen, på soverommet og på den bamsen. Men må ikke en person ha vært død så-og-så lenge før likhunder klarer å markere? Eller? Om det så er at hun døde i det rommet, så hadde de jo ikke lang tid på seg til å fjerne liket og alle spor.

Jeg klarer bare ikke å få meg til å tro at de har gjort henne noe. Da måtte det i så fall ha vært et uhell, og at de da fikk panikk. Men skjønner ikke hvordan de da har klart å reise rundt verden og ha så mye kontakt med media da, de må jo da være redde for å røpe seg.

At denne saken har fått så mye oppmerksomhet tror jeg skyldes at foreldrene har gjort mye for å få den fram i media, og skapt et personlig bilde av Madeleine (om noen skjønner), man ser bilder av en nydelig liten jente, og blir engasjert fordi man ønsker så sterkt at hun skal være i live. Har tenkt mye på henne, om hun er i live, hvor hun da er og hvordan hun har det. Om hun er redd, skadet, om hun ennå har håp om å få komme hjem.

Skrevet

Tigerjenta; uansett hva som blir gjort, blir ikke den lille jenta levende igjen. Det spiller ingen rolle hvem den/de skyldig(e) er.

Selvfølgelig bør sånne folk tas og ilegges straff. Men akkurat i denne saken orker jeg bare ikke bry meg om MORDEREN. det er så mye spekulasjoner og mediamas at jeg blir helt kvalm.

Fokus blir flyttet over på feil ting. All energien som bruker på å lansere teorier og mot-teorier i meda, kunne vært brukt på å finne Madeleine.

Skrevet

Det er vel ikke funnet bevis på at hun er drept? Eller har jeg gått glipp av noe?

Desuten er dette en sak som er umuig å spekulere i. Vi er utenforstående og det bli sagt/gjort mye mer enn vi og media vet ennå...

Skrevet

Cherry; nope, de har ikke funnet noe lik.

Men det er svært sjelden at unger blir funnet i live etter så langt tid.

Skrevet

Det er dessverre rett.. Men time will show. Håper uansett at de skyldige(uansett hva som har skjedd) blir stilt til ansvar for sine handlinger!

For å svare på HI sitt spm; Ja, jeg tror alltid at man er uskyldig til det motsatte er bevist...

Skrevet

Det er da brukt uffattelig mye ressuser på og finne denne lille jenten. Hele verden har jo sett bilder av henne, og vært litt ekstra våkene når de har gått rundt i gatene. Politiet har jo fått inn rimelig mange tips også, og jeg tror det har brukt mye krefter og energi på og prøve og finne henne. Mye mer enn i andre lignende saker hvor små barn forsvinner fra sitt hjem. Ut fra det jeg har lest/fått inntrykk av virker det som politiet har stått på, og gjort en god jobb. Og de har jo også fått hjelp fra hele verden!

Dessverre blir nok lille Maddie aldri funnet i livet, men synes likevel det er viktig og prøve og finne morderen(e) som gjorde denne grusome handlingen. Jeg klarer bare ikke og gi faen i hvem som kansje har drept henne, selv om mine tanker selvsagt også går til barnet.

Skrevet

Hva jeg tror er ikke så viktig, men jeg tror ikke hun har drept jenta si.

Jeg tror hun har null med hele greia å gjøre.

Jeg har gjort meg opp noen tanker,bla:

1)Hvorfor leie en bil 3 uker etter at jenta er borte, for så å ta liket med i denne leiebilen,og dumpe liket, når man faktisk er under oppsyn av media og helt sikkert etterforskere døgnet rundt. (hvem ville turt noe sånt??)

2)Hadde jeg vært skyldig i drap på mitt eget barn, hadde jeg reist stille tilbake til England. Ikke hengt meg på de lokale etterforskerne dag ut og dag inn, og tryglet dem om å skynde på med etterforskningen.

Men selvsagt kan man aldri vite hva en morder tenker. Jeg har bare problemer med å forstå hele bildet her.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hun og faren er desidert skyldige i omsorgssvikt!!!

Skrevet

Det kan noen og enhver være iblant...er ingen som tror det kan ende sånn.

Skrevet

Nothernlights:

Jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig å forstå, men i slike tilfeller hvor foreldre eller familie dreper sine egne, løper de til media for å dra fokus bort fra seg selv. Istedet for å dra til england tenker de da: vi blir her sånn at det ser ut som at vi gjør alt for å finne maddie ! Vi er i media hele tiden for å iallefall at folk skal tro det ikke var oss. De gjør alt de tror ser bra ut for de fra verdenes øyne. En annen ting du tenkte på var det med å leie en bil 25 dager etterpå osv. Det kan hende de rett og slett ikke planla alt og visste at NÅ måtte de gjøre noe med liket, før det ble funnet osv. osv. I en slik forstyrret sinnssituasjon de må være DERSOM det er de som har gjort dette, så kan det hende de lever i en oppfatning hvor de ikke skjønner noe. Jeg tror ikke at de kaldhjertet har drept jenta, men at de veldog egoistisk kanskje kan ha valgt å dope ned barna, for å få litt "fri". DET alene er helt enormt ondt spør du meg. Time will show !

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Men har de ikke hatt media på seg 24/7? Hvordan har de da greid å frakte et lik i en bil ubemerket?

Skrevet

Kommer an på hva de hadde liket i, men altså, de har hatt mye mediafokus, men ikke 24/7. Leser en del på bloggen til faren (findmadeleine.com) og der sier han at de får være i fred etter intervjuer osv. De jogger osv. uten forstyrrelse. Tror ikke media kan ha oppsikt hele tiden, men så klart det er rart enig i det ! Jeg har jo ikke sett de frakte noe lik, så hvordan kan jeg ikke svare på. Dersom de har gjort det kan det være mange måter. Midt på natten ? Sent på kvelden i mørket etc. etc.

Skrevet

Vet virkelig ikke hva jeg skal tro.MEN,om de har gjort det og leide denne bilen for å frakte henne i,er det jo ikke sikkert de gjorde det selv.Ettersom de har stor pågang av media.Kan hende det er en 3.part oppi det og*??

Skrevet

Mulig mulig, det diskuteres jo rundt dette venneparet, de fikk jo det som et av spm. i de 22 spm.

Skrevet

For å være helt ærlig så tror jeg hverken moren eller faren er uskyldige.. Etter å ha lest de spm på vg nett så tror jeg at de har drept datteren ja.. Synes hele saken har vært merkelig fra første dag jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...