Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg tror hun er uskyldig,men det er sådd en tvil på grunn av de siste nyhetene.Bare tanken på at hun har drept barnet gjør at jeg får helt frysninger..
~sjiraff~ Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg håper det og at Madeleine fortsatt lever..
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 håper hun er uskyldig, men tror politiet har jobbet så lenge og mye med saken at det er noe i det...... er så tragisk. Kan jo ha vært en ulykke hvor hun/de har fått panikk. hvem ville ikke det? Men har synes saken vært rar lenge.........tror de har et gjennombrudd i saken...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 nei jeg tror faktisk ikke ho er uskyldig... men tror ikke hun er alene om det, tror faren også er med på det. tror kanskje mamman har drept henne og kanskje pappan har hjulpet til og fjerne liket. hvis ikke har kanskje venneparet som var med de noe med drapet og gjøre.
Fraggelhysa! Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg synes det er tragisk at det har blitt fokusert så mye på en sak. Det finnes barn rundt omkring i verden som lider grusomt, mens en engelsk jente opptar media hver dag. Jeg synes selvfølgelig det er synd uansett hva som har skjedd, men saken har fått alt for mye oppmerksomhet. Jeg håper virkelig hun ikke er skyldig. Blir hun funnet skyldig vil det utvikle seg en lynsjestemning.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Ja,sde kan jo ha fått panikk hvis jenta ble drept ved et uhell,men å stå frem sånn i media foran en hel verden hvis de har gjort noe sånt er helt ubegripelig for meg.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Er vel kanskje ikke bra å "synse" så mye om sånne saker.. Vi kjenner jo ikke alle sidene av den. Men nei, jeg tror dessverre ikke hun er uskyldig.... Tror nok heller ikke faren er det.........
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Har en liten uggen magefølelse angående den saken så tror ikke det. Men håper så klart det. Grusomt er det uansett.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Jeg klarer ikke å tro noe om det, men jeg HÅPER av hele mitt hjerte at de er uskyldige begge to. De må være iskalde om de har drept henne, de har til og med blitt velsignet av paven! Og du dreper ikke barnet ditt ved et uhell? Ooops - der tok jeg livet av 3 åringen min gitt. Det skjer da ikke?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Det kan faktisk skje Girly.... La oss si.. Hva om du mister barnet ditt i bakken da, og den dør... Eller om en lampe eller et eller annet faller ned i hodet på barnet og det dør... kan sikkert få panikk da og ikke tørre og ringe noen, neste dag kanskje man føler at det er for sent, så må du fjerne liket også er du bare inni en stor sykose.....
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Hadde det skjedd noe så grusomt så hadde jeg nok rett og slett tatt livet av meg selv. Hadde ikke stått forann hele verdens pressen og bedt om å få datteren min hjem i live. Ei heller så hadde jeg latt alle mulige kjendiser donere millioner av kroner, og jeg hadde ihvertfall aldri latt paven velsigne meg. Men det er en gal, gal verden vi lever i. Men jeg håper virkelig at den ikke er så gal.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 ja, verden er syk... men det kan jo kanskje være en måte og prøve å virke helt uskyldige på? nettopp innblande hele verden i saken, for da tror jo ikke folk det er de når de gjør så mye utav det som de har gjort.. det er jo andre barn som er savna i flere år som ikke får denne oppmerksomheten.. min teori bare..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Får håpe sannheten kommer for en dag. Om de er uskyldige så er det skrekkelig synd på de, tenk å måtte gå gjennom dette - om de faktisk ikke har gjort det. Har de gjort det så skal jeg ikke si hva vondt jeg ønsker de.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Hvis hun er skyldig må hun være veldig syk..
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 I de fleste tilfeller hvor folk har drept sine egne barn, vil de gå inn i en tilstand av fornektelse, rett og slett ikke helt skjønne at de har gjort det, og tro på det selv. Blir som å juge om en ting så lenge at du til slutt tror på det. Iallefall har jeg også en følelse av at de vet hvor hun er ! Død eller ikke. Jeg tror ganske sikkert jenta er død, pga. blodsporene osv. Når det er sagt så synes jeg det er rart at de i det hele tatt orker å stille så opp i media. Hadde jeg mistet min datter slik, hadde jeg ikke klart å STÅ på beina, og I ALLEFALL ikke klart å stille opp til intervjuer (UTEN å gråte) dagen etterpå og ellers alle dager siden... De er for mye i media, virker som de vil dra fokus bort fra seg selv. Om det er de som har gjort dette, tror jeg kanskje de har seg selv å skylde på om de blir tatt, for de har hauset dette opp mer enn nødvendig. Jeg synes det er rart hun alltid drar på den bamsen, senest idag hadde hun en sekk på hvor den hang ut av rommet, ser så iscenesatt ut. "se jeg har alltid bamsen med da jeg savner henne" SAMTIDIG kan det hende de er uskyldige, og herregud så forferdelig det skal være for de da meeen igjen...hvem går fra tre barn under 8 år i syden, levner de alene på et rom ? For å spise på restaruant ???? De fleste spiser med barna sine før leggetid. Jeg hadde ALDRI forlatt min datter noe sted i verden, ikke en gang her hjemme for å gå til naboen for å spise middag. Jeg tenker at de kanskje har gjort dette for å ha et alibi, kanskje noe hendte litt tidligere på dagen....madeleine ble borte (drept/død ved uhell ol.). De fikk panikk, måtte ordne et alibi, så de dro på restaruant, sjekket hvert 30 min for å kunne si de har gjort det. Dette har jo vitner sett osv. Nei aner ikke jeg, det er FOR mange ugler i mosen her synes jeg... ! Teorien om neddoping er ikke så dum den heller, en av foreldrene er lege var det så ? Kanskje de tenkte de hadde oversikt over doseringene, men tilfeldigvis doserte feil til Maddie, og hun døde. Da hadde de fått panikk, og kanskje følte for å dekke det. De har to andre barn de må se etter + INGEN domstol hadde frifunnet foreldre som doper ned barna sine, og når det ene får overdose i tillegg. Alså det jeg vil frem til, det er TUSEN teorier, ingen av oss vet noe ! Vi kan bare spekulere i vei, vi aner jo ikke, men for å svare det på spm. Jeg holder sterkt dørene oppe for at hun ikke er uskyldig...synes det hele virker for merkelig for det desverre
Gjest Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 Man tenker jo så mye, men jeg synes det blir litt feil å uttale seg om hva man tror og ikke tror i en slik sak.. Tenk å være i deres sko dersom faktisk er helt uskyldige, og så bli mistenkt..
Babyfacepsycho Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 Eneste jeg tror om saken er at pollitiet hadde aldrig latt saken gå så hardt ut i media som det har gjort nå idag uten og ha veldigt sterke beviser. For hvis dem tar feil så slår det veldigt har tilbake på dem.
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 JA! til det motsatte er bevist!
ninimi;) Skrevet 7. september 2007 #22 Skrevet 7. september 2007 Noen som har fått med seg hvilke spor som peker på at moren er involvert? Kan liksom ikke forstå at en mor kan gjøre noe sånt mot sitt barn, men så er det en gal verden vi lever i da:(
Gjest Skrevet 7. september 2007 #23 Skrevet 7. september 2007 Funnet blodspor etter Madeleine i familens leiebil (som de leide 25 dager etter forsvinningen). Samt litt blodspor i ferieleiligheten. Og historien om forsvinningen (fortalt fra mor og fars side) spriker en del og har en del ulogisk sammenheng vistnok.
er det muuulig Skrevet 7. september 2007 #24 Skrevet 7. september 2007 nettop disse teoriene tenker jeg også¨på...og jeg har syntes der var ugler i mosen fra dag 1...... håper ikke det stemmer og at de finner den stakkar uskyldige jenta i live.....huff det skjærer i meg når jeg hører om slike saker...:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå