Gå til innhold

Hva er det tøffeste du noen sinne har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bli gravid igjen med nr 2, etter en tøff fødsel med nr 1.

og faktisk føde en diger beibi uten smertestillende...

(men blir det nr 3 er eg ikke så tøff og SKAL ta keisersnitt)

;)

ellers så tok eg hull i ørene som 19 åring.. og det skal eg ikke gjøre igjen for nå har hulla grodd igejn fordi eg tørr ikke å ha i øredobber... *geip*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra å få barn.

...så er det faktisk det jeg gjorde i sommer, og det var å ta loopen i Tusenfryd.

Nå ler dere sikkert, men for meg som har karusellskrekk, var det et stort skritt.

Så ei over her som hadde tatt SpeedMonster, bøyer meg i støvet for deg altså, aldri, aldri, aldri om jeg hadde turt noe sånt.

Skrevet

Du verden så mange tøffe damer det er her inne!!! :)

Skrevet

få et barn helt alene uten noe støtte i noen

Skrevet

Å gå inn i båsen til en stooor hest og løfte opp beina for å fjerne møkka under der..... Trodde aldri i verden jeg noen gang skulle tørre det, men jeg gjorde det. så når jenta blir større skal vi på rideleir!!

Ta magasuget i Bø 3 ganger på rad

Paragliding

Føde!

Skrevet

Å være igjen på sjukehuset, mens dem tar babyen min og flyr den til et annet sjukehus. Jeg har ikke sett henne enda og ikke vet jeg om hun kommer til å overleve. Heldigvis hadde hun pappan sin med seg. Nesten så jeg gråter npr jeg tenker tilbake. Jeg var for sjuk til å bli med, fikk reise til henne neste dag.

Skrevet

Raftet i sjoa med høy vannføring...............

Skrevet

Hoppe i fallskjerm noen få ganger... for så å bestemme å reise til Florida med en liten gruppe fremmede mennesker for å ta fallskjermskurs i noen uker.

Like redd hver gang før jeg hoppet... og utrolig ubeskrivelig lykkefølelse når jeg landet :)

Kan leve lenge på minnene :)

Skrevet

Flyttet tilen liten bygd i Hardanger som jeg alrdi hadde hørt om, og kjente ikke en sjel der. Kom hjem 4,5 år etterpå med mann og barn=)

Skrevet

Å føde barn er nok det første jeg tenker på, da kom krefter jeg ikke ante jeg hadde og smerter jeg ikke aante fantes;)

Men har hoppa fra klippene og ned i sjøen fra 14 meter. *gulp* Fatter ikke at jeg turte det!

Og strikk"hopp" eller strikkslipp, den mat blir sendt fra bakken og opp i lufta med strikk. Var så tøff i trynet og sa at jeg gjerne skulle gjort det hvis jeg hadde penger (var litt dyrt), hvorpå en kamerat viftet med penger og utfordret meg. Måtte jo bare gjennomføre det da:)

Skrevet

*Tok tatovering da jeg var 15 år gammel i syden*

*må alltid ta de største karusellene* (så det er også gjort )

*kjeftet folk i familien huden full fordi de har prøvd å ødelegge livet for mamma* å jeg pleier ikke gjøre sånt

*var prins på teaterskole og løftet prinsessen høyt i været(huff så teit det var da )

* gi bort katten min *

*hadde besøk av min pittelitt tilbakestående fostersøster,luring av en samboer hun hadde og datteren deres på 1 år som ikke eide barneoppdragelse da jeg selv gikk høy-gravid å de var hos oss i nesten 2 mnd,å gjorde ikke en shit for å hjelpe meg med noe.

ikke kunne de rydde opp etter seg når de hadde spist engang,

*å ta farvell med to av mine bestevenner på under 3 mnd*

hun ene ble drept (17 år) å han andre tok livet sitt på en brutal måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...