Gå til innhold

Hva er det tøffeste du noen sinne har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang utfordret deg selv og gjort noe du aldri trodde du skulle tørre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg tok en gang klatrekurs. Det var utrolig gøy, men fy så skjelven jeg ble da jeg kom noen meter over bakken. Det er mye høyre ovenifra og ned enn når du står på bakken og ser opp......

Men siste dagen presset jeg meg og klarte akkurat nå den øverset grepet. Ikke akkurat kjempe tøft, men enormt kikk og ekkelt for meg.

Var sååååå stolt etterpå.

Skrevet

Det må være å få barn !

For en vanvittig stor og ansvarsfull avgjørelse, disse små menneskene skal jeg ha ansvar for og kjærlighet til og være knyttet til resten av livet mitt, og det er MIN jobb at dette blir gode mennesker - HJÆLP.

Skrevet

Jepp. Jeg reiste til Australia med min sønn på 5 år. Vi to var der i tre mnd. Moro det:-) Men kjempe skummelt

Skrevet

Kanskje jeg skal svare selv også :) Enig med Bratsj, det å få barn synes jeg var kjempetøft av meg :)

Ellers så overrasket jeg mange, inkludert meg selv, med å reise meg opp i en venns bryllup og synge en sang jeg selv hadde skrevet. Jeg hadde aldri sunget før...

Skrevet

Og lære meg og gå til postkassen igjen, uten og dø av angst! Det var en lang og tøff periode i mitt liv. Men, jeg klarte det, og overvant angsten. nå tør jeg gå ut alene. Nå er jeg ikke redd lenger, og det er en deilig følelse.

Trodde aldri jeg skulle klare eller tørre dette. Men det gjorde jeg :o)

Skrevet

har faktisk ikke gjort så mye i mitt liv..så det må bli det å få barn..som er en stoooooooor oppgave :))))

Skrevet

Jeg fridde til mannen min :-D

Hadde ikke trodd det for noen år siden at jeg kom til å gjøre det...

Skrevet

flytte 6 mnd til brasil med min 1,5 år gamle datter :))

Skrevet

Det stuntet å gå tvillinggravid da jeg holdt på å føde de i 5-6. mnd, men klarte å holde de på plass i 3 mnd. til. Det var tøft!!!

Skrevet

å jobbe fulltid som advokat med en mann som er borte 300 dager i året og prøve samtidig å være verdens beste, omsorgsfulle, gøyale mamma for en vilter liten snart to åring og sørge for at hun får ALL kjærligheten et barn kan får selv om pappa er borte mye. DET er tøft det (for meg). Sliten mye, men det er verdt det!

Skrevet

Hoppe i fallskjerm:-) ...tandem riktignok, men du verden, jeg måtte jo ut av flyet allikevel:-)...i ti tusen fot!!!11

Skrevet

* Fått barn (flere blir det)

* Hoppet i fallskjerm (tandem)

* Gikk te toppen av Galdhøgpiggen (eller slepte meg opp...kom halvveis opp da beinet mitt slo seg vrang så jeg haltet/slepte meg til toppen med smerter fra hofte og ned høyre beinet) VILLE ikke gi opp.

* Vært på Audition for teaterhøgskolen ( i å med det var 150 søkere og kun plass for 5-10 stk VISSTE jeg at jeg ikke ville komme inn, men ville alikevel gjennomføre auditionen)

Skrevet

Det tøffest for meg var å ta oppkjøring og gjennomføre sjefskurs I sjøforsvaret. Knall hardt, jobbet 18-20 timer i døgnet i 6 mnd hvor vi avsluttet med eksamen som varte i 2 uker dag og natt.

Bestod da heldigvis og ble den 4 kvinnelige skipssjef på den type fartøy i norges historie:)hehe ( litt skryt )

Det var det mest tøffe fysisk og under psykisk press.

Men det var jo tøffere å gravlegge sin egen mor i en alder av 8 år.Trist.

Skrevet

stående solo i nm i en alder av 13/14. gud så skummelt det var! men fikk skryt av dommerne da :)

og selvfølgelig å føde et barn, det syns jeg virkelig var knalltøft og veldig gøy :)

Skrevet

Rafting i Sjoa ;)

Skrevet

det tøffeste jeg har gjort er å ta speedmonster på tusenfryd...never ever again!!!!

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre å ta lappen, men da mannen min satte det som krav for at vi skulle gifte oss så mannet jeg meg opp og kastet meg ut i det.

Skrevet

Få min herlige datter

og

Reiste en del med humanitære hjelpesendinger til Kroatia og Bosnia under krigen. Det var til tiden litt vel spennende, men utrolig lærerikt og meningsfylt ulønnet arbeid :-)

Skrevet

Det måtte vere å få barn samtidig som eg fullførte utdannelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...