Firefly77 Skrevet 7. september 2007 #26 Skrevet 7. september 2007 Føder heller 10 unger til, enn å ta mandlene i voksen alder igjen. Ikke vondt mens de ble fjernet, pga narkose selvfølgelig, men smerten jeg hadde i hele hodet en hel uke etterpå, var grusom. Å føde Christoffer tok bare noen timer, og det var ikke uutholdelig smerte selv om jeg ikke hadde smertestillende. Men etter en uke uten søvn, og med kraftig smerte i halsen som strålte ut i ørene, på tross av Pinex Forte og Voltaren, det fikk meg faktisk til å gråte.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #27 Skrevet 7. september 2007 Hihi, du reddet dagen min Pluttiplutti. Tok mandlene for ca et og et halvt år siden, og kjenner den følelsen der. Kjennes jo ut som man har øreverk, tannverk og halsbetennelse i et. Har jo lyst til å rive av seg hele hodet til slutt. Så hvis det var verre enn fødselen gleder jeg meg, for jeg har faktisk et par ting som kommer over det igjen også.. Liker disse trådene, jeg.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #29 Skrevet 7. september 2007 Nå har ikke jeg føda enda - men jeg har mista to babyer tidligere, hatt en ryggoperasjon, en ankel operasjon. Har epilepsi / og vært ut og inn av sykehus med masse annfall. Og bank i bordet nå har jeg vært annfallsfri i 9 år og holder på med førerkorte - så jeg gleder meg faktisk til hele prosessen. :-))
Gjest Skrevet 7. september 2007 #30 Skrevet 7. september 2007 Ja,å gå konstant kvalm og kaste opp i 9 mnd var MYE verre enn fødsel.
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. september 2007 #31 Skrevet 7. september 2007 nei! ingenting kan sammenlignes øreverk er jævlig
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. september 2007 #32 Skrevet 7. september 2007 jeg må bare provosere noen av dere men må si det at hvis dere ikke syns at fødselen var så vondt så må dere ha hatt smertelindring!!!!!!!!?seriøst!
Bobine Skrevet 7. september 2007 #33 Skrevet 7. september 2007 Jeg er spendt på hvordan fødsel blir i forhold til skolding av begge underarmene på en gang.. Det var vel heller ubehagelig kan man si Har en stund igjen enda, tar det ikke såå tungt (før om noen måneder hehe)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #34 Skrevet 7. september 2007 Betent visdomstann og bihulebetennelse - å herreguuuuud, for en smerte! Nå er det vanskelig å sammenligne da, men det opplevdes sinnsykt unødvendig med den jæ.. tanna, altså. Mye hyggeligere når resultatet er et barn, liksom.
jente30L Skrevet 7. september 2007 #35 Skrevet 7. september 2007 14 dager på sykehus og 2 opprasjoner pga gallesyein og bukspyttkjertelbettenelse var hundre ganger verre!!!!!!
jente30L Skrevet 7. september 2007 #36 Skrevet 7. september 2007 jeg hadde ikke det..... fødsel tok bare en og en halv time fra jeg kom på sykehuset,han kom på 2 press og hadde aldri pressetrang.. så kan med hånden på hjertet si at jeg har opplevd verre ting
Gjest Skrevet 7. september 2007 #38 Skrevet 7. september 2007 Ja, jeg vil si at jeg faktisk har det. Men jeg har jo skulka unna de mest intense fødselsmertene fordi jeg tok epidural tidlig i fødselen alle tre gangene. Men jeg vil si at å klemme fingeren forferdelig hard i ei dør var minst like vondt som riene, riktignok vondt et helt annet sted. Men smerten da jeg klemte fingeren var faktisk mer intens enn de fødselsmertene jeg har opplevd. Så da kan dere her inne vurdere, epiduralbedøvelse må ha vært veldig effektivt for meg.
Athina' Skrevet 7. september 2007 #39 Skrevet 7. september 2007 Håper ingen pappa'er leser denne tråden, for da blir det ett hav av 'jeg har hatt gallesten eller nyresten og det er MYE værre enn å føde så ti stille og slutt å syt kvinne for å føde er jo ikkeno!!' *grrrrrrrrøøøøsss*
nordlæningen Skrevet 7. september 2007 #40 Skrevet 7. september 2007 Tannpine og totalt avstivnet rygg!! En fødsel er peace og cake i forhold:))
prøvekluten+3små Skrevet 7. september 2007 #41 Skrevet 7. september 2007 uff...får helt vondt av deg jeg snella:o(
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. september 2007 #42 Skrevet 7. september 2007 ok da så:=) jeg klarte meg bra frem til jeg hadde 9 cm og fra da presset jeg helt til hun endelig kom 6 timer etter!Hadde alle opplevd en sånn fødsel så regner jeg med at alle hadde hatt samme vonde smerteopplevelse som meg.navlestrenger røyk på siste pressrie! Sorry men jeg hadde en veldig smertefull fødsel og kan ikke sjønne at noe kan være verre
Pimienta Skrevet 7. september 2007 #43 Skrevet 7. september 2007 Brakk foten en gang (leggen) og det var mye mye verre. Fødte uten bedøvelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå