Gå til innhold

Tigerjenta :)

EnJente_m_EnJente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ingen som helst forutsetning for å vite om du har mer innsyn i dokumentene om Madeleine saken en andre. Regner med at du har lest aviser osv, men ikke har innsyn i selve etterforskningsdokumentene? Helt sikkert mange her inne som vet liek mye om dette som du, men som holder seg for gode til å diskutere det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på "Enjente_m_Enjente" .. alle muligheter er åpne! Ikke værre en det, faktisk.

Skrevet

Beklager hvis det ikke var riktig. Fikk intrykk av at dere var helt enige i denne saken.

Skrevet

Var ikke det jeg hang meg opp i i utgangspunktet, men "jeg har bedre innsikt en alle andre".

Gjest thricane
Skrevet

så fint at du holder muligheten åpne da, det hjalp sikkert etterforskerne i saken masse. natta til deg og.

Skrevet

Har aldri snakket om å hjelpe etterforskerne jeg, du hjelper sikkert like mye du, som jeg....jeg forøvrig prøver ikke hjelpe de, så fatter og begriper ikke hvorfor du skal bli barnslig mot meg !

Skrevet

Ah! Les da jente! Sier jo at jeg ikke har noe mer innsyn i dokumenter enn andre her inne. Hva får deg til og tro det egentlig!!?.. Sier bare at jeg kan mene/anta/tro. Finnes så vidt jeg vet ingen regler mot dette.

Ok, så kansje moren og faren ikke drepte henne. Har du mer innsyn som motbeviser dette da? Jeg har bare en teori, jeg bare tenker/tror noe! jeg dømmer ingen! se forskjellen da. Gud bedre..

De er uskyldige til det motsatte er bevist! Helt enig! Men dette gir da ingen grunn til og ikke diskutere en mulig teori.

Om min datter hadde blitt drept hadde det NEPPE blitt så offentligjort! Tro meg. Så det trenger jeg ikke bekymre meg for. Hadde kansje kommet i byens avis, men jammen ikke sikkert det heller.

Skrevet

Hallo! Du tar jo "har bedre innsikt enn deg! ut av perspektiv! Greie var jo i utgangspunktet at jeg lurte på andres mening ang. Madeleine-saken. Ble mye oppblåst,ja. Så kom vi frem til dette da, til slutt, at jeg har lest/studerte en smule mer enn mange her inne ang. drapsmenn`s tankegang/hjernefuksjon. Har da ingeting med mitt innsyn eller innsikt i akkurat moren og faren til Madeleine og gjøre. For all del, gi dere!

Skrevet

"Jaja, nå tenkte jeg mer på innsyn i Madeleines dokumenter og den slags da!"

Kanskje du skal lese dine egne innlegg litt bedre?

For øvrig virker det på meg som om du ikke holder alle muligheter åpne, men har bestemt deg for din teori. Jeg derimot, har aldri nevnt noe om mitt evt. syn i denne saken, så har ikke tenkt å synke ned på samme nivå og komme med "beviser som motbeviser" ditt syn.

Skrevet

Les mitt første innlegg. Alle muligheter er åpnene! Ingen er dømt (enda), men hvem som helst kan være morderen. Det må jeg få lov til og mene.

Gjest thricane
Skrevet

ja den var nok litt barnslig den kommentaren, men jeg hadde håp om at dere kanskje skulle våkne opp. for hvorfor i alle dager skal du holde alle mulighetene åpne?

Skrevet

"Jeg sier ikke at Madeleines foreldre drepte denne søte lille jenta, men jeg spekulerer i dette. Noen kan drepe sine unger fordi de griner eller bare er i veien den dagen, eller den kan være andre momenter. Det skal ikke mye til"

I rest my case.

Skrevet

Ja, ikke sant "dum og deilig".. its better you rest your case.. :o)

Som hele tiden sagt! Foreldrene KAN ha drept henne, ikke AT de har gjort det. Bare en spekulasjon.. ædda bædda..

Gjest thricane
Skrevet

omvendt? har i grunnen aldri hørt om en sak hvor folksspekulasjoner har reddet liv. vet du om noen?

Skrevet

Herregud, hvor teit er du egentlig? Vet du i hvilken sammenheng I rest my case blir brukt? Det burde du, du som har sett så mye på tv;-p

Skrevet

Tror ikke Madeleines (mulige morder(e) ) ikke er tatt fordi ikke jeg har gitt lyd fra meg før nå.

Skrevet

Det var jo en direkte selvmotsigelse fra din side. Kanskje du burde maile spekulasjonene dine til Portugal, kanskje spekulasjonene din kan redde liv?

Skrevet

Alt er mulig, sånn er det bare. Den som (kan) ha drept henne er der ute, og folk verden over spekulerer selvsagt i hvem det kan være. Jeg også. En så omtalt sak er det vanskelig og legge til siden. Har du diskutert den med venner/kjente? Her i vennekretsen diskuterer vi alle førstesidesider. Store omtaler og mye offentlighet gjør det nesten umulig og ikke ha en mening om en sak. Blir litt sånn når førstesiden stortsett pregese av en spesiell sak. Litt rart og ikke an en mening da.

Skrevet

Eller kansje en på dinbaby.com misforstod innlegget? Ingen selvmotsigelser her i gården nei. Står på mitt jeg! Alt er mulig! Moren/faren kan har drept henne, eller de kan være uskyldige. Alle mulligheter er fortsatt åpne, ikke sant?

Skrevet

Whatever. Snakker til veggen, så er ikke vits å si noe mer. Du ser tydeligvis ikke selv hvordan du formulerer deg og hvordan det blir oppfattet. Kos deg med spekulasjonene dine. Forresten har jeg aldri sagt at jeg ikke har en mening, men gidder ikke å diskutere det her inne uansett.

Gjest thricane
Skrevet

det er da vel ikke rart å ikke ha en mening om hvem som står bak dette. jeg vet rett og slett ikke, det gjør ingen av oss her inne.

har dere virkelig så vanskelig for å se hva dere gjør?

Skrevet

Som nevnet tidligere (som du sikkert ikke har fått med deg?) jeg er elendig når det kommer til skriftelig formulering. Så, at jeg har virket selvmotsigende forundrer meg ikke. Formulerer ikke særlig bra. Jeg er bedre når jeg sitter "face to face"! MEN, jeg har mine meninger, akkurat som du, og alle andre (velformulerende).

Som fra første innlegge jeg skrev. Jeg har bare lurt på andres meninger. Ikke hva deres synes om mine meninger.

Skrevet

Er det virkelig så vanskelig og forstå at noen har en mening om dette temaet da? Et så omtalt tema? som går verden om daglig. !

Gjest thricane
Skrevet

ja, det er virkelig vanskelig å forstå at voksne mennesker, som burde vite, kan sitte å spekulere i noe sånt. til hvilken nytte? hva er vitsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...