EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Tenkte bare jeg skulle si at jeg ikke synes det er NOE galt i at du spekulerer ! Det er helt riktig å spekulere, uten spekulasjon hadde mange gått fri.... ! I dette tilfelle har det ingenting med respekt overfor jenta og gjøre, det har med å løse saken, og i denne forskrudde og syke verdenen vi lever i, er det ikke rart man tenker veien. I tillegg har dette skjedd MANGE ganger før, altså at foreldre har tatt livet av sine egne barn. Dermed heter det ikke at disse foreldrene har det, men så klart man må sjekke ut faktaene rundt den spekulasjonen også ! Folk er syke nok til å ha kunne gjort det ! Hva om faktisk Madeleine ikke var feks farens datter ? At dette var et forstyrrelsesmoment i deres liv, og de rett og slett ikke klarte å leve med det, feks mannen eller moren, også valgte de en forskrudd vei.....for å beende det ! Poenget er vi ANER jo ikke hva som har skjedd, og inntil det motsatte er bevist er det etter MIN mening, FULLT lov å spekulere ! Takk gud for at noen er suspektive, vi kan ikke leve i en så naiv verden at vi ikke skal tenke flere veier ! Desverre...
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2007 dytter i håp om at du tigerjenta ser dette
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Vet du hva, (utrolig nok..hehe) jeg er helt enig med deg. nå har kansje jeg mer innsyn i drapsmenn`s hjerner og tankegang i forhold til andre her, og det merker jeg veldig godt faktisk. Men godt og høre at flere her kan spekulere og anta litt. Man vet jo aldri hvem det er, men man kan jo spekulere litt. For som du sier, om man ikke spekulerer, hvor kommer man da? Det skjer så alt for ofte at foreldre selv dreper sine barn ( husker du den 10 år gamle hjerneskadde gutten i Norge som døde etter misbruk av sine foreldre?). Jeg sier ikke at Madeleines foreldre drepte denne søte lille jenta, men jeg spekulerer i dette. Noen kan drepe sine unger fordi de griner eller bare er i veien den dagen, eller den kan være andre momenter. Det skal ikke mye til.
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hva er årsaken til at du har mer innsyn i drapsmenns hjerne og tankegang en oss andre? *nyskjerrig* ;-)
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 er nok ingen spesiell årsak, hva er årsaken til at noen skriver penere enn andre ? hva er årsaken til at noen er flinkere til å synge ? Vi er født slik, eller opplært ! Slutt å vær så ekkel da !
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hallo, hvor er jeg ekkel? Jeg lurte bare på hvorfor. Når det ble skrevet på den måten skulle man tro at hun hadde opplevd dette selv eller at hun jobber med drapsmenn osv. Ingen spesiell årsak til at noen skriver penere en andre, men har man bedre innsikt i tankegangen til mennesker man aldri har møtt, er det oftest en grunn for det.
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Så dersom ditt barn ble påkjørt av en bil ville det være ok om naboen gikk på bygda og spurte folk om de ikke kanskje trodde at det egentlig var du som hadde dyttet ungen ut i veien? Spekulasjoner i en sak man ikke har noen forutsetninger for å uttale seg om er smakløst og fint lite annet. Jeg kan garantere deg at portugisisk politi lar seg påvirke minimalt av hva dib-damer måtte mene om saken, så det at "uten spekulasjon hadde mange gått fri" blir bare en latterlig unnskyldning for tarvelig sladder. Inntil foreldrene eventuelt siktes og dømmes, har vi fint lite med å vurdere hvorvidt de kan være skyldige i noe som helst.
Brava Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Du er bare en tåpelig jente som kommer med usmarte unnskyldninger for å drive med ondsinnet sladder. Dette for å tilfredstille ditt eget behov for underholdning. På andre sjebners bekostning. Slutt med det.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Grunnen til at jeg har mer innsyn enn kansje andre i drapsmenn tankenagn/hjernefunksjon er fordi jeg intreserer meg veldig veldig veldig mye for dette. Jeg leser/studerer og får med meg alt av dokumentarer. Jeg er kansje ikke så flink til og forklarer skriftelig, men kom over til meg, så skal vi ta en drapsmann diskusjon! Jeg stiller opp! ) Om mitt barn blir påkjørt av en lastebil, og naboon mistenker meg, så mistenk meg så mye du orker. Så lenge jeg har mitt på det rene er jeg mer enn fornøyd. Jeg VET jo at jeg ikke har gjort det, så hvorfor bry meg om nabons teori?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Hehe.. ) Tenk så mine behov blir tilfredsstilt når jeg lurer på andres meninger ang. Madeleines sak blir! Nå er jeg tilfredsstilt nå *puh*.. )
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Du må gjerne kjøre en generell debatt om drapsmenns tankegang og hjernefunksjon (?). Men å diskutere enkeltmenneskers skyld i en sak de ikke en gang er siktet for er og blir vanvittig smakløst. Det forskrekker meg at du ikke kan se det selv. Og jeg tror ikke et øyeblikk på at du ikke ville tatt deg nær av at folk gikk på bygda og mistenkte deg for å være skyld i ditt barns død.
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Ja vel, takk for svar. Tror likevel ikke at du har noen som helst forutsetning for å vite om foreldrene til Madeleine er psykopatmordere selv om du har sett tv-programmer om mordere osv. Du sier at du synes det er greit om folk spekulerer bare du selv vet at du har ditt på det tørre. Tror ikke du hadde ment det samme om noe skjedde med din datter og hele verden satt å spekulerte i om du hadde drept barnet ditt... Det er forskjell på en sladrekjærring i nabolaget og store deler av verdens befolkning...
Gjest thricane Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 jeg leser, studerer og interesserer meg for akkurat det samme selv, men jeg har da vel ikke noe mer innsyn av den grunnen. og jo, når det kommer til slike saker, så bryr du deg faktisk om naboens teori. den kommer man bare ikke bort fra. skulle så være at du var helt unik og klarte å la andres meninger gå upåvirket forbi, så betyr ikke det at alle andre klarer det. la dem være.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Det er jammen godt vi alle er forskjellige, både utseendemessig og i tankegang, ikke sant? Kan ikke se at jeg gjør noe galt! Og kan ikke se at Madeleines foreldre ved noen omstendigheter vil dukke opp på Din baby. Vet du foresten hva som kjennetegner alle drapsmenn? Hvilken tre ting de har tilfelles, som skal til for og gjøre noen til en mulig drapsmann?
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. september 2007 Hjelpe meg folkens, jeg respekterer at dere velger å være stille, så respekter at andre ikke er som dere ? Vi velger å spekulere, du velger å ikke spekulere ELLER uttale deg om det. Hvorfor skal vi måtte tenke som dere ? Bare fordi DERE mener det er rett ? Skal jeg da mene at dere skal måtte tenke som oss, bare fordi jeg mener det er rett ? Det jeg vil frem til er at det ikke hjelper hva dere sier til oss og MOTSATT også, gjelder like mye meg andre veien, for vi er forskjellige og tenker annerledes. Jeg er ikke interessert i å krangle med noen her, men la meg ha min mening, jeg lar dere ha deres !
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 De er mennesker. Det gjør en til en mulig drapsutøver.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #17 Skrevet 6. september 2007 Har ingen forutsetninger,nei. Men har lov til og spekulere vel? Kan heller selvsagt ikke vite hvordan jeg hadde reagert når mitt barn døde, men dere spørr jo, ikke sant? Og da får dere et svar uti fra at mitt barn lever. Noe annet kan jeg jo ikke!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #18 Skrevet 6. september 2007 Hvem har sagt at jeg har mer innsyn? Jeg er bare skeptisk!
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 Øh, du? "nå har kansje jeg mer innsyn i drapsmenn`s hjerner og tankegang i forhold til andre her, og det merker jeg veldig godt faktisk"?
Gjest thricane Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 les ditt eget innlegg en gang til da....hvis du virkelig ikke har fått med deg hvem som sa det.
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 6. september 2007 Jeg melder meg herved ut, har ikke lengre noe med dette å gjøre. Alt jeg ville frem til var at jeg ikke TROR noe, men jeg holder alle muligheter åpne Ha en god natt alle dere ! Natta
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 Skjønte ikke noe av det innlegget der... Hvis du/dere virkelig mener at der IKKE hadde brydd dere hvis noen hadde spekulert i om dere hadde skadet/drept barna deres, er det et så alarmerende psykopatisk trekk at dere bør være bekymret... Så føleleskald er det få som er.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 Jaja, nå tenkte jeg mer på innsyn i Madeleines dokumenter og den slags da! Jeg har da ikke dømt noen som drapsmenn, men hatt en teori/vært skeptisk FORDI jeg vet hvordan en drapsamnn kan tenke!. Går da ikke ann og være såpass naiv at man sitter og sier at "Nei, mamman og pappan kan ikke ha gjort det. De er jo tross alt forledre!!"... Mulig de ikke ha gjort det, men muligheten for at de har gjort det er jo der den også. Er bare litt skeptisk. Tror nok ikke Madeleines foreldre ser dette.
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 6. september 2007 Ikke si DERE, for jeg har aldri sagt det...! Jeg har KUN sagt at jeg holder alle dører åpne, jeg tror og mener ingenting !
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 Whatever. Som allerede sagt mener jeg det er grovt uanstendig å sitte og diskutere om man tror noen er skyldige i drap på barnet sitt såfremt disse ikke en gang er siktet. Jeg tror ikke du har det spor mer snøring på hvordan "en drapsmann tenker" enn andre her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå