Gå til innhold

Hvilken park/vinterdress har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reimatec allværsdress(rosa+mørk blå) bruker vi nå, men til vinteren blir det skikkelig god tykk rosa Reima vinterdress. Tror vi har kjøpt litt store str da...den hun bruker nå er str 86 og vinterdressen er 92 (hun er 13 snart 14 mnd og 80 cm lang, men veldig tynn, 9,3 kilo). Kommer vel til å drukne i vinterdressen stakkar...

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Reima tec i rosa/brun (av årets modell), en Reima tec i lys brun og svak rosa (fjorårets modell) som jeg kjøpte meget pent brukt på finn, og en rosa/beige dress fra H&M. Disse tre dressene har fór, mens jeg har en Reflex-dress i rødt som er helt tynn samt en regndress i mørkeblå og knallrosa i et merke jeg ikke husker navnet på. Pastil tror jeg det kan ha vært uten å være for sikker... Vurderer om jeg skal få en tilgodelapp på den nyeste Reima dressen. Har kvittering og alle merkelapper intakt. Tror jeg kanskje har en dress for mye nå.

Skrevet

jeg har kjøpt dress fra reflex den er blå og med avtagbart ullfleece så kan brukes som høstdress nå.

også har vi en arva reima dress.

Skrevet

Stormberg med teddyforet uttagbart innerdress (vårdress)

Skrevet

..også har vi i tillegg bevernylondressen fra SparKjøp som ekstra dress

Gjest janbaby
Skrevet

Sjarmisen min bruker Barn&Leker, dress fra Sportmann. Kjempe fornøyd. :)

Skrevet

ReimaTec vår/høst dress som hun bruker nå. Så har vi fått en Fransa to delt vinterdress.

Skrevet

Jr har en blå refelx dress som han bruker nå, den har bare tynnt for. Og så har jeg kjøpt en brun og turkis Name it vinterdress, den uten strikk i livet som han skal bruke når vinteren kommer.

Skrevet

Har vært så heldig å arve Reimadresser, både tynne og tykke. Brukt til 2 barn før, men er nesten ikke slitt.

Skrevet

ReimaTec vinterdress (brun/rosa)

Skrevet

Han har Friends vinterdress(brun/lyseblå),kjøpt på Coop Obs.

den er vindtett,vanntett og pustende. Varm og god med fleece inni:) har ikke fått prøvd den ute ennå,men den virker veldig bra:) 499,- kostet den.

Parkdressen er kjøpt på kappahl. Den er tynn uten for. Den har funket veldig bra i høst:) Tørr og varm etter et par timer ute i sølepytter og vått gress;)

Skrevet

har H/H dress til mine 3. ( de er rosa og rød)

har reima dresser til alle 3 også..(rød)

Skrevet

Jeg har HH vinter dress til snuppa:)

Skrevet

Marken har to Reimatec parkdresser, en uten og en med for, Kjempegode:) Begge er kjøpt brukte, men ser ikke brukte ut og virker kjempefine ute:)

Han har en splitter ny Reimatec vinterdress, knæsjgrønn, som er kjøpt på Finn.no for nesten halve prisen. Gleder meg masse til han skal bruke den.

Også har han en Troll vinterdress, i brunt og blått som er kjøpt brukt.

Skrevet

REIMA TEC. Beste vinterdressen som finnes... Vandtett og ikke minst lett for barnet å bevege seg i. Da holder de seg varme og tørre, og man trenger ikke sååå mange klesskift. Har til min eldste også brukt Tec gjennom flere vintre, hun er 11 år, så vi er ikke i tvil om hva som er den beste dressen :-)

Skrevet

Jeg er totalt avviker og har Lego sin dress, mørkeblå med brunt for. Kjøpte den for 500,- i Sverige, koster 699,- her hjemme. Vindtett, vanntett og pustende, fungerer veldig bra så langt.

Håper å få troll eller reimatec på salg i januar hvis denne ikke holder mål:-)

Skrevet

Hun: ReimaTec Blå i bunn med rødt og hvitt på

Han: ReimaTec jakke og bukse med seler, Mørkblå m/lyseblått på

Skrevet

Jeg har fra Name it i lilla

Skrevet

Reima 1 høstdress og en vinterdress

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...