Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg har Reflex sin brune med fleece fòr.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Troll(gammelrosa) med utagbart for.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hun: ReimaTec (rød) Han: ReimaTec+ (blå/rød)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 var og kjøpte idag, den nye reflex med ullfleecefor, avtagbart. Rosa og svart til begge jentene.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Vi har troll dress som hun har hatt 1 år, så har vi fått 1 troll dress og 2 reima dresser av ei venninne.
mai mammaen til to Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 reima vinter dress.... mørkeblå... har lånt den..kjempe deilig..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Troll Classic i marineblått med utagbart ullfor
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Men skal levere de tilbake ja, var jo klin umulig å få på selv om jeg tror de er veldig bra når de først er på. Men stakkars de som jobber i barnehagen da. Håper ingen kommer med sånne der jeg jobber, jaja, det var et forsøk:)Tror svigers skulle komme med de dressene som er best i test i sverige, så får vi testet de da:) + at vi skulle få de, jippi:) blir dyrt med 2 dresser om gangen altså, noen tusenlapper spart:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 2 eldste har Scott - by reima - motorsport dresser til vinteren, samt bevernylondress fra sparkjøp. Fornøyd med begge slagene jeg, til tross for forskjell i pris.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 En beige og lys rosa Reimatec- dress uten fòr En sjokkrosa dress fra Colour-kids med avtagbart fleecefòr
SpiseLise Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Kjøpte Stormberg/Leketøy sin til den nette sum av 299,-. Har vært kjempefornøyd med den, men så har hun bare brukt den i tre uker foreløpig.
mizz25 Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Blå reflex dress... =) kjøpt på småtroll =)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Kjøpte fjorårets modell av Stormberg/leketøy sin dress i vår til minsten, og betalte 75 kr for den!!! Superfornøyd!:-)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. september 2007 #18 Skrevet 8. september 2007 Vi har troll sin 3 i 1 dress. Kjøpte den i fjor. Er lys blå og mørkeblå,.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #19 Skrevet 8. september 2007 En beige Reima vinterdress og en vinterdress fra Molo i regnbuemønster fra Danmark :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 Har en reima vinterdress og en rasavil wild class som snuppa fikk til bursdagen sin, så hun har to stykk! Noen som har vært borti rasavil sin dress før? Har liksom ikke hørt noe om den, men den virker bra ut. Reimaen kjøpte jeg til halv pris i vår på salget!
katty Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Har reimatec høstdress og reimatec vinterdress (den lyserosa og gråbrune)
blir 3 barnsmor Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 hun . lysrosa og brun reima tec han : blå g brun reima tec
Væren74 Skrevet 9. september 2007 #23 Skrevet 9. september 2007 Rasavill har jeg bare hørt skryt om. Det er vel finskprodusert og de fleste merkene derfra er jo bra : )
Gjest Skrevet 9. september 2007 #24 Skrevet 9. september 2007 Trax har jeg kjøpt til gutten min. Blå. Avtagbar for og gummidel fra rumpa og ned og fra knærne og ned.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #25 Skrevet 9. september 2007 Snuppa mi har Catch sin dress. Tror den er veldig grei, ut fra det jeg har hørt. Kjøpte den på tilbud til 149,- så da gjenstår det å se om det var et røverkjøp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå