Gå til innhold

Hvilken park/vinterdress har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Reflex sin brune med fleece fòr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll(gammelrosa) med utagbart for.

Skrevet

Hun: ReimaTec (rød)

Han: ReimaTec+ (blå/rød)

Skrevet

var og kjøpte idag, den nye reflex med ullfleecefor, avtagbart. Rosa og svart til begge jentene.

Skrevet

Vi har troll dress som hun har hatt 1 år, så har vi fått 1 troll dress og 2 reima dresser av ei venninne.

Skrevet

snuppa har en rød reimatec dress

Skrevet

reima vinter dress.... mørkeblå... har lånt den..kjempe deilig..;)

Skrevet

Troll Classic i marineblått med utagbart ullfor

Skrevet

Men skal levere de tilbake ja, var jo klin umulig å få på selv om jeg tror de er veldig bra når de først er på. Men stakkars de som jobber i barnehagen da. Håper ingen kommer med sånne der jeg jobber, jaja, det var et forsøk:)Tror svigers skulle komme med de dressene som er best i test i sverige, så får vi testet de da:) + at vi skulle få de, jippi:) blir dyrt med 2 dresser om gangen altså, noen tusenlapper spart:)

Skrevet

2 eldste har Scott - by reima - motorsport dresser til vinteren, samt bevernylondress fra sparkjøp. Fornøyd med begge slagene jeg, til tross for forskjell i pris.

Skrevet

En beige og lys rosa Reimatec- dress uten fòr

En sjokkrosa dress fra Colour-kids med avtagbart fleecefòr

Skrevet

Kjøpte Stormberg/Leketøy sin til den nette sum av 299,-.

Har vært kjempefornøyd med den, men så har hun bare brukt den i tre uker foreløpig.

Skrevet

Blå reflex dress... =) kjøpt på småtroll =)

Skrevet

Kjøpte fjorårets modell av Stormberg/leketøy sin dress i vår til minsten, og betalte 75 kr for den!!! Superfornøyd!:-)

Skrevet

Vi har troll sin 3 i 1 dress. Kjøpte den i fjor. Er lys blå og mørkeblå,.

Skrevet

En beige Reima vinterdress og en vinterdress fra Molo i regnbuemønster fra Danmark :-)

Skrevet

Har en reima vinterdress og en rasavil wild class som snuppa fikk til bursdagen sin, så hun har to stykk! Noen som har vært borti rasavil sin dress før? Har liksom ikke hørt noe om den, men den virker bra ut. Reimaen kjøpte jeg til halv pris i vår på salget!

Skrevet

Har reimatec høstdress og reimatec vinterdress (den lyserosa og gråbrune)

Skrevet

hun . lysrosa og brun reima tec

han : blå g brun reima tec

Skrevet

Rasavill har jeg bare hørt skryt om. Det er vel finskprodusert og de fleste merkene derfra er jo bra : )

Skrevet

Trax har jeg kjøpt til gutten min. Blå. Avtagbar for og gummidel fra rumpa og ned og fra knærne og ned.

Skrevet

Snuppa mi har Catch sin dress. Tror den er veldig grei, ut fra det jeg har hørt. Kjøpte den på tilbud til 149,- så da gjenstår det å se om det var et røverkjøp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...