askepotte Skrevet 6. september 2007 #51 Skrevet 6. september 2007 Morsom tråd- he he Det verste jeg vet er menn med hengepupper- som vises gjennom t- skjorta- og menn med utstående spisse Adamsepler.... Det jeg liker derimot er store hender med lange fingre......
Gjest Skrevet 6. september 2007 #52 Skrevet 6. september 2007 barberte legger, piercing i øyebryn, piercing i navle, gutter som napper/farger øyebryna så de får femi trekk, skikkelig opp-bola gutter med kaktus under armene, altfor tynne gutter, snus, gule tenner, uklippet hår, rørleggersprekk, gutter med sminke, gother-gutter, bukser som er stramme og høye i livet - gjerne med skjorta oppi *kniiis* og kanskje en skinnvest på toppen av det hele?! hahaha :oD
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. september 2007 #53 Skrevet 6. september 2007 1. uklippede, skittne negler. 2. piiintrange bukser:S 3. slaskete klesstil. 4. veldig fet og uren hud. 5. hår som stikker ut av genserhalsen...
Frk. Hybelkanin Skrevet 6. september 2007 #54 Skrevet 6. september 2007 Stramme bukser... a la de som er stramme helt ned til skokene!! Er ikke så begeistret for sånn snobbe stil heller. Golf klær, sleik og diamanter i ørene. Det ser bare ikke bra ut. Da foretrekker jeg heller rørleggerræv
Elektra Skrevet 6. september 2007 #55 Skrevet 6. september 2007 FLEECEJAKKE OG CROCS snus røyk joggeklær sandaler m og uten sokker (forstår at de må få lufte tærne når d er sommer altså) stripa hår altfor langt hår dersom d er tynt, tykt hår derimot, er vakkert. hentesveis caps tørkle på hodet cowboyfrakk derrick frakk helsetrøye tresko spisse sko ankel boots lusekofte (toska) goth stilen sminke silkebluser og for mye mønster/blomster på skjorta tennissokker lange negler masse smykker
Gjest otilie79;) Skrevet 7. september 2007 #56 Skrevet 7. september 2007 Også når de stapper genseren (spesielt sånne litt tykke strikkegensere) NEDI buksa, det er fyfy *grøss* Eller for korte bukser, det er også passe turnoff:/
Kakeåndsen Skrevet 7. september 2007 #57 Skrevet 7. september 2007 Langt hår, særlig hvis det er ustelt og i en hårstrikk Stringtruser (iiiiik) Generelt tynne gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå