Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #27 Skrevet 6. september 2007 Halvlangt eller langt hår. Liker kortklipte manfolk
Gjest Skrevet 6. september 2007 #29 Skrevet 6. september 2007 Sånn rutete genser dandert pent over skuldrene og litt for fete solbriller... *grøsse* sosser er ikke min smak ;-) Da foretrekker jeg faktisk løse joggebukser, rørleggersprekk og snus ;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. september 2007 #30 Skrevet 6. september 2007 Sånne trange treningsteits, snus, rørleggersprekk og gule tobakksfingre. Sånne digre gull-lenker rundt halsen.
OsloMor Skrevet 6. september 2007 #31 Skrevet 6. september 2007 URK, ja sånne treningstihgts mens de snyter nesa si på fortauet etter endt treningsøkt. Menn med damerompe og hofter, fuglebryst og menn som er kledd opp "moteriktig" med male-handbag, æsj og fy. Pluss menn som lukter gamle klær.
1stor1liten =) Skrevet 6. september 2007 #32 Skrevet 6. september 2007 må si meg enig i den med fullt utstyrt i dongeri. jeg har alltid syns det er så stygt! og svære snuslepper, æsj
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #33 Skrevet 6. september 2007 Jeg HATER slike stramme hvite t-skjorter noen gutter ifører seg. Fysj. Ekkelt er det. Bart og skjegg sammen er pent. Nybarbert er ekkelt, altfor streit.
Mamman til A&D Skrevet 6. september 2007 #34 Skrevet 6. september 2007 bukser som ligger rundt knærne crocs snus
solfrid Skrevet 6. september 2007 #36 Skrevet 6. september 2007 det styggeste jeg ser på gutter, menn er vanlige gammeldagse truser, de bør bruke bokser, og skinnvester og mokkasinr er grusomt...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 6. september 2007 #37 Skrevet 6. september 2007 Menn i tights... Fysjafysj...
Hiv o'hoi Skrevet 6. september 2007 #38 Skrevet 6. september 2007 hull i øret. Gullenker. Speedo Truse Hår på ryggen Sokker som er trukket langt opp på leggen Skjegg Bart Joggesko Joggebukse Dongeri jakke Langt hår Lange negler Brune/gule tenner Snus
Mamma´n til A og F Skrevet 6. september 2007 #39 Skrevet 6. september 2007 Sånne sportssokker med rød og blå stripe, nedi åpne sandaler. Gjerne kombinert med "hot pants" shorts og singlet. Og er det i tillegg kraftig hårvekst over skuldrene, ja da måååå jeg snu meg å se en gang til.....
Gjest Skrevet 6. september 2007 #40 Skrevet 6. september 2007 CROCK...huff det er helt jævlig asså... samt tennissokker og skinnvest haha og campingdress...eller grilldress...
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #41 Skrevet 6. september 2007 lange negler og for korte buker.....iiiik..., og fett hår....pjuk...
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 6. september 2007 #42 Skrevet 6. september 2007 Bleika striper i håret !!!!! HARRY ! Også pannebånd, HERREGUD !
OsloMor Skrevet 6. september 2007 #44 Skrevet 6. september 2007 I tilfelle det skulle være noe usikkerhet rundt tema, så er CROCS stygt på alle, ikke bare menn, PÅ ALLE uavhengig av alder og kjønn!
katlinka Skrevet 6. september 2007 #45 Skrevet 6. september 2007 -fancy pannebånd -speedo -tanktops -sånne store svarte "platåsko".. husker ikke helt hva de kalles.. jenter bruker dem også, ordentlig populært for en stund siden. -ekstremt baggy klær Blant annet... er enig i masse her også.. som f.eks dongerivest..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #46 Skrevet 6. september 2007 Langt skjegg Snus Mokasiner Store gull/sølvlenker Langt hår Slipperser Bart Sånn bitteliten treningsshorts som går rett under rumpa. Gjerne i sånn glatt "silke"stoff
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #48 Skrevet 6. september 2007 Slike tynne spinkle skigutter som trener i trange tights. Urk det er verre enn de feiteste damene med strekkmerker i bikini på stranda.( slike som meg, hehe)
Etaner Skrevet 6. september 2007 #49 Skrevet 6. september 2007 Pubertetsfjon på haka, gjerne rundt en litt moden kvise.. urk, det tror jeg er det verste (dette gjelder jo "unge menn" da)
mamman til ana Skrevet 6. september 2007 #50 Skrevet 6. september 2007 Ja masse av det dere nevnte er jeg helt enig i! Men dere har glemt en ting: Sæggetøy! Gutter som går med 3 størrelser for stor genser, med sægge/hiphop buksa ned på knærne, lange kjeder rundt halsen, og skikkelig "attitude". sånn alla dette: Walla mothafucka nigga wannabe! Nei huff Dette var jo noe som var in i Eminem sin tid! Eller noe sånn..nei huff sier jeg bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå