Gå til innhold

Hva er det styggeste dere ser på gutter/menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvlangt eller langt hår. Liker kortklipte manfolk

Skrevet

Sånn rutete genser dandert pent over skuldrene og litt for fete solbriller... *grøsse* sosser er ikke min smak ;-) Da foretrekker jeg faktisk løse joggebukser, rørleggersprekk og snus ;-)

Skrevet

Sånne trange treningsteits, snus, rørleggersprekk og gule tobakksfingre. Sånne digre gull-lenker rundt halsen.

Skrevet

URK, ja sånne treningstihgts mens de snyter nesa si på fortauet etter endt treningsøkt.

Menn med damerompe og hofter, fuglebryst og menn som er kledd opp "moteriktig" med male-handbag, æsj og fy.

Pluss menn som lukter gamle klær.

Skrevet

må si meg enig i den med fullt utstyrt i dongeri. jeg har alltid syns det er så stygt! og svære snuslepper, æsj

Skrevet

Jeg HATER slike stramme hvite t-skjorter noen gutter ifører seg. Fysj. Ekkelt er det.

Bart og skjegg sammen er pent. Nybarbert er ekkelt, altfor streit.

Skrevet

bukser som ligger rundt knærne

crocs

snus

Skrevet

det styggeste jeg ser på gutter, menn er vanlige gammeldagse truser, de bør bruke bokser, og skinnvester og mokkasinr er grusomt...

Skrevet

Menn i tights... Fysjafysj...

Skrevet

hull i øret.

Gullenker.

Speedo

Truse

Hår på ryggen

Sokker som er trukket langt opp på leggen

Skjegg

Bart

Joggesko

Joggebukse

Dongeri jakke

Langt hår

Lange negler

Brune/gule tenner

Snus

Skrevet

Sånne sportssokker med rød og blå stripe, nedi åpne sandaler. Gjerne kombinert med "hot pants" shorts og singlet. Og er det i tillegg kraftig hårvekst over skuldrene, ja da måååå jeg snu meg å se en gang til.....

Skrevet

CROCK...huff det er helt jævlig asså...

samt tennissokker og skinnvest haha

og campingdress...eller grilldress...

Skrevet

lange negler og for korte buker.....iiiik..., og fett hår....pjuk...

Skrevet

Bleika striper i håret !!!!!

HARRY !

Også pannebånd, HERREGUD !

Skrevet

I tilfelle det skulle være noe usikkerhet rundt tema, så er CROCS stygt på alle, ikke bare menn, PÅ ALLE uavhengig av alder og kjønn!

Skrevet

-fancy pannebånd

-speedo

-tanktops

-sånne store svarte "platåsko".. husker ikke helt hva de kalles.. jenter bruker dem også, ordentlig populært for en stund siden.

-ekstremt baggy klær

Blant annet... :) er enig i masse her også.. som f.eks dongerivest..

Skrevet

Langt skjegg

Snus

Mokasiner

Store gull/sølvlenker

Langt hår

Slipperser

Bart

Sånn bitteliten treningsshorts som går rett under rumpa. Gjerne i sånn glatt "silke"stoff

Skrevet

Slike tynne spinkle skigutter som trener i trange tights. Urk det er verre enn de feiteste damene med strekkmerker i bikini på stranda.( slike som meg, hehe)

Skrevet

Pubertetsfjon på haka, gjerne rundt en litt moden kvise.. urk, det tror jeg er det verste (dette gjelder jo "unge menn" da)

Skrevet

Ja masse av det dere nevnte er jeg helt enig i!

Men dere har glemt en ting: Sæggetøy! Gutter som går med 3 størrelser for stor genser, med sægge/hiphop buksa ned på knærne, lange kjeder rundt halsen, og skikkelig "attitude".

sånn alla dette: Walla mothafucka nigga wannabe!

Nei huff

Dette var jo noe som var in i Eminem sin tid!

Eller noe sånn..nei huff sier jeg bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...