Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #27 Skrevet 30. november 2007 Jaaaaaaaaa syns det er kjempe deilig, men liker ikkje så godt 69. å bytte på er bedre, og han elsker når jeg suger han.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #29 Skrevet 2. januar 2008 Beste som finnes! Liker ikke 69, klarer ikke gjøre noe når han slikker meg. Kommer helt i min egen verden! Har ikke hatt sexlyst i svangerskapet, men nå fikk jeg lyst til å bli slikket gitt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #30 Skrevet 3. januar 2008 det beste er å bli slikket mens en fing er inni meg og en er i hullet bak; kommer med en gang.....
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 3. januar 2008 #31 Skrevet 3. januar 2008 Thumbs up for tunga! 69 også!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #32 Skrevet 7. januar 2008 Synes det er deilig å bli slikket, men er ikke så glad i 69 - det deiligste er å se ned på ham når han holder på mellom bena mine og bare nyte tunga som leker seg der nede uten å måtte gjøre annet enn å nyte det....åh, nå ble jeg litt kåt kjenner jeg....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #34 Skrevet 7. januar 2008 Helt enig. Klarer ikke nyte. Føler meg ekkel:-(
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #35 Skrevet 9. januar 2008 Jeg trodde ikke jeg likte det. Pleide å føle meg passiv, og rett og slett kjede meg. Men det var før jeg traff sambo. Herregud! Nå elsker jeg det - det er definitivt det beste jeg vet! Han er helt sjukt god på det, rett og slett =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå