Gå til innhold

Liker dere å bli slikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer. Det er noe av det herligste jeg vet. Det aller beste er når vi har 69 og jeg kan suge typen min mens han slikker meg....mmmmm:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ikke SAMTIDIG som jeg suger han! 69-stillingen er egentlig bare tull. Munnsex skal utføres kun av den ene av gangen. Man kan ikke nyte munnsex hvis man samtidig skal konsentrere seg om å gjøre god munnsex for den andre

Nei, en av gangen, og deretter bytte på.

Skrevet

Elsker det! Og mannen min elsker å slikke meg siden jeg synes det er så innmari godt!! Hadde ikke giddi og hatt sex uten at mannen min slikker meg. Enig med anonym som sier at 69 er oppskrytt! Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet når jeg blir slikket..

Skrevet

Synes ikke det så godt jeg.

Men tror kanskje det henger sammen med at jeg har endel komplekser for hvordan jeg ser ut nedentil. Enda jeg tror jeg ser ganske normal ut der... Greier liksom ikke å slappe av å nyte det. Tenker bare på at han må synes det er ekkelt. Han sier han elsker det, men jeg greier ikke helt å skjønne det. Jeg har jo selv hatt jentesex og likte å slikke, men det er liksom noe annet når det er meg...

Skrevet

Kjempegodt! ;) 69 er greit innimellom. Men bast når jeg får ligge å nyte.... problemet er at jeg kommer så raskt! Kunne tenkt meg å nytt lenger...

Skrevet

Elsker det:=)

sambo er såååååååååååååååååååå flink... kommer utrolig raskt.

Skrevet

Synes det er hærlig..Samboer vet virkelig hvordan han skal få meg til å nyte..Er ikke så veldig glad i 69 da..Best å bare nyyyyte:-)

Skrevet

Mann her.

Et lite tips bare. Spør typen om han vil at dere skal være nyvasket. Dama mi får ikke vaske seg før vi har munnsex, max med ei intimsåpe som ikke lukter, Jeg liker ikke å slikke henne hvis det smaker og lukter såpe, det er meningsløst, det er smaken og lukten av fitte som jeg nyter når jeg slikker henne.

Skrevet

Jeg liker det faktisk ikke jeg.. Aldri gjort det, så er ikke det at min sambo gjør en dårlig jobb.. Men får faktisk ikke noe ut av det. Synes det er bedre å bli fingret :)

Skrevet

Den er jeg helt enig i:-) Kan ikke få det bedre:-) Herlig!!!

Skrevet

åh ! ikke like å bli slikket? hvordan kan dere si noe sånt!? det som er sååå herlig!!! kunne tenkt meg å bare blitt slikka hele tiden nesten så deilig er det! men som nevnt tidligere er et problem å komme for tidlig..

jeg hadde også komplekser for dette i starten, men etter at jeg ble kjent med min samboer har alt forandret seg. det handler mye om respekt og tillitt ikke minst.

så kos dere!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bryr meg heller ikke om å bli slikket... Begynner å tenke på andre ting jeg da, nesten som jeg begynner å kjede meg. Men, med en gang fingrene begynner å spille samtidig- våkner jeg! Men, blir veldig opphisset av å suge mannen min da. Tror ikke det har så mye med om de er dyktige eller ikke,- heller om en tenner på det.

Skrevet

Jeg digger det! Det finnes ikke noe bedre!

Skrevet

samboern min er heeelt konge når det kommer til slikking. Og det aller beste er når han slikker meg samtidig som han stikker to fingre i meg forsiktig ut og inn.....mmmmmmmmm.

Skrevet

jeg eeelsker å bli slikket... problembet er bare at jeg kommer omtrent med en gang... klarer ikke å holde igjen... er ikke fullt så glad i 69. klarer ikke å konsentrere meg om å nyte slikkinga hvis jeg skal suge han samtidig...

Skrevet

Jeg synes det blir litt passivt liksom og har lett for å "kjede meg" litt, selvom han er flink og han liker å slikke. Hjelper om han bruker hendene her og der samtidig, for tror kanskje det at jeg synes det er kjedelig kommer av at alt fokus er på en kroppsdel for lenge...

Skrevet

Jeg elsker det,og enda bedre er det når han bruker fingrene samtidig...

• 3 uker senere...
Skrevet

eeeelsker det! Det beste er å halveis sitte/ligge oppå masse puter, sånn at jeg også ser nedover. Utrolig deilig! Og når han bruker en finger eller to i tillegg er jeg i himmelen-elsker å komme mot munnen hans

Skrevet

Jeg liker best 69;) tenner meg veldig å suge ham samtidig som jeg blir slikket...da er jeg i himmelen, nesten bedre enn sex med penetrering;)

Skrevet

69 er min favoritt,men dama hater det.hva gjør jeg?

Skrevet

Åjaaa!! Det er jo bare utrolig deilig!!:)

Liker veldig godt 69 også jeg, for jeg tenner på å suge han. Trenger ikke å være like effektiv hele tiden vettu..;) Så dette funker veldig bra som vorspiel men også bare for å gjøre dette for å få orgasme.

Jeg vasker meg alltid før jeg skal ha sex, kjæresten min også. Spesielt hvis det skal være aktuelt med oralsex! Ellers lukter det jo urin osv. Hvem liker det da? ( Mannen oppafor??) Skjønner at d ikke skal lukte såpe, men Dr.Greve f.eks. lukter ingenting..Bare føler seg ren og fresh!:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Mmmmm... det er det beste som finnes!!!! Spesielt når han bruker fingrene smtidig!

Men 69 er nesten enda bedre, blir så utrolig opphisset av å suge han,og samtidig kunne nyte ;)

Skrevet

Jeg liker rett og slett ikke å bli slikket. Har forsøkt flere ganger og fått orgasme, men orgasmen blir mye sterkere bedre om jeg blir penetrert.

Tenner veldig på å suge og slike partneren min da.

Har funnet ut at jeg tenner veldig på lemmet hans. Å bli slikket får meg til å føle meg passiv. Aner ikke hvorfor, skulle gjerne liket det for mannen min er skikkelig god. Men å klare å slappe av ..det nytter ikke for meg.

Skrevet

Å bli slikket på brystene mine er skikkelig kick off for meg.

Ja det er nesten så sterkt at jeg får orgasme av det. Men å bli slikket i vagina kjeder meg. Som om tanken på mer, eller rett å slett bli penetrert ødlegger nytelsen av å bli slikket.

Drømmen hadde vært å bli slikket på brystene av en mann, mens jeg ble tatt bakfra og holdt hardt rundt hoftene av partneren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...