Gjest Skrevet 5. september 2007 #26 Skrevet 5. september 2007 Det er nå så absolutt ikke alle som mener det...? Jeg synes det er akseptabelt å handle overalt hvor man føler man vil handle... Opp til hver enkelt... Hvorfor klage fordi noen bare handler på H&M og andre bare på småbutikker med kjente designermerker etc...? Et personlig valg.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 5. september 2007 Enig, men hver gang noen tørr å stikke hodet frem og si at de har kjøpt noe annet enn HM og Sparkjøp så får de høre hvor tullete det er. Ihvertfall så føler jeg at det er sånn. Jeg kjøper både billig og dyrt, alt til sin tid, men foretrekker helt klart kvaltiet - både når det gjelder klær, leker etc etc.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #28 Skrevet 5. september 2007 Det blir uansett like dyrt eller dyrere når man handler i billigkjedene, enten så handler man mer siden det er så billig, eller så ender man opp med å måtte kjøpe nytt etter kort tid fordi ting går fort i stykker eller blir fort stygt. Sånn er det hvertfall her, handler jeg på hm så handler jeg ofte for like mye eller for mer enn hva jeg hadde gjort på for eks benetton siden prisene er så billige
Gjest Skrevet 5. september 2007 #29 Skrevet 5. september 2007 Det finnes altså ingen mellomting? Det er faktisk ikke sånn at alle foreldre enten driter penger eller driter i unga sine og jeg syner det er utrolig arrogant og litt kvalmt av deg å fremstille det sånn..
fleXibel Skrevet 5. september 2007 #30 Skrevet 5. september 2007 Folk bør da kunne få lov te å bruke penga sine på det døm vil uten at non ska stikke nesa oppi det. Om en ser noe en liker og mener er bra burde det ikke spille no rolle hva prisen er.. Dyrt eller billig.. burde være opp te hver enkelt.. Seriøst å en ska henge seg oppi...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #31 Skrevet 5. september 2007 Men hvorfor bry seg om hva ANDRE syns? Det eneste som er viktig er jo at du har et forbruk tilpasset din økonomi og dine behov? Jeg kunne ALDRI giddet å handle for eksempel hos Polarn o Pyret, rett og slett fordi jeg syns det er latterlig at en genser skal koset over 200 bare fordi den er "kul". Jeg handler nesten alle barneklærne hos H&M. Vi har to barn, en på 9 år og en på 8 mnd, og de vokser fort. Ser ikke poenget i å bruke masse penger på klær som de vokser ut av i løp av 2-3 mnd. Om du fornøyd med dine egne valg, hvorfor hisser du det opp over at noen av oss foretrekker billigere alternativ? Det er vel ingen som ser ned på deg av sånne grunner?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #32 Skrevet 5. september 2007 Jeg velger alltid kvalitetsprodukter fremfor billigprodukter.... Fordi jeg ser at det er best i lengden, så vel som jeg ikke ser noe galt i å bruke pengene mine på det... Har hørt kommentarer støtt og stadig fra både den ene og den andre... Men mener at det ikke er noen vits å henge seg opp i hva andre gjør. Bruker pengene våre som vi vil;-) Om folk vil handle alle klærne sine på H&M er det greit for meg...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #33 Skrevet 5. september 2007 Mami; hvorfor har jeg da sekkevis med arveklær kjøpt på H&M? Har til og med endel plagg fra da snuppa på 9 var baby, som jeg sparer til neste nurk. Det stemmer ikke at H&M-klær ryker fort!
fleXibel Skrevet 5. september 2007 #34 Skrevet 5. september 2007 Akkurat som om det skulle være så galt.. Leser enkelte ganger når noen nevner at de handler på HM at de unnskylder det med ting.... at de MÅ forklare HVORFOR de "synker så lavt" (for er jo den holdningen som vises av enkelte her) at de handler der.. Synes det er mye fint der jeg og er slettes ikke flau eller har noen unnskyldninger for at jeg handler der.... Er ikke alltid det som er dyrt som er så jækla bra i kvalitet heller..men folk driv jo å ser seg blind på pris merker jeg....
Gjest Skrevet 5. september 2007 #35 Skrevet 5. september 2007 nei ikke alt,, men mye av det har jeg blitt utrolig skuffet over, særlig når jeg sammenligner med andre ting jenta vår har. Synes faktisk at hm har dårligst kvalitet av alle billigkjedene, lindex er den beste (i mine øyne) I og med at jeg har lyst på flere barn så synes jeg det er veldig ok at vi slipper å kjøpe klær i det hele tatt hvis vi får en ny jente Sier ikke at hm er bare dritten, og sier ikke at ALLE dyre merker har super kvalitet, men jeg må si at jeg synes hm stort sett har litt lusen kvalitet. Jeg forventer at barneklær skal tåle mer rett og slett.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #36 Skrevet 5. september 2007 Ta å les inlegget mitt lenger ned her på skravlesiden koseklumpen(det om vrangforestillinger) Tror kanskje vi tenker på samme måte ang. dette "temaet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå