MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 5. september 2007 #26 Skrevet 5. september 2007 Grinte fra begynnelse til slutt jeg også.. Noe så utrolig vakker og fantastisk som når et barn blir født.. ååååååååå... tenk at vi skal få oppleve det samme snart!! Smerte?? ja.. MEN DET ER BARE SÅ SINNSYKT VERDT DET!!
tone med ny spire :) Skrevet 5. september 2007 #27 Skrevet 5. september 2007 Må si at jeg tenkte hva er det jeg har begitt meg ut på...??? Synes at det hele ser litt skremmende ut.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #28 Skrevet 5. september 2007 Er livredd for smertene, men gleder meg til opplevelsen... =)
Miss L å di Skrevet 5. september 2007 #29 Skrevet 5. september 2007 Eeeeh... fantastisk??? Joda, på en måte.... Men det eneste jeg sitter igjen med er DETTE VIL JEG FAN IKKE!!! Skulle aldri sett det... gruer meg 7 ganger så mye nå!!
¤3M¤ Skrevet 5. september 2007 #30 Skrevet 5. september 2007 Vil ikke, vil ikke, vil ikke....................................(litt seint kansje)
rampejenta - ny spire Skrevet 5. september 2007 #31 Skrevet 5. september 2007 ja men jeg gråt jo også og jeg er ikke gravid engang....så skjønner at dere gravide gjør det... Har så lyyyyyst!!!!!!!!! kan noen lære meg å lage en baby???
2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 5. september 2007 #32 Skrevet 5. september 2007 Datteren min på 3 år satt og så det sammen med meg.....hun elsker å se at små babyer kommer til verden. Hun sier at hun skal også jobbe på sykehus og hente ut babyer. Koselig da. Har pratet mye om fødsler osv. da datteren min døde på overtid i april, så hun blir ikke skremt. Syns til og med at mathilde var en søt liten dukke når hun lå i kista. Glad hun ser det naturlige i alt.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #33 Skrevet 5. september 2007 Ååååååååååååååååh.... Klarte ikke holde meg unna. Satt klar til å skfte kanal, hvis de tenkte å vise når hode kom o.l. Det gjorde de ikke....? Holdt hendene forran øynene litt også. Men Fy f...! Jeg gleder meg ikke til fødsel, nei! Husker riene i det fjerne... Hvor sliten og trøtt jeg var. Hvor nummen jeg var når babyen kom. Ja, far virker mer rørt enn jeg, for jeg var bare sliten. Ble jo fresh etter en dusj og jeg var overlykkelig for jenta mi, men jeg klarte ikke felle en tåre... Gråt derimot mye senere ;o) Fødsel...vakkert? For hvem? Mor som går gjennom et smertehelvete, far som besvimer eller jordmor kanskje? Barnet er vakkert, ja....uten tvil! Men selve fødselen skulle jeg glatt ha droppa eller bytta med pappan ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå