Anonym*Gullklump* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Tårene triller på meg.. Føler meg skikkelig hormonell her jeg ligger nå.. Lille mann hikker og spreller i magen mens mor gråter over de nydelige opplevelsene de viser frem.. Herregud som eg gleder meg no=) For meg var ikke dette noe gale..
jente08&jente2010<3 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 for en fantastisk episode, gleder meg allerede til neste gang jeg:)
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Må ha med meg de andre episodene også!!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 ny favoritt serie ja....tårene trillet omtrent fra start til slutt....GUD SOM JEG GLEDER MEG!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Sipper som bare det jeg nå!!! For en nydelig serie!!!! Må se reprisen igjen den 17 september ja!!!
strekkmerketrollet Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 herregud for en bra serie!!! GENIALT!! det tok 2 SEKUNDER fra serien begynnte til jeg hulka! Ja hulka!! Sambo satt bare å rista på hodet...hehehehe øynene mine er vonde av at jeg har grått i de 30min serien varte!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Gleder meg veldig til jeg engang blir gravid! Sambo så sammen med meg! =) Men sier han ikke så på da.. at han spiste og spilte PC, men så at han lurkikket... Mannen her er ikke klar ennå, så er litt usikker hvilken retning det tar han.. Men kom med noen morsome utspill om når vi en gang skulle ha, så det må da være positivt?
Tropiskjuice Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 begynte nesten og gråte på slutten=) skal se neste episode,likte denne serien kjempe godt! vilket sykehus er det fra??
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Helt fantastik at de lager slike serier:) gler meg kjempe mye til neste episode!
mrss83 Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 nå blir det umulig for meg å jobbe ettermiddag på mandager... hehe! sitter her alene og sippa gjennom hele programmet, det er bursdagfest for kollegaen min, men dit fikk mannen gå alene, jeg ville se detta! angrer ikke!
metteflette Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Er jeg den eneste som tenker: HVORFOR gjør jeg dette frivillig for tredje gang??? Men veldig bra serie:)
Tigermor. Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Så godt å lese at det ikke bare er meg som satt med tårene trillende under hele det programmet da =) Fantastisk bra! Blir så rørt =) Særlig da storesøstra og faren dro på besøk til mamman og lillebabyen...gleder meg så utrolig mye til det blir min tur =)
Kanutten83 Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Kommer til å ta opp resten av episodene, kjempefin første episode:o) Gleder meg masse til det er min tur:o)
Tropiskjuice Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 gleder meg til jenta mi kommer=) mere nå enn før=) trodde ikke det ar mulig=) vilket sykehus var det??
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Herregud...Tenk å starte med en fødsel da..Tåra kom jo med en gang...=o) Åååå som jeg gleder meg til å få babyen min...=oD Og ikke minst: Nå gleder meg meg ENORMT til å bli jordmor...Nå SKAL jeg bli det...=oD Kan nesten ikke vente på de neste episodene...Men må nok det=o(.... Helt fantastisk
Labambie Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Første gang i mitt liv tårene har trillet i 30 minutter i ett strekk.. Gud,så sært det var å se på! Stakkars hun som lå å venta,og ikke visste hva som ville skje... Jeg grein og grein..
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Hvs det er slik å føde har jeg jo ingenting å grue seg for. Dette var veldig godt filmet og veldig rolig. Så for meg noe alla Akutten med hyling og skriking. Hadde ikke fødselsangst fra før av og fikk det i allefall ikke nå.
hege desember baby Skrevet 5. september 2007 #19 Skrevet 5. september 2007 kjempeflott serie. fikk tårer i øynene, det gjorde mannen min også.det var fra sykehuset i drammen tror jeg. gleder meg til å se min skjønne baby gutt bli født.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 5. september 2007 #20 Skrevet 5. september 2007 uff,ja,da har eg bestemmt meg,blir keisersnitt på meg no... nekter og føde en gang til...fikk vondt i magen av heile greiene..:S
Hilsen Aud Skrevet 5. september 2007 #22 Skrevet 5. september 2007 Hvorfor vente så lenge m å se reprisen, se den på nettet med en gang http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193
Matildesnusk + lille ups Skrevet 5. september 2007 #23 Skrevet 5. september 2007 Samboeren min er på jobb i kveld, og glad er jeg for det. Det ville ha vært for pinlig om han hadde sett meg ligge i sofaen og hulkegråte sånn som jeg gjorde ;-)
Tonje, M&A Skrevet 5. september 2007 #24 Skrevet 5. september 2007 Det er det værste... Jeg hadde gledet meg i flere dager til denne episoden. Begynte klokka 17 med å bade dattera, fikk se barne-tv og kveldsmat. Det tok sin tid, hun var akkurat ferdig 5 min før det begynte. MER MAT! Det kunne jo ikke kommet mer beleilig liksom... løp ned trappa og smørte en skive til. Da jeg kom opp var det starten på programmet, jeg så bare akkurat når en unge kom ut. Dattera mi satt med hennene foran øynene og sa, jeg så ikke noe altså! Herregud tenkte jeg, hva har hun sett mens jeg var nede i 2 min?? Jeg begynner å grine og sier at dette ikke var noe for henne å se på, kan du gå ned å spise resten? Men jeg er redd, sier hun.... Herregud, hva skjer med meg? Det klikka jo helt og jeg kasta fjernkontrollen i gulvet, nå er den ødelagt. Så litt til, mens tårene trilla med dattera mi som vitne( hun er 5) Stakkars jente, ha en så sinnsyk hormonell mor!! Klarte til slutt å ta meg sammen og måtte ned å legge henne og forklare hva hun hadde sett. Skal du ha så vondt mamma? Uff, ikke gøy å høre.. hva skal man si liksom? Nå har hun roet seg, jeg roet meg og nå er det selvfølgelig slutt. Tror jeg skal se reprisen alene uten at noen forstyrrer, det kan jo bli farlig. Fler som fikk en reaksjon? Begynner å nærme seg fødsel merker jeg...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #25 Skrevet 5. september 2007 har veeeldig lyst å føde igjen nå ja...men samtidig ikke..hehehhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå