Gå til innhold

Hvem liker du minst på kranglesiden?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Snakker i lydherming her nå, ser jeg, KaMa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld, mine små duer. Har dere hatt en fin dag?

Skrevet

Utmerket, takk, angrer bare på at jeg ikke kasta mannen fra balkongen i dag morges. Hva med Demses?

Skrevet

Jo, takk som spør. Jeg har nettopp sendt Demses en privat melding.

Skrevet

Da må Demses ha feiladressert den, kunne Demses værra så hjælpsom og sende den igjen?

Skrevet

Jepp, det er labert med fantasi på denne tiden av døgnet..

Skrevet

Ja, denne kom jo på helt feil sted...

Du, fine frøken her oppe, er du M1g?

Du høres like blomstrende og fornem ut i språget, for ikke å glemme dannelsen..

Skrevet

Nei, jeg er nok ikke det. Skjønt jeg kunne nok ha vært kongelig, jeg er jo meget dannet må vite. Nu er monarkiet ikke det det en gang var. Jeg nevner i fleng: engler, sex utenfor ekteskapet, utagerende festing. Nei, alt var meget bedre før.

Skrevet

Dette var et ensomt lite innlegg nederst på stigen, og hadde fortjent så meget mer i sin geniale enkelhet - herved en liten klappsalve for en det må være legitimt å ønske byller på - Klapp! Klapp!

Skrevet

KaMa...

Der tar du nok feil, jeg er bare meg jeg!

Er jeg fornem?

Takk for de fine ordene:o)

Skrevet

Visst er du det! Du er jo den med verdighet, til enhver tid.

Skrevet

Hmmm...KaMa og jeg er vel IKKE på bølgelengde nei. Tror vi hadde flydd i synet på hverandre om vi var på fest sammen f.eks. Eller gått..

;-)

Nja...ellers er det vel få jeg blir irriterende uenig med her inne.. Sug Lut noen ganger, men så kan jeg være enig med henne også. Tidvis er det mye uforståelig pjatt fordi noen prøver seg på et meget formellt språk med uformellt innhold og da blir det bare meningsløst å lese.

:-)

Skrevet

hehe, ser at KaMa er mislikt hos flere...

langt fra tilfeldig,

Skrevet

Ja haha hu er ikke så veldig pop,kanskje hu sku lære seg å lukke munnen.

Skrevet

HAH, jeg ble nevnt på kranglesiden!! Takk:) Dette er et stort øyeblikk for meg.. Rørt til tårer nå.

Skrevet

Må bli moderator Hannah og anonym det da:-) Så får vi se hvor lenge dette svaret blir stående:-)

Skrevet

KaMa er både talefør og saklig, og hun gjennomskuer alle teite debattriks. Jeg synes hun er et prakteksemplar av en krangler.

Vedder på at de som ikke liker KaMa har fått verbal bank av henne en gang eller to. Dette må være ren og skjær misunnelse.

Skrevet

Det trur jeg du har aldeles rett i Supergyda ;o))

Skrevet

Tigerlilly.. Jeg er nok for gammel til å gå på fest, og definitivt for gammel til å fly i synet på noen.

Skrevet

Haha! Det var nå bare et forsøk på å si det litt mer festlig. Men det er da ikke vondt ment eller noe galt i det fra min side. Man kan ikke gå like godt overens med alle. Sånn er det bare. Men kan jo hende jeg tar feil også. Regner ikke med at alle liker meg eller er enig med meg heller. Det ville jo nesten vært litt kjedelig? ;) Men uansett, jeg mener ikke at jeg ikke liker deg, men at jeg ikke er enig med deg ofte. Eller ikke liker måten du fremstiller dine meninger på. Men ikke dermed sagt at det er noe galt i det. Det appellerer bare ikke til meg.

Ok? :)

Skrevet

Det er faktisk ingen her jeg kan si at jeg ikke liker. Kjenner ingen godt nok til å ta et slikt standpunkt.men jeg kan enkelte ganger bli irritert på noen lavpanna anonyme. Men så er det jo en grunn til at jeg holder til mye kranglesiden også da. "Provoser og la deg provosere"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...