♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Går vi i 6. klasse? Da liker jeg ikke dem som har på seg joggebukse på fredager.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Slik det ligger an akkurat nå kan jeg vel trygt si sug lut, som bevislig ikke er her.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 KaMa Jeg er en kvinne født i 1974 -------------------------------------------------------------------------------- Hermafroditt fra vestlandet. Pietist til fingerspissene. Profesjonell kjeftesmelle med tendenser til usakligheter og personangrep, samt analyser av andre kranglere. Strupesanger på hobbybasis, med en viss interesse for kastratsynging. Dette er jo bare en dårlig kopi av pil-lesbens profil... et patetisk forsøk på å være "kreativ og morsom".
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Nå har KaMa sånn rundt regna fjorten ganger så lang fartstid som pila, så stikk hue ennå litt lenger opp i egen ræv, du.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 De uten levis 501 bukse og adidas joggesko.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 KaMa skrev da vitterlig "kopien" på sin profil FØR -<<- skrev "originalen"?? Eller innbiller jeg meg det? Uansett, å mislike noen pga profilen er jo et direkte bevis på at det er 6.klassinger her. :-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 apropos herming. du har jo tatt sug luts navn - ikke rart om hun misliker deg..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Hun hater meg sikkert, men jeg bryr meg ikke om det.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Det må vel være kjedelig at det gammle nicket ikke forsvinner fra profilen når man skifter nick??
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Det bryr meg heller ikke.
KaMa Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Hehe.. Dette blir jo bare morsommere og morsommere.. Og så må jeg be deg ta en titt på hvor lenge pilen og jeg har vært her inne, men syns det var en trivelig ting du påpekte, selv om det aldri har slått meg at pilen har hermet etter meg på profilen sin. Og til sist må jeg takke for bitch betegnelsen. Har ikke blitt kalt det siden ungdomskolen, men da av mennesker med et annet språk enn norsk. Du bringer meg tilbake til fordums tider. :-DD
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #19 Skrevet 5. september 2007 Du hater meg eller har full postkasse.
KaMa Skrevet 5. september 2007 #23 Skrevet 5. september 2007 Det hadde du sannelig rett i. Men når er det ryddet og vasket der inne, så bare fyr løs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå