Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #26 Skrevet 5. september 2007 Hei.. Jeg har da det vi kaller munn diaree, så jeg snakker hele tiden.. Snakker nesten med meg selv.. så for meg gikk det naturlig. Men svigerinna mi er kanskje mer normal. Å for ho tok d tid å venne seg til snakkingen med en som ikke svarte.. Det kommer av seg selv til slutt skal du se
nutri Skrevet 5. september 2007 #27 Skrevet 5. september 2007 javisst. Hjemme prater jeg høyt med gutten nesten hele tiden. Det jeg tenker, lurer på og snakker om hva jeg gjør. Snakker til ham som om jeg får svar, men får hvertfall et stort smil tilbake som regel.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. september 2007 #28 Skrevet 6. september 2007 Jeg prater og prater med henne hele tiden. Men jeg prater hele tiden uansett jeg, så det faller ganske naturlig. Det værste er at jeg merker at min lille datter på tre og en halv måned er i ferd med å bli like skravlete som moren sin:)
stinelin81-3 smågull Skrevet 6. september 2007 #29 Skrevet 6. september 2007 Sleit med det samme:) Mer naturlig nå... men fortsatt føler jeg meg ganske teit av og til. Men jeg ser jo hvor godt hun liker å bli snakket til..og nå svarer hun jo på sitt vis mer og mer også. Så bare prøv deg frem og snakk ivei:) etterhvert går det av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #30 Skrevet 6. september 2007 Takk for så mange svar! å utrolig godt å se at det ikke er bare meg! Må bare legge til at jeg glemmer ikke å prate med henne for jeg synes det er teit, men bare glemmer det, tankene er helt andre plasser eller jeg er så konsentrert om det jeg gjør. Er faktisk flink å prate med henne når vi er blandt folk, men det er når bare jeg og snuppa er hjemme jeg glemmer det. Men jeg jobber med å prate mye, å det begynner å bli lettere nå som hun krever oppmerksomhet og underholdning*smile* HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå