Frøken Løken Skrevet 6. mars 2009 #51 Skrevet 6. mars 2009 Har nettopp lest "ingen i verden" av Hisham Mater og vingler no mellom "Englenes spill" av Gabriel Ruiz Zafon og "Det rene landet" av Alan Spence. Gleder meg og til eg får neste PD.James bok, veldig glad i Adam Dalgliesh :-)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 10. mars 2009 #52 Skrevet 10. mars 2009 Nå leser jeg Mansfield Park av Jane Austen
trebarnsmor Skrevet 12. april 2009 #54 Skrevet 12. april 2009 Er nettopp ferdig med "En annerledes barndom" av Iris Johansson. En autist forteller sin historie. Fantastisk bok!!!
Barbafin Skrevet 21. april 2009 #55 Skrevet 21. april 2009 Jeg leser Sister Pelagias second mystery: The Black Monk av Boris Akunin. Jeg er en fan av Erast Fandorin bøkene hans og begynte på boken over for å stille tørsten før neste Fandorin-bok. Litt sein i begynnelsen kanskje, men kommer seg etterhvert.
AccidentalMum Skrevet 21. april 2009 #56 Skrevet 21. april 2009 The Story of B. Syyyykt spesiell bok, vrir hjernen min. To bøker før den i rekken er Ishmael og My Ishmael som uten tvil er de to beste bøkene jeg har lest noen gang. Av Daniel Quinn
Frøken Løken Skrevet 11. mai 2009 #57 Skrevet 11. mai 2009 No har eg nettopp lest "vindens skygge", "mørkemannen" (unni lindell) og "skumringstimen" (johan theorin). Er nett begynt på "kjøkkengudens kone" av Amy Tan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå