Gå til innhold

Hvilken bok leser DU na?

Kanskje snart? *igang igjen *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv leser jeg Whispers, av D Koontz..

Og ja kjeder meg litt og tenkte bare jeg skulle starte noen traader og faa litt liv her inne ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om skjønnhet, av Zadie Smith. Blir visst aldri ferdig med den...hihi

Skrevet

"Stekte, grønne tomater" av Fanny Flagg.

Utrolig bra!

Skrevet

drageløperen, nettopp lest idas dans-anbefales

• 3 uker senere...
Skrevet

Her var et forum jeg aldri har vært inne på...

Leser for tiden serien "Trollruner" av Margit Sandemo.

Skrevet

Jeg leser fortiden 4 serier, bytter på å lese de i løpet av dagen når jeg har tid. De jeg leser er: Thea, av Trine Angelsen, Trollruner, av Margit Sandemo, Kongsdøtrene og Ingebjørg Olavsdatter, begge av Frid Ingulstad.

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med Menn som hater kvinner..!

Kjempe bra:)

Skrevet

Akkurat ferdig med Harlan Coben "borte for alltid". Tror jeg skal lese enda en bok med ham. Den var så lettlest, så greit å ha nå i høst

Skrevet

Nå leser eg selvbiografien til Eli hagen, deretter venter Menn som hater kvinner av Stieg Larsson og En callgirls intime betroelser av Belle De Jour.

Skrevet

'Made in America' av Bill Bryson. Kjempeinterressant!!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Anna Gavalda: "Saman er ein mindre aleine". Kjempebra bok!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med Snømannen av Jo Nesbø og har startet på Drageløperen av Khaled Hosseini...

Skrevet

"Lisey's story" av Stephen King.

Oppdaget Stephen King som 15-åring, det var han som fikk meg til å begynne å lese bøker på engelsk. Jeg synes han er en fantastisk forfatter. Greit nok, det kan være mye blod og gørr i bøkene hans, men teknisk sett er han en veldig god forfatter, og jeg liker godt historiene hans jeg :-)

Visste dere forresten at det er Stephen King som har skrevet boka som ble til filmen "Frihetens Regn"? Kjempebra film, boka er enda bedre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Der vi engang gikk av Kjell Westö

• 2 uker senere...
Skrevet

har ikke noe å lese på akkurat nå. men har lest alle bøkene i serien til

Stieg Larsson. De var utrolig spennede..

Skrevet

Jo Nesbø flaggermusmannen. begynte i feil ende med harry hole bøkene, leste snømannen først ( absolutt til å anbefalle). nå er jeg hektet ;) liker harry hole ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

hehe..

Jeg startet med marekors først jeg. (veldig speende bok) Det er bok nr 5 i serien med harry hole. Deretter hoppet jeg til første bok flaggermusmannen. Nå har jeg akkurat startet på nr 2 i serien kakkerlakkene. (Altså min 3 harry bok)

Er fullstendig hekta på denne politimannen jeg også,,

Har hørt mye om snømannen, så jeg gleder meg til jeg kommer dit.

Skrevet

Jeg begynte med Frelseren jeg hehe (av Jo Nesbø asså). Nå driver jeg med Flaggermusmannen, men synes den er litt treig, så blir liksom aldri ferdig hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...